Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk 1078 trappetrinn idag. (Vikersund) trodde jeg var i grei form. Holdt på å dævve. Please si det vil bli bedre🤪🤪

Anonymkode: 7bdae...4d1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gikk 1078 trappetrinn idag. (Vikersund) trodde jeg var i grei form. Holdt på å dævve. Please si det vil bli bedre🤪🤪

Nedover eller oppover trapper? Uansett, like belastende på kroppen begge deler. 
Det blir bedre, om en uke er du finnigjen.

Anonymkode: a031b...f28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vil bli raskt mye bedre også👍

Det som gjelder er at du holder ut, får deg en god rutine og får trening eller aktivitet inn i hverdagen. 
Og husk, kontinuitet trumfer alt når det gjelder trening. 
Hold ut og fortsett, det er en super treningsform og du vil raskt merke bedring i form av kondis og muskler💪

Anonymkode: 3327c...e0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk Flørli (4444 trappetrinn) for en måned siden, og det var tyngre enn de halmaratons jeg har løpt. Trodde jeg var i toppform, men måtte moderere til "grei form" etter den økten. Trapper er heavy. 

Anonymkode: 899c0...0df

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater trapper. Og jeg er i god form. Ser jeg en steintrapp/ sherpatrapp ute i naturen så visner knærne mine.

Anonymkode: 22d98...218

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare å fortsette, så kommer du i grei form etterhvert. 😀

Neste helg har vi løp der, flest ganger opp trappa/ned veien på 24 timer. Etter 40 ++ runder i et strekk kan jeg love deg at du er relativt seig i beina, men det verste er knærne på tur ned igjen trappa opp skiller det kun et par minutter fra første til siste runde.

Anonymkode: c09b6...505

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Bare å fortsette, så kommer du i grei form etterhvert. 😀

Neste helg har vi løp der, flest ganger opp trappa/ned veien på 24 timer. Etter 40 ++ runder i et strekk kan jeg love deg at du er relativt seig i beina, men det verste er knærne på tur ned igjen trappa opp skiller det kun et par minutter fra første til siste runde.

Anonymkode: c09b6...505

Hærregud, jeg hadde absolutt ikke klart en runde til opp. Gikk veien ned og bena var som spaghetti.  24 t løp opp der er vilt😱

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er det vanlig at man hiver så etter pusten og hjertet bare dundra. Måtte stoppe flere ganger. Når jeg jogger er jeg ikke i nærheten (jogger mest flatt da). Ble nesten nervøs....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...