AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Vi skal til Gøteborg en uke. For en voksen og to ungdommer har jeg i lommepenger med 13 000 kr. Feriehuset og inngang til Liseberg og Skara sommarland er allerede betalt. De 13 000 skal da være til mat og annet. Er det nok? Følte plutselig at det var lite, men har ikke mulighet til mer 😟 Anonymkode: 61d9f...1fe
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Ingen som har noen formening? Anonymkode: 61d9f...1fe
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Det er rett under 2000,- dagen. Det kan funke fint tenker jeg, men kommer litt an på hvordan dere gjør det. Skal måltider spises i feriehuset eller alle måltider ute? Om det skal dekke flere måltid om dagen ute, i tillegg til transport, snacks og andre aktiviteter kan det bli snaut. Men om dere lager mat hjemme en del og er litt bevisste skal det nok funke fint 😊 skal selv på ferie snart og synes beregning av penger til dette er vanskelig 😅 Vi skal til et helt annet land enn dere, så vanskelig å sammenligne og 😉 Anonymkode: d0f42...bac
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Tenker det vil gå helt fint Om dere lager mat i feriehuset og begrenser shopping så har dere nok penger. Dere har 13000,- og vil fint klare å disponere pengene greit slik at dere får en fin ferie. Kos dere masse Anonymkode: b59f7...500
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni Det holder fint, bare ikke gå rundt med 13 000 i kontanter 😅 Anonymkode: f0871...def 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni Det bør holde, bare vær litt smart med at dere f.eks. tar med lunsj og drikke de dagene dere skal i sommerparken eller Liseberg, ryker fort masse penger om man skal kjøpe mat og drikke i fornøyelsesparker. Så vet jeg ikke hvordan det er gøteborg, men i Malmö kan det noen ganger være billigere å ta bolt, enn det er å ta kollektiv, kommer litt an på når på dagen man skal farte rundt, men det kan være lurt å ta seg tid til å sammenligne. Anonymkode: ca307...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Takk for svar. Pengene skal ikke gå til transport, det har jeg utenom. Tenkte å spise middag ute, men ellers måltider i feriehuset. Tar med noe inn i parkene, men blir nok hovedmåltid der 😊 Anonymkode: 61d9f...1fe
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Det holder om du tar smarte valg. Det er ikke et budsjett til å spise ute hver dag. Lurt å ha med en kjølebag med kaldt drikke inn i fornøyelsesparken. Ta med litt snacks og litt niste. En middag ute kommer fort på 1500-2000 kr Anonymkode: ea4d4...c4c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå