AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Hei. Jeg kjøpte ved en feil to push up bh-er nå på Cubus, bruker ikke push up til vanlig og ble skuffet over hvor utrolig ukomfortable sånne bh-er er. Er det meningen at de skal være så "ekkle" å gå i? De er jo harde under armhuleområdet og nesten vonde å gå i. Kan være jeg har feil str, har brukt bare en bh de siste årene så jeg er ikke så ruttinert på bh-kjøp merker jeg. Føler de er så harde og ubehagelig, kanskje denne type bh ikke passer meg så godt, eller feil str? Andre som opplever at det er ekkelt å gå i? Kjøpte str 75 C, kanskje jeg bør kjøpe en større omkrets? Anonymkode: 1bef7...8ec
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Det er ikke noe godt å gå med sammenligne med spilefritt nei, tror heller ikke det er bra for brystene jeg da (bryster som ikke trenger mye støtte). Anonymkode: de489...161
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Det er vanskelig si noe om hva som er feil når du ikke sier hva du er vant med. Den ene bh'en du har brukt, er det med spiler? Sportsbh? I samme størrelse som du kjøpte pushup? Anonymkode: 228fe...37d
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er ikke noe godt å gå med sammenligne med spilefritt nei, tror heller ikke det er bra for brystene jeg da (bryster som ikke trenger mye støtte). Anonymkode: de489...161 Det er nok spillefritt jeg har hatt til nå, som er gull i forhold kjenner jeg ja😅😅 Jeg tror heller ikke det kan være så veldig bra, kommer nok til å gå for noe annet neste gang😅😅 Anonymkode: 1bef7...8ec
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er vanskelig si noe om hva som er feil når du ikke sier hva du er vant med. Den ene bh'en du har brukt, er det med spiler? Sportsbh? I samme størrelse som du kjøpte pushup? Anonymkode: 228fe...37d Den bh-en jeg har brukt er en amme-bh fra H&M, str får jeg ikke sett da den delen er slitt😂😂Den var så komfortabel å gå med så jeg har gått med den i mange år nå selv etter at jeg har sluttet å amme. Kjøpte den for 6 år siden. Men den er betraktelig større enn de to jeg kjøpte nå, altfor stor som sådan, iallefall rundt puppene, men den var iallefall 100 ganger mer behagelig enn den push-upen. Men da er kanskje kluet spileløs først og fremst, merker det er altfor lenge siden sist jeg kjøpte bh😅😅👍 Anonymkode: 1bef7...8ec
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den bh-en jeg har brukt er en amme-bh fra H&M, str får jeg ikke sett da den delen er slitt😂😂Den var så komfortabel å gå med så jeg har gått med den i mange år nå selv etter at jeg har sluttet å amme. Kjøpte den for 6 år siden. Men den er betraktelig større enn de to jeg kjøpte nå, altfor stor som sådan, iallefall rundt puppene, men den var iallefall 100 ganger mer behagelig enn den push-upen. Men da er kanskje kluet spileløs først og fremst, merker det er altfor lenge siden sist jeg kjøpte bh😅😅👍 Anonymkode: 1bef7...8ec Så lenge jeg har riktig størrelse så merker jeg lite forskjellen mellom bh med eller uten spiler. Eneste er at jeg synes bh uten spiler oftere sklir opp, bh med spiler holder seg bedre på plass. Men uansett hvilken bh du bruker så er det essensielt at det er riktig størrelse. Anonymkode: 228fe...37d
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så lenge jeg har riktig størrelse så merker jeg lite forskjellen mellom bh med eller uten spiler. Eneste er at jeg synes bh uten spiler oftere sklir opp, bh med spiler holder seg bedre på plass. Men uansett hvilken bh du bruker så er det essensielt at det er riktig størrelse. Anonymkode: 228fe...37d Sikkert litt der det ligger også ja, må nok finne ut av dette med riktig str også😅🙈 Anonymkode: 1bef7...8ec
jukkapalme Skrevet 14. juni #9 Skrevet 14. juni Jeg liker heller ikke push up. Ubehagelig og jeg liker heller ikke at det får puppene til å se større ut. Foretrekker balconette og t-shirt-bher.
LilleVy94 Skrevet 14. juni #10 Skrevet 14. juni Jeg synes push-up er fæle greier jeg også. Har tre barn, ammer fortsatt det yngste, men tenkte å prøve en push-up for å se om det falt i smak, 3-4 år siden sist. Brystpartiet så helt klart bedre ut, men det var ukomfortabelt. Jeg foretrekker spileløs. Mange typer som både er sexy og komfortable Skal jeg gå i en topp som krever litt byste tyr jeg nok til push-up, men det blir bare de timene. Du har kanskje feil størrelse i tillegg. Prøv mindre omkrets. Da må du mest sannsynlig gå opp i cup
AnonymBruker Skrevet 14. juni #11 Skrevet 14. juni jukkapalme skrev (13 minutter siden): Jeg liker heller ikke push up. Ubehagelig og jeg liker heller ikke at det får puppene til å se større ut. Foretrekker balconette og t-shirt-bher. Ja, når du sier det så husker jeg at jeg likte godt t-shirt bher. Hadde nesten glemt den sorten😂(føler meg som en mann, jeg har jo null peiling på BH-er og hvordan de egentlig skal sitte osv…🙈🙈🙈🙈🙈) Jeg har heller aldri likt at puppene skal se større ut, så jeg har bevisst unngått push-up. Anonymkode: 1bef7...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #12 Skrevet 14. juni LilleVy94 skrev (8 minutter siden): Jeg synes push-up er fæle greier jeg også. Har tre barn, ammer fortsatt det yngste, men tenkte å prøve en push-up for å se om det falt i smak, 3-4 år siden sist. Brystpartiet så helt klart bedre ut, men det var ukomfortabelt. Jeg foretrekker spileløs. Mange typer som både er sexy og komfortable Skal jeg gå i en topp som krever litt byste tyr jeg nok til push-up, men det blir bare de timene. Du har kanskje feil størrelse i tillegg. Prøv mindre omkrets. Da må du mest sannsynlig gå opp i cup Jeg føler at når jeg går i t-shorte og brukte push-up nå så stakk brystpartiet veldig ut, sånn at t-shorten bare hang rett ned, formet seg så lite fint rundt brystpartiet kind of. Sikkert finere passform hvis man går i noe strammere utenpå, som en singlet feks. Merker jeg har veldig lite erfaring i bh-landskapet og jeg er snart 40 år😂😂😂 Spileløs er nok å foretrekk. Jeg syns den omkretsen allerede er stram nok, 75. Kanskje 80 da, men tror jeg har litt sensitiv hud rundt området der, og liker ikke stramt rundt der. Klør mye i det området. Kanskje 80 C kan være noe å prøve, nå har jeg 75 C. Men da er det kanskje lurt å gå ned i cup, til B? Anonymkode: 1bef7...8ec
jukkapalme Skrevet 14. juni #13 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, når du sier det så husker jeg at jeg likte godt t-shirt bher. Hadde nesten glemt den sorten😂(føler meg som en mann, jeg har jo null peiling på BH-er og hvordan de egentlig skal sitte osv…🙈🙈🙈🙈🙈) Jeg har heller aldri likt at puppene skal se større ut, så jeg har bevisst unngått push-up. Anonymkode: 1bef7...8ec Hehe, ja lett å glemme når man ikke har kjøpt BH-er på en stund 😊 Ja, t-shirt-bher er behagelige. Jeg liker Cubus sine. De har i 65 i omkrets som jeg trenger, ikke så mange av kjedene som har det. Har noen dyrere BH-er også, men syns Cubus har mange gode også. Jeg tror forresten du må ned i omkrets og muligens opp i cup. Du får prøve deg frem litt.
AnonymBruker Skrevet 14. juni #14 Skrevet 14. juni Jeg synes push-up er det eneste behagelige å gå med. Men jeg har prøvd flere merker, tynne og tykke stropper, med og uten spiler, med og uten blonder (blonder gjør det mindre fleksibelt) før jeg fant akkurat det som passer meg. (Har stor byste, og har født og ammet flere barn). I noen butikker kan de hjelpe deg med finne riktig bh for deg. Gull verdt! Anonymkode: 72e21...094
AnonymBruker Skrevet 14. juni #15 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sikkert litt der det ligger også ja, må nok finne ut av dette med riktig str også😅🙈 Anonymkode: 1bef7...8ec Jeg har brukt pushup siden jeg gikk på ungdomsskolen, og er 38 nå. Har aldri syntes de har vært ubehagelige. Men det tok tid venne seg til spileløst og sportsbh. På samme måte vil det være uvant/ubehagelig om man har bodd i løse joggebukser og plutselig kler på seg en jeans. Anonymkode: 228fe...37d 1
LilleVy94 Skrevet 15. juni #16 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg føler at når jeg går i t-shorte og brukte push-up nå så stakk brystpartiet veldig ut, sånn at t-shorten bare hang rett ned, formet seg så lite fint rundt brystpartiet kind of. Sikkert finere passform hvis man går i noe strammere utenpå, som en singlet feks. Merker jeg har veldig lite erfaring i bh-landskapet og jeg er snart 40 år😂😂😂 Spileløs er nok å foretrekk. Jeg syns den omkretsen allerede er stram nok, 75. Kanskje 80 da, men tror jeg har litt sensitiv hud rundt området der, og liker ikke stramt rundt der. Klør mye i det området. Kanskje 80 C kan være noe å prøve, nå har jeg 75 C. Men da er det kanskje lurt å gå ned i cup, til B? Anonymkode: 1bef7...8ec En bh til hvert sitt bruk ☺️ Jeg har aldri brukt push-up i bluser og topper som skal falle fint i front. Det vil variere også hvor store pupper du har. Som du sier så bruker jeg det i tettsittende topper og singleter. Hvis ikke blir det lange flate pattær 😂 Har ikke brukt slike topper uansett da jeg har en del mage. Drømmen er å ha noenlunde faste og perky pupper i balconette. Men da lukter det silikon, gitt 🥲 Her blir jeg nok sittende med to vrengte bukselommer som skvulper i en A-cup når jeg er helt ferdig med amming 🤣
LilleVy94 Skrevet 15. juni #17 Skrevet 15. juni Hører forresten mye fint om Careless sitt undertøy. Har ikke prøvd det da jeg ikke synes det er så pent med veldig brede skulderstropper. Men om du ikke bryr deg om sånt og vil ha behagelig push-up ville jeg ha prøvd en derifra. Cubus sine er ubehagelige okke som. Lindex har også gode!
AnonymBruker Skrevet 15. juni #18 Skrevet 15. juni Jeg eier alle varianter, slik at det passer under ulike typer klær. Og synes ingen av de er ubehagelige. Så lenge størrelsen er rett. Men trenger ikke så mye støtte, mulig det er annerledes da. Anonymkode: 546df...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå