AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Dere med barn i barneskolealder hva gjør dere på kveldene? Barna her er 7 og 9. Barna er lenger oppe og jeg kjenner at den ene timen eller to før jeg legger meg gjerne blir tilbrakt i sofaen.. Vi har gjerne besøk en gang i mnd av to felles venner. Selv er jeg stort sett hos samme venninne annenhver uke en kveld. Har andre venninner men ser sjeldnere og sjeldnere. Kanskje ei hver 2. Mnd. Ei annen hvert halvår. Hun siste varierer veldig, kan fort gå et halvt år der så plutselig ett par ganger på ett par uker.. Snakker egentlig mer med foreldrene til barnas venner på fritidsaktiviteter som er fast noen ganger i uka, enn mine egne venner. Føler tiden fortsatt ikke strekker helt til jeg. Eller energien. Og jeg trives egentlig helt fint med samboeren i sofaen 😅 Anonymkode: 161fb...254
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni To barn på snart 4 og 8 år her. Vi gjør minst mulig på kveldene. Eldste har spesielle behov og trenger mye oppfølging både faglig og sosialt. Er på en fritidsaktivitet en gang per uke. Yngste våkner ofte på natt og dette har slitt oss helt ut. Føler begge vi foreldre bruker det lille overskudd vi har på familien a/s. Far sitter i FAU, men utover det engasjerer vi oss ikke så mye enn å delta på dugnader, kurvfester osv. Jeg er lite sosial pga den konstante søvnmangelen. Prioriterer å treffe en god venninne 1-2 ganger pr måned. Har en annen venninne jeg treffer mer sporadisk, men hun har tre barn, er i en krevende fulltidsjobb og er like sliten som meg. Jeg har gått ned til 80 % stilling og har fri en dag i uken, men føler ikke at dette gjør meg mer sosial. Den dagen går stort sett med til å hvile eller til sykdom (migrene). Anonymkode: d72fc...4ec
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Jeg er ikke sosial på kveldene annet enn med venninner og hvor vi treffes med våre barn. Er alene og ungene er hos faren sin mindre enn annenhver helg. Hans valg. Anonymkode: 9e3ba...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå