Gå til innhold

Noen som har kunstgress i hagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bodd 4 år i et hus nå. Vi er takknemlig for at vi har veldig stor hage men å klippe gress er et ork. Uff verken jeg eller mannen har tid til dette.😩😩

Søstera til mannen min flytta nylig i en tomannsbolig. De leier. De har også stor hage. Hver gang jeg så hagen deres tenkte jeg at så flink eieren er til å klippe gresset regelmessig...i begynnelsen skjønte jeg ikke. Men fant ut nylig at det ikke er ekte gress. Det er kunstgress. Jeg syns det var kjempe god ide. Vi skal renovere om noen måneder og vurderer kunstgress. Hva er deres tanker rundt dette??

Anonymkode: af6d3...501

AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei. Det er ikke pent, det er dårlig for naturen, og hvis dere har barn kommer det til å slites ujevnt. Ugresset klarer å stikke opp likevel. Bruk heller pengene på en robotklipper!

Anonymkode: 9ced5...3c3

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Vi har bodd 4 år i et hus nå. Vi er takknemlig for at vi har veldig stor hage men å klippe gress er et ork. Uff verken jeg eller mannen har tid til dette.😩😩

Søstera til mannen min flytta nylig i en tomannsbolig. De leier. De har også stor hage. Hver gang jeg så hagen deres tenkte jeg at så flink eieren er til å klippe gresset regelmessig...i begynnelsen skjønte jeg ikke. Men fant ut nylig at det ikke er ekte gress. Det er kunstgress. Jeg syns det var kjempe god ide. Vi skal renovere om noen måneder og vurderer kunstgress. Hva er deres tanker rundt dette??

Anonymkode: af6d3...501

Hvorfor kjøper dere ikke en robotklipper?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

5-10 minutter tar det å klippe gresset, kanskje litt mer om dere har en kjempestor hage.
DET har dere tid til.

Kunstgress er noe dritt og jeg skjønner ikke hvorfor noen har sånt plastdrit i hagen. - Jeg visste faktisk ikke om det før du skrev det i denne posten.

Anonymkode: 97944...d95

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

5-10 minutter tar det å klippe gresset, kanskje litt mer om dere har en kjempestor hage.
DET har dere tid til.

Kunstgress er noe dritt og jeg skjønner ikke hvorfor noen har sånt plastdrit i hagen. - Jeg visste faktisk ikke om det før du skrev det i denne posten.

Her tar det 1,5 time, med sitteklipper, nesten 8 mål. 

Og ja, vi har kunstgress på den delen av hagen som brukes til sittegruppe ol. Det holder å klippe rundt de ørten buskene, beddene og hagedammen forrige eier bygde. 

Anonymkode: b7b0f...caa

Skrevet

Robotklippere er ikke bra mht pinnsvin som er ute og  går

Jeg synes jo det er penest med naturhage, men forstår at du synes noe annet. Tror dere vil angre på kunstgress, da det vokser ugress opp likevel, og at det egentlig ikke er så pent i lengden.

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (3 minutter siden):

Robotklippere er ikke bra mht pinnsvin som er ute og  går

Jeg synes jo det er penest med naturhage, men forstår at du synes noe annet. Tror dere vil angre på kunstgress, da det vokser ugress opp likevel, og at det egentlig ikke er så pent i lengden.

Robotene er bare til fare for pinnsvinene om roboten går på natten. 

La klipperen gå på dagtid, så løser du det problemet. 

Anonymkode: 01783...649

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Robotene er bare til fare for pinnsvinene om roboten går på natten. 

La klipperen gå på dagtid, så løser du det problemet. 

Anonymkode: 01783...649

Ja, stort sett gjør de nok det, og tidlig om morgenen. Men jeg har sett på ettermiddagen og.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

DET har dere tid til.

5-10 minutter? Det høres veldig lite ut. Hva tenker du på som kjempestor hage - evt. normal hage? 

Men jeg er helt enig i at kunstgress er noe dritt. Har heldigvis aldri sett det i en privathage. 

Anonymkode: b0b78...c33

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...