Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På Mandag skal vi fly Trondheim-Oslo-Paris med avreise fra Trondheim kl 15. Jeg mener at vi må møte 2 timer før, men min søster mener at siden vi flyr til Oslo først så holder det med 1 time. Hva er rett? 

Anonymkode: 000ad...f1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1 time innenlands er innenfor

Anonymkode: 14fe5...9ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En time bør holde. 

Anonymkode: 1bf3d...193

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har kun håndbagasje 

AnonymBruker
Skrevet

På Værnes pleier en time å holde greit. Skal man reise kollektivt til flyplassen er det alltid greit å legge inn litt ekstra tid. 

Hvordan har det at dere flyr til Oslo først noe å si for når dere bør møte på Værnes? 

Anonymkode: 778ef...a31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

På Værnes pleier en time å holde greit. Skal man reise kollektivt til flyplassen er det alltid greit å legge inn litt ekstra tid. 

Hvordan har det at dere flyr til Oslo først noe å si for når dere bør møte på Værnes? 

Anonymkode: 778ef...a31

Skrev feil. Jeg mente at det holder med 1 time, men min søster mente 2 siden det er fly til Paris. Men vi skal jo bytte i Oslo. Men hun skjønte ikke det 😀

AnonymBruker
Skrevet

Der ville jeg møtt en time før for direkte til Paris også. Samme på Gardermoen. 

Legger inn ekstra tid når det er høysesong/utreisedag eller om jeg må innom passkontroll. 

Men om jeg reiser med noen som er litt urolige av seg så stiller jeg bare tidlig, er ikke verre enn at man tar et glass vin eller kaffe på flyplassen. 

Anonymkode: 385f7...893

AnonymBruker
Skrevet

1t m/ håndbagasje innenlands er tilstrekkelig. 

Anonymkode: f5220...011

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyr fra Værnes flere ganger i uka. Med mindre dere har fast track ville jeg møtt litt over en time før. Den vanlige køa i sikkerhetskontrollen er tidvis tullete lang nå i sommermånedene.

Anonymkode: 6df90...aea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...