AnonymBruker Skrevet 14. juni 2025 #1 Skrevet 14. juni 2025 Når jeg har gått tur, flat mark eller hva, så prikker/dunker/napper det i lårene mine. Korte napp, holder på en stund. Legger jeg hånden på stopper det og starter igjen når jeg tar vekk hånden. Hvis jeg beveger meg stopper det. Noen som vet hva dette er? Jeg spør kun av nysgjerrighet 🤓 Jeg liker å tenke at det er cellulittene mine som jobber på, eller kroppen jobber på cellulittene! 😝 Anonymkode: e1a48...a3d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2025 #2 Skrevet 14. juni 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jeg har gått tur, flat mark eller hva, så prikker/dunker/napper det i lårene mine. Korte napp, holder på en stund. Legger jeg hånden på stopper det og starter igjen når jeg tar vekk hånden. Hvis jeg beveger meg stopper det. Noen som vet hva dette er? Jeg spør kun av nysgjerrighet 🤓 Jeg liker å tenke at det er cellulittene mine som jobber på, eller kroppen jobber på cellulittene! 😝 Anonymkode: e1a48...a3d Altså, prikkingen/nappingen kommer når jeg setter meg ned etter tur. Ts. Anonymkode: e1a48...a3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå