Gå til innhold

Dere menn som har mindre lyst enn partneren - Hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som er mann men som har mindre lyst enn partneren din - vet du hvorfor? Er det noe partneren din kunne gjort annerledes for at du skulle få mer lyst? Jeg tenker ikke først og fremst på deg som aldri eller nesten aldri har lyst, men deg som har et fint sexliv i en hyppighet som du er fornøyd med, men der du vet at partneren din gjerne skulle hatt mer.

Hvordan håndterer partenen din at det er slik?

Anonymkode: 19ddd...4f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du som er mann men som har mindre lyst enn partneren din - vet du hvorfor? Er det noe partneren din kunne gjort annerledes for at du skulle få mer lyst? Jeg tenker ikke først og fremst på deg som aldri eller nesten aldri har lyst, men deg som har et fint sexliv i en hyppighet som du er fornøyd med, men der du vet at partneren din gjerne skulle hatt mer.

Jeg har bare mindre lyst enn henne. Hvis min kone hadde mast mer hadde det bare vært avtennende

Anonymkode: 0c37f...ce0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du som er mann men som har mindre lyst enn partneren din - vet du hvorfor?

Er det noe partneren din kunne gjort annerledes for at du skulle få mer lyst? 

Hva mener du med «hvorfor?». Det er ingen konkret årsak. Vi er bare forskjellige. Hvorfor liker jeg bedre en kona å kjøre bil? Hvorfor er jeg gladere i å fiske? Hvorfor er hunden vår mer knyttet til meg en til kona? Hvorfor våkner jeg ofte 5 minutter tidligere en kona? Det bare er sånn. Vi er forskjellige😊

Nei. Det er ingen ting min partner kunne gjort som ville ført til en varig endring i min «lyst».

Vi håndterer det på samme måte som at jeg ofrer vil lage middag en henne. Eller at hun oftere lager matpakker til unga. Eller at jeg oftere vil trene en henne osv osv. det er ingen ting å «håndtere». Det spiller ingen rolle 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenner på konen og vi har alltod hatt god sex. Vil ha sex og sexlyst , men etter korona mistet jeg nesten all sexlyst,energi,og følelser..Ikke for henne men for alt, håper det kommer tilbake men noen år no uten bedring :(

Anonymkode: 78545...c57

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg har sexuelle fetisjer, hun ikke engasjerer seg i. Jeg kan ikke og vil heller ikke tvinge hun til å delta i noe som ikke interesserer hun. Jeg klarer å ha den vanilje sexen hun vil ha, men jeg føler det er noe som mangler. Derfor tar jeg meg gjerne et runk på egenhånd. Dette fører til mindre lyst når hun vil. Ja det er synd og ja det er kanskje egoistisk, men jeg føler det er eneste måte å få utløp for mine fetisjer. Jeg kan legge til at forholdet ikke er sexløst, men jeg tror hun kunne ønske seg mer sex. 

Anonymkode: 9b1e7...c92

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fordi jeg har sexuelle fetisjer, hun ikke engasjerer seg i. Jeg kan ikke og vil heller ikke tvinge hun til å delta i noe som ikke interesserer hun. Jeg klarer å ha den vanilje sexen hun vil ha, men jeg føler det er noe som mangler. Derfor tar jeg meg gjerne et runk på egenhånd. Dette fører til mindre lyst når hun vil. Ja det er synd og ja det er kanskje egoistisk, men jeg føler det er eneste måte å få utløp for mine fetisjer. Jeg kan legge til at forholdet ikke er sexløst, men jeg tror hun kunne ønske seg mer sex. 

Jeg har en slik fetisjmann. Jeg tenner overhodet ikke på det han tenner på. Samtidig så har han blitt veldig overvektig, mye verre enn mine få kg som har kommet med overgangsalderen. Han er bare sur og vanskelig fordi jeg «ikke vil».

Anonymkode: 137bf...9c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har en slik fetisjmann. Jeg tenner overhodet ikke på det han tenner på. Samtidig så har han blitt veldig overvektig, mye verre enn mine få kg som har kommet med overgangsalderen. Han er bare sur og vanskelig fordi jeg «ikke vil».

Anonymkode: 137bf...9c4

Hehe overvektig ja. Så ikke helt hva det hadde med saken å gjøre, men det høres ut som dette har slått rot i forholdet for deres del. Det er jo i såfall synd. For min del svarer jeg kun på det TS spør om: hvorfor jeg som mann har mindre lyst. Forholdet vårt er det egentlig ikke noe problem med ellers. Jeg har jo full respekt for at hun ikke vil delta på det jeg tenner på, men fordi jeg trenger å få utløp for mine seksuelle fetisjer og jeg ikke har lyst å være utro, så tar jeg meg et runk når jeg er alene. Det har jeg selv funnet ut at er den beste løsningen. Vi har sex med jevne mellomrom, men hun skulle nok ønske at det var oftere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hehe overvektig ja. Så ikke helt hva det hadde med saken å gjøre, men det høres ut som dette har slått rot i forholdet for deres del. Det er jo i såfall synd. For min del svarer jeg kun på det TS spør om: hvorfor jeg som mann har mindre lyst. Forholdet vårt er det egentlig ikke noe problem med ellers. Jeg har jo full respekt for at hun ikke vil delta på det jeg tenner på, men fordi jeg trenger å få utløp for mine seksuelle fetisjer og jeg ikke har lyst å være utro, så tar jeg meg et runk når jeg er alene. Det har jeg selv funnet ut at er den beste løsningen. Vi har sex med jevne mellomrom, men hun skulle nok ønske at det var oftere.

Men bare droppet dere å snakke om sex før dere valgte å dele livet sammen???

Høres helt tragisk ut hele opplegget. 

Anonymkode: 27774...dfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men bare droppet dere å snakke om sex før dere valgte å dele livet sammen???

Høres helt tragisk ut hele opplegget. 

Anonymkode: 27774...dfa

Nei, jeg var veldig åpen om det da jeg møtte hun. Jeg har alltid sett på det som smart å legge alle kort på bordet så tidlig som mulig. Jeg sa at jeg forventer ikke at du deltar på ting du ikke ønsker å delta på men jeg forventer at du aksepterer. Hvis du ikke kan akseptere at jeg har de fetisjene jeg har så vil ikke dette funke. Så skal det sies at hun prøvde mye i starten og det ga jeg hun kredit for, men hun fant ut at det ikke var noe for hun. Helt fair nok det. Det er bare det at jeg har oppdaget at behovet mitt for å få dekke disse sidene av meg ikke forsvinner, og nå har hun mindre lyst enn før til å utforske. Hun er glad i sex og det er forsåvidt jeg og, men vanilje sex blir litt ensformig for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...