AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Mulig det finnes en annen logisk grunn, men poteter har blitt veldig in. Høy etterspørsel - høyere pris? Anonymkode: 6343e...ad3
ThereGoesBob Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Vi kunder blir svindla i butikkene. Kjøper potetsalat datovare til halv pris for å få i meg litt poteter, kjøper ikke fullpris nei.
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Ca. 20 kr/kg for First Price på Meny: https://meny.no/varer/frukt-gront/poteter/potet-7040512050264/ Og de andre koster rundt 30 kr/kg. Hva kostet det før? Jeg har alltid kjøpt økologiske poteter, og de var omtrent 45 kr/kg sist jeg kjøpte, nå har de sikkert steget. Jeg kjøper på gårdsbutikk for å unngå GRØNNE poteter, da de økologiske alltid ligger så lenge i butikken at de de blir grønne, da butikkene ikke har snøring på lagring av potet. Der jeg kjøper er de fra under 20 til 25 kr/kg. Anonymkode: e9d00...b4d
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni Potethøsten har vært veldig dårlig de siste to årene på grunn av regn, og det har bidratt til økte priser. Ellers er vel potetene også rammet av den generelle prisstigningen. Anonymkode: b774e...6d8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå