AnonymBruker Skrevet 15. juni #81 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hvordan en fyr med så mangelfulle sosiale antenner har fått seg kjæreste i utgangspunktet. Dette fremstår jo nærmest tilbakestående å si så andre hører det. Anonymkode: b3fe2...f72 Saken er at han ikke har ytret sånne meninger før, så jeg ble helt sjokkert. Ts Anonymkode: 5c92d...277 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #82 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Saken er at han ikke har ytret sånne meninger før, så jeg ble helt sjokkert. Ts Anonymkode: 5c92d...277 I tillegg har vi hatt det kjempefint heile veien, så jeg forstår ikke Ts Anonymkode: 5c92d...277 4
Pippi Lotta Skrevet 15. juni #83 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Seriøst??? Jeg har solgt leiligheten, flyttet inn til ham, pusset opp leiligheten hans (hans ønske for at det skulle føles som vårt felles hjem) og virkelig følt at vi skulle satse på hverandre. Vi hadde lik holdning i begynnelsen: bare se, ikke røre og heller ikke prøvekjøre. Nå har han plutselig endret den holdningen??? Og i tillegg viser han det foran meg. Jeg kan godt se på andre mannfolk, men jeg sier ikke sånt FORAN ham Anonymkode: 5c92d...277 Her snaker du jo først og fremst om matrialistiske ting og at du følte deg forplikta, men har du utrykt den følelsen til han? Du har jo ikke spurt han hva han mente med komentaren.... Så det at du gjeter, betyr ikke at du har gjetet riktig. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Reaksjon??? Hvilken reaksjon vil han ha? At han vil endre spillereglene og få lov til å være utro?? Jeg sa at han kunne prøvekjøre,men da er forholdet vårt over. Og da ville han ikke snakke om det lenger. Og jeg tar det ivertfall ikke opp. Han må da forstå såpass. Skjønner ingenting og føler meg såra. Vi har hatt det kjempefint fram til dette skjedde. Jeg er veldig investert i dette forholdet og ønsket å bli gammel med ham. Ts Anonymkode: 5c92d...277 Du sa at det er greit han sier til deg han ser på andre og at han kan lige med andre folk. Som får deg til å i høres likegyldig ut! Du skriver her at du føler deg såret, men også at du ikke gider utryke det til han.... Hvordan mener du han skal forstå at du er lei deg når du til han sier ting er greit? Jeg forstår at du ble overasket i øyebliket, men jeg synes det er rart du ikke prøver å få klarhet i hva han mente når du får summet deg? Om du faktisk har hat det fint med mannen i 3 år, skylder du ham ikke da å i det minste prøve å snake med han? Jeg vet jo like lite hva han tenkte og hvorfor han sa som ham gjorde som du gjør, for ingen av oss har spurt han. Men i og med at du virker negativ til å komunisere klart og som om du skjuler følelsene dine i denne tråden, tenker jeg der er mulig han prøvde å fremprovosere en reaksjon som bekreftelse på at du faktisk er følelsesmesig involvert (ikke bare marealistisk/praktisk). Om du reagerte med å bli sint, lei deg eller sjalu, så tenker han kansje det er bekreftelse. Igjen sier jeg ikke det er en rasjonel eller bra måtte å søke bekreftelse på, menndet var mitt første gjet etter å ha lest tråden. Skal du få et skikelig svar må du nesten sette deg ned med han å spøre han, om du faktisk ønsker å bli gamel med han synes jeg du burde prøve det!
Fighter83 Skrevet 15. juni #84 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kjæreste 45 år såg ei ungjente på kanskje 20 år (ikke mer). Kommentar fra han: "hu der var flott. Og det virket som at hun ikke brydde seg om fasongen på typen hun gikk med heller" og gliste. Jenta kom ilag med en eldre type, slutten av 20 åra og smålubben. Kjæresten min selv er ganske lubben. Jeg sa bare:" da tenker du at har gode sjanser?" "Ja" sa han . Snakte ikke mer om det, men så møtte vi paret igjen. Da sa han at det er vel greit å se på godsakene. Jeg bare: "ja, se går jo bra" og det mener jeg helt ærlig. Men da sa han: " jeg kan jo prøvekjøre henne også da..." Må jo prøvekjøre en bil før man kjøper". Da sa jeg: "ikke aktuelt, men hvis du skal det, kan vel jeg også prøvekjøre hvis jeg finner noe interessant .Det går vel vegge veier" . Men da blir ikke jeg i dette forholdet særlig mye lenger." Han sa ingenting og vi begynte å snakke om noe annet. Hva er dette for en holdning, mistet helt gnisten for forholdet og mistet helt lysten på kjæresten. Sitter igjen med en følelse av dette gidder jeg ikke, bare sitte å vente på at han skal bli utro? Vi snakket om dette da vi ble sammen og mente begge at utroskap var døden for forholdet. Men nå, 3 år senere, er visst det endret seg, ivertfall for ham, tydeligvis. Han løy med andre ord da vi ble sammen. Dust. Ser for meg en sommer der jeg må lete etter ny plass å bo, vi bor dessverre sammen. Uff Anonymkode: 5c92d...277 Har han flere litt vel ugjennomtenkte handlinger og verbale utfall? F.eks kjøpt en eller flere ting som er litt off. Har han vært mer i aktivitet i det siste? Funnet på litt flere ting osv? 1
cafflatte Skrevet 15. juni #85 Skrevet 15. juni Vet hvordan du har det ts, jeg har opplevd lignende. Det gjør noe med selvbildet ditt. Håper du gjør det slutt med han for slik oppførsel skal man ikke finne seg i. Ønsker deg lykke til uansett hva du velger ❤️ 2 1
Ymse meninger Skrevet 15. juni #86 Skrevet 15. juni Jeg hadde ikke svart han så godlynt som det der. Når de sier sånne ting så må du gjøre det maks ubehagelig for han. "Hvorfor forteller du meg dette? Er det for å gjøre meg sjalu? Eller for å gjøre meg usikker?", "Hvorfor går du og beregner dine sjanser hos andre når du er i et forhold? Hva mener du med å prøve kjerra før man kjøper? Du er ute etter ny altså? Det var nytt for meg, fortell mer!". Tyn mer ut av han så han må reflektere over hva han sier og føler. Ikke la han slippe unna med sånt piss uten at han må gå i dybden på det 1 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #87 Skrevet 15. juni Pippi Lotta skrev (34 minutter siden): Her snaker du jo først og fremst om matrialistiske ting og at du følte deg forplikta, men har du utrykt den følelsen til han? Du har jo ikke spurt han hva han mente med komentaren.... Så det at du gjeter, betyr ikke at du har gjetet riktig. Du sa at det er greit han sier til deg han ser på andre og at han kan lige med andre folk. Som får deg til å i høres likegyldig ut! Du skriver her at du føler deg såret, men også at du ikke gider utryke det til han.... Hvordan mener du han skal forstå at du er lei deg når du til han sier ting er greit? Jeg forstår at du ble overasket i øyebliket, men jeg synes det er rart du ikke prøver å få klarhet i hva han mente når du får summet deg? Om du faktisk har hat det fint med mannen i 3 år, skylder du ham ikke da å i det minste prøve å snake med han? Jeg vet jo like lite hva han tenkte og hvorfor han sa som ham gjorde som du gjør, for ingen av oss har spurt han. Men i og med at du virker negativ til å komunisere klart og som om du skjuler følelsene dine i denne tråden, tenker jeg der er mulig han prøvde å fremprovosere en reaksjon som bekreftelse på at du faktisk er følelsesmesig involvert (ikke bare marealistisk/praktisk). Om du reagerte med å bli sint, lei deg eller sjalu, så tenker han kansje det er bekreftelse. Igjen sier jeg ikke det er en rasjonel eller bra måtte å søke bekreftelse på, menndet var mitt første gjet etter å ha lest tråden. Skal du få et skikelig svar må du nesten sette deg ned med han å spøre han, om du faktisk ønsker å bli gamel med han synes jeg du burde prøve det! Jeg har sagt mitt: hvis du skal prøvekjøre da kan vel jeg også. Det går vel begge veier, men da er forholdet vårt over. Jeg er ikke materalistisk eller praktisk motivert, men veldig følelsesmessig. Og jeg skjønte godt hva han mente. Han trenger ikke mer forklaring om jeg går. Ikke mitt problem om han ikke forstår hvorfor Anonymkode: 5c92d...277 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #88 Skrevet 15. juni Fighter83 skrev (30 minutter siden): Har han flere litt vel ugjennomtenkte handlinger og verbale utfall? F.eks kjøpt en eller flere ting som er litt off. Har han vært mer i aktivitet i det siste? Funnet på litt flere ting osv? Han har virket mer irritert enn vanlig, men det har jeg tolket som stress da han har mistet jobben. Anonymkode: 5c92d...277 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #89 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har sagt mitt: hvis du skal prøvekjøre da kan vel jeg også. Det går vel begge veier, men da er forholdet vårt over. Jeg er ikke materalistisk eller praktisk motivert, men veldig følelsesmessig. Og jeg skjønte godt hva han mente. Han trenger ikke mer forklaring om jeg går. Ikke mitt problem om han ikke forstår hvorfor Anonymkode: 5c92d...277 Og hvorfor skal jeg uttrykke at jeg er såret. Det burde han ha skjønt, men han ble bare irritert når jeg sa det jeg sa om prøvekjøringen Har ingen forpliktelse til å fortelle han hvordan eller hva jeg føler. Anonymkode: 5c92d...277 2 1
Fighter83 Skrevet 15. juni #90 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han har virket mer irritert enn vanlig, men det har jeg tolket som stress da han har mistet jobben. Anonymkode: 5c92d...277 Han er da i en passiv-aggressiv fase tror jeg. Han har det helt klart ikke greit nå for tiden. Han holder på å ødelegge for seg selv på flere plan og gir litt faen for å si det mildt. Hva med å konfrontere han ang hva du ser og gi eksempler også spørre han hva han trenger for å ha det bra igjen?
Virrevirrevapp Skrevet 15. juni #91 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han har virket mer irritert enn vanlig, men det har jeg tolket som stress da han har mistet jobben. Anonymkode: 5c92d...277 Og tar stresset ut på dama si. Nydelig. 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #92 Skrevet 15. juni Fighter83 skrev (2 minutter siden): Han er da i en passiv-aggressiv fase tror jeg. Han har det helt klart ikke greit nå for tiden. Han holder på å ødelegge for seg selv på flere plan og gir litt faen for å si det mildt. Hva med å konfrontere han ang hva du ser og gi eksempler også spørre han hva han trenger for å ha det bra igjen? Å møte stygg oppførsel med forståelse kan funke når det er snakk om tilbaketrekning eller dårlig humør, men når man snakker om å bytte ut dama si med yngre modell, ville selv ikke Jesus giddet å høre på det tullet det Anonymkode: 769c8...5f2 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #93 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg har sagt mitt: hvis du skal prøvekjøre da kan vel jeg også. Det går vel begge veier, men da er forholdet vårt over. Jeg er ikke materalistisk eller praktisk motivert, men veldig følelsesmessig. Og jeg skjønte godt hva han mente. Han trenger ikke mer forklaring om jeg går. Ikke mitt problem om han ikke forstår hvorfor Anonymkode: 5c92d...277 Jeg forstår ikke hvordan du engang vurderer å bli værende. Han viste deg tydelig to ting: 1. Han har manglende respekt for kvinner mtp måten han snakker om dem på (prøvekjøre osv, pluss manglende respekt for deg som partner) 2. Hvis han har muligheten, så ville han gjort det. Og det er mange unge som mangler modenhet eller har dype sår som gjør dem villige til å være lette bytter for slike som han. Skal du gidde å føle på det resten av ditt liv? Anonymkode: c66ba...be0 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #95 Skrevet 15. juni Men du. Denne småfeite, arbeidsledige, ikke spesielt smarte 45-åringen din, som omtaler unge jenter som «godsakene» og snakker om å «prøvekjøre» dem: så sant han ikke har fått svulst på hjernen eller tidlig demens så ER han jo sånn. Ekkel, lavpannet, mislykket, dum. Han kan du bare droppe. Han kommer ikke til å finne seg noen andre. Anonymkode: 06cec...546 2 8
AnonymBruker Skrevet 19. juni #96 Skrevet 19. juni For en utrolig harry og usmakelig fyr Anonymkode: 28bab...70c 1
exictence Skrevet 19. juni #97 Skrevet 19. juni Uff, ja, ikke greit av ham. Tror jeg hadde sagt til ham at det ikke var greit å si, og at det fikk meg dessverre til å endre følelser for ham.
AnonymBruker Skrevet 19. juni #98 Skrevet 19. juni Han høres ut som en lavpanna person med dårlig humor. Anonymkode: 91110...c07 1
Dojakitty Skrevet 19. juni #99 Skrevet 19. juni Så digg å være sammen med en som har en mental alder på 16 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #100 Skrevet 19. juni Kan iallefall si såpass at det er ingen attraktiv kar du har der hjemme. Tror markedet vil uansett krympe inn fundamentalt for den skrytepaven der. Single damer vil vel helst ha en med litt IQ Anonymkode: f2876...c1c 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå