Gå til innhold

Har kjæresten lurt meg? Føler meg skikkelig dum som har investert i ham.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Takk for alle svar. Masse tanker nå. 

Han kommer aldri til å si unnskyld for det var tydelig at han mente det og følte han ble irritert da jeg kommenterte prøvekjøringen. Men jeg kommer aldri til å si at dette såret meg. Hvis jeg lander på å gå, så gjør jeg uten å forklare noe som helst for ham. Det fortjener han ikke

Ts

Anonymkode: 5c92d...277

Hvis?

Anonymkode: 77807...7e2

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kommunikasjon??? Man tuller ikke om sånt. Han tråkker rett og slett på forholdet vårt med den holdningen der. I tillegg tråkker han på meg. Hva skal jeg stille opp med, 43 vs 20 ? Klart hun ser bedre ut.

Ts

Han tråkker også på unge kvinner. «Godsakene» og «Prøvekjøre» 🤢🤮

For en holdning til kvinner! Han høres ut som en meget umoden ung mann som tøffer seg overfor kompisene sine og later som om han har hatt sex. Når dette kommer fra en mann på 40, til samboeren sin, så viser det at han aldri vil bli voksen. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Takk for alle svar. Masse tanker nå. 

Han kommer aldri til å si unnskyld for det var tydelig at han mente det og følte han ble irritert da jeg kommenterte prøvekjøringen. Men jeg kommer aldri til å si at dette såret meg. Hvis jeg lander på å gå, så gjør jeg uten å forklare noe som helst for ham. Det fortjener han ikke

Ts

Hvis du blir, så vet du hva du har med å gjøre. 

Anonymkode: 4f843...ba4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det kan også være så enkelt at han er så trygg og vennskaplig med deg at han glemmer at du er kjæreste, ikke kompis… jeg ville jo snakket med han om dette, om at slikt kan man ikke si o et forhold. Mener han det er det opplagt slutt. Men kan like gjerne være at han virkelig angrer på det han sa og selvsagt skjønner at du har rett i at slike uttalelser ikke hører hjemme i et forhold. 

kommunikasjon er en viktig ting i et forhold. 

Anonymkode: 5662e...4b7

Micromanage en voksen mann på grunnleggende folkeskikk? Når det finnes gode menn der ute som skrur på hjernen før kjeften åpner seg?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eier han empatisk sans sånn forøvrig? Dette var ihvertfall så respektløst det bare kan bli.

Syns måten du taklet det var 👌. Rolig og behersket. Da kan du fint nå i ettertid fortelle at du har reflektert over oppførselen hans og fortelle ham nøyaktig hvor ugreit du faktisk syntes dette var. Så ugreit at du mistet følelser for ham. Som jo er sant.

Som du sier selv, han viste med dette at han ikke bare kikket på andre damer. Han tenker også det er greit å være utro m han skulle være så heldig å få sjansen. For uansett hvor mye han nå kanskje vil be om tilgivelse, så har han med disse holdningene vist sitt sanne jeg. Sin empati og moral. Bare du kan svare på om en mann med slike holdinger er noe å leve sammen med.

Anonymkode: a1277...44c

• Liker 2
Skrevet

Det er noen ganger man virkelig kan lure på hvem man har vært sammen med.

I dette tilfellet ville jeg tenkt at du enten er sammen med en slesk gris, eller en som later som han er en sånn at han raskt skal bli singel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kommunikasjon??? Man tuller ikke om sånt. Han tråkker rett og slett på forholdet vårt med den holdningen der. I tillegg tråkker han på meg. Hva skal jeg stille opp med, 43 vs 20 ? Klart hun ser bedre ut.

Ts

Du fokuserer på helt feil ting her og jeg forstår det, fordi den biteng trigger usikkerhet og sjalusi. Meb den viktigste, og verste, delen av dette er jo hvor ekkelt det er av en så ganmel mann å sikle etter en ungjente og respektløsheten ved å sikle åpenlyst ovenfor sin partner. 

For en ekkel fyr. Hvis dette er sånne tanker han drister seg til å si høyt, tenk alle tankene han filtrerer 😖🤮

Gå fra denne fyren her. Cut your losses! Blir garantert ikke bedre. 

Anonymkode: c66ba...be0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (5 timer siden):

Det er noen ganger man virkelig kan lure på hvem man har vært sammen med.

I dette tilfellet ville jeg tenkt at du enten er sammen med en slesk gris, eller en som later som han er en sånn at han raskt skal bli singel. 

Ja, det kan også være en mulighet. Han ønsker å bli singel, men ønsker ikke alt som følger med det å være den som gjør det slutt. Dermed er han så ufordragelig drøy at han får dama til å gå. 

• Liker 1
Skrevet

Dette høres ut som dårlig forsøk på flørtende erting. Jeg ville snakket med ham før jeg bestilte flyttebil. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
snillOnkel skrev (25 minutter siden):

Dette høres ut som dårlig forsøk på flørtende erting. Jeg ville snakket med ham før jeg bestilte flyttebil. 

Isåfall er fyren tilbakestående. Virkelig. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Isåfall er fyren tilbakestående. Virkelig. 

Tja. Mange par som har vært sammen i mange år er trygge nok på hverandre til å tåle slik erting. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Solgt leiligheten min og flyttet inn til ham. Kunne ha brukt 3 år sammen med noen bedre????

Ts

Aldri, aldri og aldri selg huset ditt for å flytte inn hos en mann før du er tvers igjennom sikker på at det er en mann med gjennomgående bra holdninger. 

Anonymkode: 65dc4...37d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
snillOnkel skrev (5 minutter siden):

Tja. Mange par som har vært sammen i mange år er trygge nok på hverandre til å tåle slik erting. 

Sier en mann. Damer flest liker ikke sånt, kanskje de jatter med fordi de skjønner sin utkårede aldri kommer til å forstå eller forandre seg.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke så veldig smart av ham dette her. Snakk om å skyte seg selv i foten!

En ting er å bemerke at damer er flotte. Er mange fine damer og menn, men det siste der var ganske usmakelig...

Anonymkode: 07821...231

Det er lov å se men ikke røre. Mange fine unge mennesker sant men å bli sammen med noen som er 20 år yngre enn meg nei takk 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
snillOnkel skrev (1 time siden):

Nei, tror ikke det

Ts

• Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (25 minutter siden):

Det er lov å se men ikke røre. Mange fine unge mennesker sant men å bli sammen med noen som er 20 år yngre enn meg nei takk 

Han sa i begynnelsen av forholdet at han var glad han møtte meg, endelig ei han kunne prate med, voksen og trygg i senga. Som å komme hjem sa han. Unge jenter (sånn 10 år yngre var for mye drama og bimbo-fakter, syntes han).

Er derfor så sjokkert og såret når han kunne si slike ting. 

Jeg driver ikke å "spillene" med silent treatment, drama og hysteri. Jeg har sagt mitt. Nå må eg bare ta et valg. Om han sitter igjen som et spørsmålstegn, så skal ikke jeg forklare det for ham. Det er vel innlysende.

Ts

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han sa i begynnelsen av forholdet at han var glad han møtte meg, endelig ei han kunne prate med, voksen og trygg i senga. Som å komme hjem sa han. Unge jenter (sånn 10 år yngre var for mye drama og bimbo-fakter, syntes han).

Jeg driver ikke å "spillene" med silent treatment, drama og hysteri. Jeg har sagt mitt. Nå må eg bare ta et valg. Om han sitter igjen som et spørsmålstegn, så skal ikke jeg forklare det for ham. Det er vel innlysende.

Ts

Uff ikke bra  spørsmålet er hvordan hadde han reagert hvis ei 20 åring prøve å sjekke han opp når han sier åpenlyst at han ser på andre damer for han har jo vist deg det. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ts

Husker når det ble slutt med min ex og jeg fant ut at han hadde hatt et forhold i mange år bak min rygg så jeg forstår at du reagerer men han har jo vist deg direkte at han ser på andre. 

• Liker 1
Skrevet
snillOnkel skrev (1 time siden):

Flørtende erting, ved å vise fullstendig forakt for unge kvinner? Flørter du på den måten, så er det totalt skivebom, uansett hvor trygg du tror din partner er på deg. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan en fyr med så mangelfulle sosiale antenner har fått seg kjæreste i utgangspunktet. Dette fremstår jo nærmest tilbakestående å si så andre hører det.

Anonymkode: b3fe2...f72

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...