Gå til innhold

Har kjæresten lurt meg? Føler meg skikkelig dum som har investert i ham.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæreste 45 år såg ei ungjente på kanskje 20 år (ikke mer). Kommentar fra han: "hu der var flott. Og det virket som at hun ikke brydde seg om fasongen på typen hun gikk med heller" og gliste. Jenta kom ilag med en eldre type, slutten av 20 åra og smålubben. Kjæresten min selv er ganske lubben. Jeg sa bare:" da tenker du at har gode sjanser?" "Ja" sa han . Snakte ikke mer om det, men så møtte vi paret igjen. Da sa han at det er vel greit å se på godsakene. Jeg bare: "ja, se går jo bra" og det mener jeg helt ærlig. Men da sa han: " jeg kan jo prøvekjøre henne også da..." Må jo prøvekjøre en bil før man kjøper". Da sa jeg: "ikke aktuelt, men hvis du skal det, kan vel jeg også prøvekjøre hvis jeg finner noe interessant .Det går vel vegge veier" . Men da blir ikke jeg i dette forholdet særlig mye lenger." Han sa ingenting og vi begynte å snakke om noe annet.

Hva er dette for en holdning, mistet helt gnisten for forholdet og mistet helt lysten på kjæresten. Sitter igjen med en følelse av dette gidder jeg ikke, bare sitte å vente på at han skal bli utro?

Vi snakket om dette da vi ble sammen og mente begge at utroskap var døden for forholdet. Men nå, 3 år senere, er visst det endret seg, ivertfall for ham, tydeligvis. Han løy med andre ord da vi ble sammen. Dust.

Ser for meg en sommer der jeg må lete etter ny plass å bo, vi bor dessverre sammen. Uff

Anonymkode: 5c92d...277

• Liker 17
  • Hjerte 28
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke hyggelig sagt av ham. Og usmakelig. Han kunne vært faren (alder)! 

Anonymkode: f79ac...7a2

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet

Talentløs. Høres virkelig ut som han tester deg og det er ikke særlig sexy. Synes du parerte typen din bra. 

• Liker 20
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Æsj... Usmakelig ja.

Anonymkode: ebb4c...587

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres jo bare kørka ut. 

Anonymkode: 7ccaf...cd6

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke denne samtalen i det hele tatt. Ut ifra det du skriver virker det mest som at han tuller? Og hvorfor snakker du ikke med han før du konkluderer med at du skal flytte ut? Du må jo fortelle at du ble lei deg etter den samtalen? 

Anonymkode: 7e8ef...66f

• Liker 9
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Det kan også være så enkelt at han er så trygg og vennskaplig med deg at han glemmer at du er kjæreste, ikke kompis… jeg ville jo snakket med han om dette, om at slikt kan man ikke si o et forhold. Mener han det er det opplagt slutt. Men kan like gjerne være at han virkelig angrer på det han sa og selvsagt skjønner at du har rett i at slike uttalelser ikke hører hjemme i et forhold. 

kommunikasjon er en viktig ting i et forhold. 

Anonymkode: 5662e...4b7

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Kvalitet skrev (3 minutter siden):

Talentløs. Høres virkelig ut som han tester deg og det er ikke særlig sexy. Synes du parerte typen din bra. 

Takk 😄

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kjæreste 45 år såg ei ungjente på kanskje 20 år (ikke mer). Kommentar fra han: "hu der var flott. Og det virket som at hun ikke brydde seg om fasongen på typen hun gikk med heller" og gliste. Jenta kom ilag med en eldre type, slutten av 20 åra og smålubben. Kjæresten min selv er ganske lubben. Jeg sa bare:" da tenker du at har gode sjanser?" "Ja" sa han . Snakte ikke mer om det, men så møtte vi paret igjen. Da sa han at det er vel greit å se på godsakene. Jeg bare: "ja, se går jo bra" og det mener jeg helt ærlig. Men da sa han: " jeg kan jo prøvekjøre henne også da..." Må jo prøvekjøre en bil før man kjøper". Da sa jeg: "ikke aktuelt, men hvis du skal det, kan vel jeg også prøvekjøre hvis jeg finner noe interessant .Det går vel vegge veier" . Men da blir ikke jeg i dette forholdet særlig mye lenger." Han sa ingenting og vi begynte å snakke om noe annet.

Hva er dette for en holdning, mistet helt gnisten for forholdet og mistet helt lysten på kjæresten. Sitter igjen med en følelse av dette gidder jeg ikke, bare sitte å vente på at han skal bli utro?

Vi snakket om dette da vi ble sammen og mente begge at utroskap var døden for forholdet. Men nå, 3 år senere, er visst det endret seg, ivertfall for ham, tydeligvis. Han løy med andre ord da vi ble sammen. Dust.

Ser for meg en sommer der jeg må lete etter ny plass å bo, vi bor dessverre sammen. Uff

Søppel.

Det kastes på utsiden av huset. Hvis huset eies av søppel, flytter man ut. 

Anonymkode: cbe1f...2dc

• Liker 24
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Håpløs. Hade.

Anonymkode: d7cdb...626

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du egentlig investert?

Anonymkode: 16323...c30

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta en prat med fyren før du avskriver ham helt. For meg høres det der ut som en dårlig spøk, eller i verste fall at han testet hva du ville gå med på. Det betyr ikke nødvendigvis at han ville gjort noe som ikke var greit for deg. Ta det opp med ham og spør om han virkelig ønsker et åpent forhold, eller om det bare var en spøk. 

Anonymkode: 61fe8...0d8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det var ikke hyggelig sagt av ham. Og usmakelig. Han kunne vært faren (alder)! 

Ja, sant???? K f tenker han med. Jo,pikken!!!

TS

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva har du egentlig investert?

Anonymkode: 16323...c30

Solgt leiligheten min og flyttet inn til ham. Kunne ha brukt 3 år sammen med noen bedre????

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Solgt leiligheten min og flyttet inn til ham. Kunne ha brukt 3 år sammen med noen bedre????

Ts

Til neste runde kjæreste/samboer; behold leiligheten din og heller lei den ut. God sikkerhet økonomisk, og i tilfelle brudd. 

Anonymkode: 53fbd...e37

• Liker 11
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Æsj for en ekkel type, jeg hadde og vært frustrert om jeg hadde kastet bort tiden min på det der. Men det er aldri for seint å gå, bedre i dag enn i morgen selv om det helst skulle ha vært i går, :) 

Finnes vel heller ikke en bedre tid å bli singel på en nå på sommeren. 

Anonymkode: fd976...426

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Litt av noen holdninger både til henne og deg. Vil du virkelig ha en sånn fyr?

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, sant???? K f tenker han med. Jo,pikken!!!

TS

Og det er ekkelt når hun var så ung… 

• Liker 4
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...