AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Er det noen som har erfaring med denne vognen? Jeg har noen spørsmål. Det er baby jogger city mini GT 2 doble. På test av barnevogner står det at den er god å kjøre I allslags terreng, også snø, stemmer det? Jeg synes hjulene ser for små ut til det, men har ikke prøvd den. Også lurer jeg på om det er en vogn eller trille? Og hvorfor heter den mini? Alternativt går jeg for Thule sin dobeltvogn med tre hjul, men den er kanskje mye større og ikke så praktisk på kollektivtransport? Er ogsåskeptsk til 3 hjul. Anonymkode: 9b8db...37a
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Elsket den, savner den, eller kanskje jeg savner tiden da 2 barn passet i den 🥰 Etter min mening er ingen vogner gode å kjøre på snø da. Det bør vel være måkt for å benytte denne. Jeg syns den var god å trille, og lett å slå sammen. Hadde bugaboo donkey først, den var tungvint. Når minste gikk over til sittedel var også største blitt lang og passet dårlig i bugaboo sittedel, da byttet vi ut med babyjogger city mini GT2 double. Er det en trille fordi setet ikke tas av for å klappe sammen tro? Hva er forskjell på vogn og trille..? Anonymkode: 4c172...088 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Elsket den, savner den, eller kanskje jeg savner tiden da 2 barn passet i den 🥰 Etter min mening er ingen vogner gode å kjøre på snø da. Det bør vel være måkt for å benytte denne. Jeg syns den var god å trille, og lett å slå sammen. Hadde bugaboo donkey først, den var tungvint. Når minste gikk over til sittedel var også største blitt lang og passet dårlig i bugaboo sittedel, da byttet vi ut med babyjogger city mini GT2 double. Er det en trille fordi setet ikke tas av for å klappe sammen tro? Hva er forskjell på vogn og trille..? Anonymkode: 4c172...088 Jeg ser at triller er veldig enkle og tynne, med små tynne hjul. Hvor lenge vil du si et barn kan passe i baby jogger? Jeg trenger den egentlig ut barnehagetiden😅 Anonymkode: 9b8db...37a
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Elsket den, savner den, eller kanskje jeg savner tiden da 2 barn passet i den 🥰 Etter min mening er ingen vogner gode å kjøre på snø da. Det bør vel være måkt for å benytte denne. Jeg syns den var god å trille, og lett å slå sammen. Hadde bugaboo donkey først, den var tungvint. Når minste gikk over til sittedel var også største blitt lang og passet dårlig i bugaboo sittedel, da byttet vi ut med babyjogger city mini GT2 double. Er det en trille fordi setet ikke tas av for å klappe sammen tro? Hva er forskjell på vogn og trille..? Anonymkode: 4c172...088 Takk for svar🥰 Så den var ikke noe dårligere enn Bugaboo sin på vinterføre? Anonymkode: 9b8db...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå