AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Jeg har kjøpt tre sommerblomster som jeg tenkte å sette sammen og gi i gave. Vanligvis har jeg brukt kurv å ha blomster i, men siden dette er uteblomster, så har jeg satt de i ei krukke isteden. Er det innafor? Anonymkode: a3c33...408
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Må legge til at dette er til en eldre person som fyller rundt år, og at jeg skal hjem til vedkommende med gaven. Anonymkode: a3c33...408
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Det høres ut som en kjempehyggelig gave til en som liker blomster. Jeg hadde blott veldig glad, selv om jeg ikke er en eldre person. Anonymkode: aa0fa...473 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det høres ut som en kjempehyggelig gave til en som liker blomster. Jeg hadde blott veldig glad, selv om jeg ikke er en eldre person. Anonymkode: aa0fa...473 Jeg bare lurte på om det ble litt mye med ei hel krukke, men måtte ha det også for å få plass til alt. De kan jo splitte den opp og plante de hver for seg om de heller ønsker det, men satser på at jubilanten blir fornøyd. 😊 Anonymkode: a3c33...408
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Jeg hadde ELSKET den gaven. Anonymkode: 1909e...546 1
makkapakka Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni (endret) Syns det er en super ide, varer lenger enn snitt blomster også Endret 15. juni av makkapakka 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Takk for svar alle sammen! Da blir det krukke med blomster 😀 Anonymkode: a3c33...408 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå