AnonymBruker Skrevet 18. oktober #41 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 6.00): Jeg ser at du har fått mange gode tips når det gjelder produkter og behandlinger. Det som ble redningen for min tidligere knusktørre hud er castor oil. Jeg tror veldig på gode, dyre, avanserte produkter, men av alt jeg har prøvd er castor oil det som har gjort størst forskjell. Anonymkode: 8d808...27c Men fører ikke castor oil til hårvekst i ansiktet..? Det var noe som ble brukt for vekst av øyebryn og vipper tidligere, så det har lenge gått for å være stimulerende for hårvekst? Anonymkode: 52dd3...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #42 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Men fører ikke castor oil til hårvekst i ansiktet..? Det var noe som ble brukt for vekst av øyebryn og vipper tidligere, så det har lenge gått for å være stimulerende for hårvekst? Anonymkode: 52dd3...2f5 Jeg vet at noen bruker castor oil på vipper og bryn, men jeg har ikke opplevd økt hårvekst i ansiktet. Jeg bruker det på bryn, men ingen endring. Jeg har lest en del om oljen, men ikke kommet over noe om uønsket hårvekst. Anonymkode: 8d808...27c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #43 Skrevet 19. oktober AprilLudgate skrev (På 15.6.2025 den 20.31): Ingen effekt for meg heller Jeg spiser det, men påvirker ikke hud. Nei, men verdt å prøve for de som har hudproblemer og ikke spiser nok grønnsaker eller får i seg nok veske…. Dette har jo bare et av flere råd og ikke en oppfordring til at folk skal komme med «dette virker ikke for meg…» Mange har utbytte av å tenke på kosthold! Anonymkode: 58581...776
Adrenalina1 Skrevet 19. oktober #44 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 17.08): Ts her: i tillegg virker det ikke som kremene trekker inn og jeg kan «rulle» av kremen i pannen med fingrene🙈🙈🙈 Anonymkode: 139a0...ffa Hvis du kan rulle av kremen, betyr det at du har brukt for mye krem.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #45 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 22.31): Jeg har prøvd fontana 4d/5d laser uten særlig effekt. Er det det samme som co2 laser? Ts. Anonymkode: 139a0...ffa Nei, CO2 finnes i forskjellige nivåer alt ettersom hvor lang nedetid man kan tollere. Anonymkode: a13c6...db2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå