Gå til innhold

Til yngre menn som ligger med eldre kvinner: ser du litt ned på henne iblant?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For at hun ligger med deg som er en del yngre?

Anonymkode: dda77...8a7

AnonymBruker
Skrevet

Alltid 

Anonymkode: b11dc...b9e

AnonymBruker
Skrevet

Derfor ser jeg ned på dem også, unge menn som tror de er the shit.

Anonymkode: 4b299...9aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jupp...

Anonymkode: 55921...bbb

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri.  Hvorfor i himlens navn skulle jeg det ?

Anonymkode: bf33a...017

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vis dem ser ned på damene,så bør dem se ned på seg selv også🤣Må jo gå begge veier.

Anonymkode: 3f539...f5d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Heller betatt.

Anonymkode: 5d763...4fa

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Tømmestasjonen? Nei på ingen måte.

Anonymkode: 3bf08...8e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn er så sjarmerende. Blir sure når de ikke "får lov" å ligge med yngre damer, og ser ned på damene de ligger med hvis de er eldre. 

Anonymkode: 22555...d87

• Liker 4
Skrevet

Ser ned på? Nei, hvorfor i all verden skulle de det? Da er det nå i så fall veldig merkelig av dem å ligge med de damene

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn er så sjarmerende. Blir sure når de ikke "får lov" å ligge med yngre damer, og ser ned på damene de ligger med hvis de er eldre. 

Høres ut som veldig lite sjarmerende menn

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vil vel si det hadde vært merkelig at han har valgt være sammen med meg, kjøpe bolig med meg, bo med meg i årevis og få barn med meg om han hadde sett ned på meg...

Anonymkode: fd745...4b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (12 minutter siden):

Høres ut som veldig lite sjarmerende menn

Veldig. 

Skrevet

Ville aldri sett ned på noen jeg lå med.. At de tenner på meg må man jo være takknemlig over🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Stort sett hver gang, men det er jo en del av "spillet". Det er som oftest flere andre klare tegn på at noe er utenom det vanlige, men.. De damene pleier å være ganske mye mer på tilbudssiden, både i senga og utenfor, så er greit å leke litt med dem en stund.

Anonymkode: 59437...135

Annonse
Skrevet

Du skal høre mye... Jeg håper dette gjelder rollespill-mindfuck og ikke på årntlig.

Man bør ha respekt for folk. Jeg har alltid vært betatt av de som er eldre enn meg, og har hatt forhold også. Men jeg har da aldri sett ned på dem. Heller andre veien at jeg har forguda de litt for mye. Og jeg håper da virkelig at ingen av de har sett ned på meg heller.

Holdning folk har til andre folk er noe som skremmer meg. Det har kanskje alltid vært sånn, men de siste årene legger jeg så veldig godt merke til egoisme og brutalitet i folks tenkemåte.

Er det jeg som gikk for mye sammen med mormor i barndommen og ble ytterligere virkelighetsfjern etter et par desennier i kvinnedominerte yrker? Eller har folks holdninger endra seg?

Respekter og vær snill med hverandre!

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
BerntHulken skrev (9 minutter siden):

Ville aldri sett ned på noen jeg lå med.. At de tenner på meg må man jo være takknemlig over🙂

Ja, ikke sant ?      Skjønner egentlig ikke spørsmålet, en "problemstilling" som jeg aldri har hørt om.  Hvis det er noen man kan se ned på, er det de som er veldig løse av seg. Men da spiller det ingen rolle om hun er eldre eller yngre/jevngammel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, ikke sant ?      Skjønner egentlig ikke spørsmålet, en "problemstilling" som jeg aldri har hørt om.  Hvis det er noen man kan se ned på, er det de som er veldig løse av seg. Men da spiller det ingen rolle om hun er eldre eller yngre/jevngammel.

Man trenger ikke se ned på de som er løse heller, egentlig...

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må legge til at jeg ikke ligger med noen eldre damer. Men kunne fint ha gjort det, da damer kan være vidunderlige uansett alder.

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker som ser ned på de som de har sex med, burde ikke ha sex med dem. 

Anonymkode: 36954...796

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...