Gå til innhold

Når innså du at ff relasjonen var over og gikk videre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Avsluttet dere ved at dere ble enige, eller skled det bare ut ved sjeldnere og sjeldnere sex?

Anonymkode: e57df...94d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Avsluttet dere ved at dere ble enige, eller skled det bare ut ved sjeldnere og sjeldnere sex?

Vi avsluttet vennskapelig og har god kontakt i dag.  Tror det blir likt med de to jeg har i dag. 

Anonymkode: ed210...65c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde ci var eksklusive og den dagen jeg innså at hun jaget meg ut fordi neste var på vei, da kalte jeg en spade for en spade og så meg aldri tilbake.

Heldigvis pådro jeg meg ikke kjønnssykdommer etter henne. Er nok bare flaks, for hun innrømmet at hun rullerte på 7 stykker!!

Anonymkode: 8e786...782

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trodde ci var eksklusive og den dagen jeg innså at hun jaget meg ut fordi neste var på vei, da kalte jeg en spade for en spade og så meg aldri tilbake.

Heldigvis pådro jeg meg ikke kjønnssykdommer etter henne. Er nok bare flaks, for hun innrømmet at hun rullerte på 7 stykker!!

Derfor bruker man selvsagt ALLTID kondom med ff....

Anonymkode: ed210...65c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal si hun var busy 😂 Mye å holde styr på 😆😆😆

Anonymkode: b7674...728

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde allerede vært litt kjip, så jeg bestemte meg for å ikke være den som tok initiativ til videre after-midnight-i-helgene-aktiviteter, siden jeg egentlig var på utkikk etter kjæreste. Visste at han holdt på med andre og hadde snakket dritt om meg til kameratene sine.

Anonymkode: 6f338...336

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk kjæreste og avsluttet det. Gikk helt fint for han.  

Anonymkode: a0e6d...68b

AnonymBruker
Skrevet

Bare hatt 2 stk, og etter ca 6 mnd, startet jeg å få følelser, så da avsluttet jeg. 

Anonymkode: 553ab...81a

Skrevet

Da han fikk kjæreste. Jeg skjønte jo selvsagt at det kom til å bli slutt på sexen da, men jeg var litt lei meg for at vennskapet ikke fortsatte i en eller annen form, for vi hadde vært venner i flere år før vi ble fwb.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva er ff? Fule fenn? 

Anonymkode: 63f46...f5b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...