AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni K36 her. Jeg føler det mangler noe hos meg. Føler meg utrolig sjeldent kåt. Har vært i fast forhold i 13 år, og har 2 barn, så det er kanskje naturlig at jeg ikke tenner voldsomt på mannen lenger, men jeg tenner ikke på andre heller liksom.. Og bare så det er sagt så er mannen min deilig, og han er en skikkelig familiemann og vi er ett godt team sammen om familielivet. Jeg er bare ikke kåt så veldig ofte, og det føles så trist og kjedelig. Misunner andre som kjenner på kåthet og nå er mannen våryr og vil ha meg hele tiden. Det er jo selvfølgelig hyggelig, og vi har så mye sex som det går Ann i ett hektisk småbarnsliv, det er veldig deilig, og jeg blir jo kåt når vi er i gang, men blir fort sår hvis han begynner med noe utover vanlig «hverdagssex». Altså at vi holder på lenger rett og slett, han fingrer/fister meg etc. og derfor har jeg ikke så lyst til at vi skal gjøre noe mer enn det «vanlige» som jo er kjempe deilig. Altså, jeg sier ikke nei hvis han setter igang, og som sagt synes jeg det er deilig, men jeg har det litt i bakhodet at «åh, nå kommer jeg til å bli sår igjen..» det svir jo som faen når jeg tisser, og det er dumt for da må vi ta en liten pause til det har healet liksom. Derfor føler jeg det er bedre å holde det «kort og godt», så kan heller jeg suge han for å gjøre det litt mer enn «vanlig». Men jeg vet han kunne tenke seg en hel kveld med sex, lakk og lær, mens jeg synes helt ærlig det blir litt kjedelig, og føler jeg kommer til kort. Jeg har siden jeg fødte første barn slitt med tørrhet der nede, men bruker selvfølgelig glidemiddel, så det går greit, og kommer vi i gang går det litt mer av seg selv også, men kan kjenne at jeg er tørr der nede til vanlig og det er så ubehagelig. Jeg pleier å bruke tea tree oil som er ment som intim smøring som holder ting litt i sjakk og fuktig der nede, men føles som noe er galt? Både psykisk og fysisk liksom.. Føles som «alle» er så glade i og gira på sex.. Det stemmer sikkert ikke, men er det normalt å være så lite interessert som jeg egentlig føler meg? noen ganger irriterer det meg at ikke mannen kan skjønne at det ikke alltid er topp å skulle få ting stappet inn i hullene sine. Det er ikke det samme som å putte en kroppsdel inni noen, som er det han gjør, som det er å skulle få en kroppsdel inni seg, det kan føles ganske voldsomt og det kommer med så mye, sårhet, sopp, urinveisinfeksjon etc.etc. Altså jeg må på badet og vaske meg der nede hver eneste gang vi har sex fordi hvis jeg dropper det bare en gang, da kan du banne på at jeg får sopp.. Men, så vil jeg bare være nok for mannen min, jeg vil så gjerne være nymfoman og jeg vil veldig gjerne ha kjempe lyst på sex! Og jeg vet mange sier «kvinner må holdes i den seksuelle sfæren for å ikke miste lysten» men vi har hatt sex daglig i lengre perioder, fordi jeg har tenkt at da kommer det sikkert til slutt, men jeg er ikke noe mere lysten i default mode alikevell.. hva gjør man? Er det noe galt med meg? Anonymkode: 767f7...0c5 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): K36 her. Jeg føler det mangler noe hos meg. Føler meg utrolig sjeldent kåt. Har vært i fast forhold i 13 år, og har 2 barn, så det er kanskje naturlig at jeg ikke tenner voldsomt på mannen lenger, men jeg tenner ikke på andre heller liksom.. Og bare så det er sagt så er mannen min deilig, og han er en skikkelig familiemann og vi er ett godt team sammen om familielivet. Jeg er bare ikke kåt så veldig ofte, og det føles så trist og kjedelig. Misunner andre som kjenner på kåthet og nå er mannen våryr og vil ha meg hele tiden. Det er jo selvfølgelig hyggelig, og vi har så mye sex som det går Ann i ett hektisk småbarnsliv, det er veldig deilig, og jeg blir jo kåt når vi er i gang, men blir fort sår hvis han begynner med noe utover vanlig «hverdagssex». Altså at vi holder på lenger rett og slett, han fingrer/fister meg etc. og derfor har jeg ikke så lyst til at vi skal gjøre noe mer enn det «vanlige» som jo er kjempe deilig. Altså, jeg sier ikke nei hvis han setter igang, og som sagt synes jeg det er deilig, men jeg har det litt i bakhodet at «åh, nå kommer jeg til å bli sår igjen..» det svir jo som faen når jeg tisser, og det er dumt for da må vi ta en liten pause til det har healet liksom. Derfor føler jeg det er bedre å holde det «kort og godt», så kan heller jeg suge han for å gjøre det litt mer enn «vanlig». Men jeg vet han kunne tenke seg en hel kveld med sex, lakk og lær, mens jeg synes helt ærlig det blir litt kjedelig, og føler jeg kommer til kort. Jeg har siden jeg fødte første barn slitt med tørrhet der nede, men bruker selvfølgelig glidemiddel, så det går greit, og kommer vi i gang går det litt mer av seg selv også, men kan kjenne at jeg er tørr der nede til vanlig og det er så ubehagelig. Jeg pleier å bruke tea tree oil som er ment som intim smøring som holder ting litt i sjakk og fuktig der nede, men føles som noe er galt? Både psykisk og fysisk liksom.. Føles som «alle» er så glade i og gira på sex.. Det stemmer sikkert ikke, men er det normalt å være så lite interessert som jeg egentlig føler meg? noen ganger irriterer det meg at ikke mannen kan skjønne at det ikke alltid er topp å skulle få ting stappet inn i hullene sine. Det er ikke det samme som å putte en kroppsdel inni noen, som er det han gjør, som det er å skulle få en kroppsdel inni seg, det kan føles ganske voldsomt og det kommer med så mye, sårhet, sopp, urinveisinfeksjon etc.etc. Altså jeg må på badet og vaske meg der nede hver eneste gang vi har sex fordi hvis jeg dropper det bare en gang, da kan du banne på at jeg får sopp.. Men, så vil jeg bare være nok for mannen min, jeg vil så gjerne være nymfoman og jeg vil veldig gjerne ha kjempe lyst på sex! Og jeg vet mange sier «kvinner må holdes i den seksuelle sfæren for å ikke miste lysten» men vi har hatt sex daglig i lengre perioder, fordi jeg har tenkt at da kommer det sikkert til slutt, men jeg er ikke noe mere lysten i default mode alikevell.. hva gjør man? Er det noe galt med meg? Anonymkode: 767f7...0c5 Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg var kåt som bare det som ung, men i 30-årene mistet jeg plutselig helt piffen. Og jeg har ikke barn en gang. Jeg er glad i mannen min og sex byr meg ikke imot på noen måte (og som med deg, så har jeg jo glede av det når vi først kommer i gang), men det er bare ikke noe jeg føler noe behov for å ha. Jeg kjenner meg omtrent aldri spontant kåt, og har nesten sluttet å ha solosex også (noe jeg gjorde MYE før). Og som deg, så har jeg heller ikke lyst på andre menn. Det er bare ... ingenting å hente liksom. Ingen trang til å ha sex eller bli seksuelt tilfredsstilt. Dette til tross for at mannen er god i senga og vet akkurat hva han skal gjøre for å få meg til å komme. Det er skikkelig frustrerende. Har dessverre ingen tips og råd, men ville bare trøste deg med at du ikke er alene. Anonymkode: 718d2...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Ikke noe rart at du sliter med kåthet når du utsetter kroppen din for negative opplevelser med sex. Vær ærlig og slutt med slikt tull! Samt dyrk og plei din seksualitet godt generelt. Hvilket du gjør med å pleie forholdet til din kropp og ting som pirrer deg. Hent frem igjen filmer/bøker som ga deg fantasier for eksempel, og tenkt på seksuelle fantasier og det son pirret deg en gang i tiden, bevisst til fungerer mer spontant igjen. Men først og fremst, slutt tvert med å mishandle din kropp og seksualitet. Du er en voksen kvinne som bør klare å kommunisere ærlig om slikt med din partner, også for hans skyld. Han har selv bedre nytte og utbytte av ekte lysten kvinne enn en som ødelegger egen og dermed felles seksualitet. Anonymkode: 70a09...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg var kåt som bare det som ung, men i 30-årene mistet jeg plutselig helt piffen. Og jeg har ikke barn en gang. Jeg er glad i mannen min og sex byr meg ikke imot på noen måte (og som med deg, så har jeg jo glede av det når vi først kommer i gang), men det er bare ikke noe jeg føler noe behov for å ha. Jeg kjenner meg omtrent aldri spontant kåt, og har nesten sluttet å ha solosex også (noe jeg gjorde MYE før). Og som deg, så har jeg heller ikke lyst på andre menn. Det er bare ... ingenting å hente liksom. Ingen trang til å ha sex eller bli seksuelt tilfredsstilt. Dette til tross for at mannen er god i senga og vet akkurat hva han skal gjøre for å få meg til å komme. Det er skikkelig frustrerende. Har dessverre ingen tips og råd, men ville bare trøste deg med at du ikke er alene. Anonymkode: 718d2...d8e Tusen takk for at du deler så jeg ikke føler meg så alene! Det er akkurat samme her, mannen vet akkurat hva han skal gjøre og får meg til å føle meg som verdens deiligste, men lysten kommer ikke av seg selv lenger.. Det er faktisk litt sånn at jeg er glad når mensen kommer og tenker at nå kan jeg slippe å tenke på det i noen dager.. føles så trist.. Jeg sier det ikke til mannen selvfølgelig, og prøver å huske på å gjøre ting som får han til å føle at jeg begjærer han, og sånn isolert sett er han dødsdeilig, så det er ikke sånn at det blir kunstig, men jeg later jo som at jeg begjærer han, for det gjør jeg svært sjeldent, dessverre.. Jeg prøvde faktisk testosteron krem som en lege som spesialiserer seg i manglende sexlyst hos kvinner gav meg, og det funket, men jeg ble også mer hissig, fikk økt hårvekst der man ikke vil ha økt hårvekst og når jeg leste at en vanlig bivirkning er «mannlig skallethetssyndrom» tenkte jeg, nei takk! Og sluttet med det😅 Anonymkode: 767f7...0c5 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni Det finnes hormonbehandlinger som kan hjelpe mange for både tørr skjede og manglende lyst og interesse. Snakk med en lege eller gynekolog. Anonymkode: 2ef50...22c
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): K36 her. Jeg føler det mangler noe hos meg. Føler meg utrolig sjeldent kåt. Har vært i fast forhold i 13 år, og har 2 barn, så det er kanskje naturlig at jeg ikke tenner voldsomt på mannen lenger, men jeg tenner ikke på andre heller liksom.. Og bare så det er sagt så er mannen min deilig, og han er en skikkelig familiemann og vi er ett godt team sammen om familielivet. Jeg er bare ikke kåt så veldig ofte, og det føles så trist og kjedelig. Misunner andre som kjenner på kåthet og nå er mannen våryr og vil ha meg hele tiden. Det er jo selvfølgelig hyggelig, og vi har så mye sex som det går Ann i ett hektisk småbarnsliv, det er veldig deilig, og jeg blir jo kåt når vi er i gang, men blir fort sår hvis han begynner med noe utover vanlig «hverdagssex». Altså at vi holder på lenger rett og slett, han fingrer/fister meg etc. og derfor har jeg ikke så lyst til at vi skal gjøre noe mer enn det «vanlige» som jo er kjempe deilig. Altså, jeg sier ikke nei hvis han setter igang, og som sagt synes jeg det er deilig, men jeg har det litt i bakhodet at «åh, nå kommer jeg til å bli sår igjen..» det svir jo som faen når jeg tisser, og det er dumt for da må vi ta en liten pause til det har healet liksom. Derfor føler jeg det er bedre å holde det «kort og godt», så kan heller jeg suge han for å gjøre det litt mer enn «vanlig». Men jeg vet han kunne tenke seg en hel kveld med sex, lakk og lær, mens jeg synes helt ærlig det blir litt kjedelig, og føler jeg kommer til kort. Jeg har siden jeg fødte første barn slitt med tørrhet der nede, men bruker selvfølgelig glidemiddel, så det går greit, og kommer vi i gang går det litt mer av seg selv også, men kan kjenne at jeg er tørr der nede til vanlig og det er så ubehagelig. Jeg pleier å bruke tea tree oil som er ment som intim smøring som holder ting litt i sjakk og fuktig der nede, men føles som noe er galt? Både psykisk og fysisk liksom.. Føles som «alle» er så glade i og gira på sex.. Det stemmer sikkert ikke, men er det normalt å være så lite interessert som jeg egentlig føler meg? noen ganger irriterer det meg at ikke mannen kan skjønne at det ikke alltid er topp å skulle få ting stappet inn i hullene sine. Det er ikke det samme som å putte en kroppsdel inni noen, som er det han gjør, som det er å skulle få en kroppsdel inni seg, det kan føles ganske voldsomt og det kommer med så mye, sårhet, sopp, urinveisinfeksjon etc.etc. Altså jeg må på badet og vaske meg der nede hver eneste gang vi har sex fordi hvis jeg dropper det bare en gang, da kan du banne på at jeg får sopp.. Men, så vil jeg bare være nok for mannen min, jeg vil så gjerne være nymfoman og jeg vil veldig gjerne ha kjempe lyst på sex! Og jeg vet mange sier «kvinner må holdes i den seksuelle sfæren for å ikke miste lysten» men vi har hatt sex daglig i lengre perioder, fordi jeg har tenkt at da kommer det sikkert til slutt, men jeg er ikke noe mere lysten i default mode alikevell.. hva gjør man? Er det noe galt med meg? Anonymkode: 767f7...0c5 Bruk nok glidemiddel når dere gjør ting. Man blir sår av fisting, langvarig sex etc. Men, det er en vanesak også. Jo sjeldnere, jo mer sår.. Anonymkode: cdede...871
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni Høres ut som du blir med på den sexen han vil ha - for å please ham. Kan det stemme? Du har lov til å ikke ha lyst. Du har lov til å si nei. Du har også lov til å foretrekke enkel, vanlig sex fremfor en helkveld med lakk, lær og full pakke. Seksualiteten endrer seg, hverken du eller han kan forvente at alt skal være som det var for 10 år siden ❤️ jeg har selv problemer med manglende lyst, og kan godt kjenne igjen den motstanden mot å ha noe/noen inni meg. Etter årevis med overgrep (som tenåring), årevis med pliktsex, masse problemer med prevensjon, to graviditeter, fødsler, barselperioder og amming har jeg bare lyst til å ha kroppen min i fred! Jeg synes også det er leit, sex er jo deilig og bra for forholdet når det først er bra, så det er ikke sånn at jeg avskriver det helt. Det jeg prøver nå er å kun ha sex når jeg virkelig vil det selv. Overgrep og voldtekt som jeg opplevde som veldig ung har nok satt sine spor, men jeg tror også at all den sexen jeg har hatt fordi jeg har følt at jeg måtte (i flere forhold) har vært like skadelig 💔 Dessverre er lysten min så lav at sexen blir veldig sporadisk, og selv om mannen min er veldig støttende og forståelsesfull så merker jeg jo at det går inn på ham. Men jeg kan faktisk ikke ødelegge meg selv mer med enda mer pliktsex (og det vil jo ikke han heller). Anonymkode: 17290...1a9 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni Og ikke minst: si nei til sex som skader deg! Får du i det hele tatt noe ut av fisting selv? Det skal ikke være sånn at du skal måtte deale med sår, sopp, uvi m.m. fordi at dere har sex! Spør deg selv: når er det jeg virkelig nyter sexen vi har? Når kjenner du at «yes, dette er ren nytelse!»? Også holder du deg til den sexen og sier nei til alt det andre ❤️ Anonymkode: 17290...1a9 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #9 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det finnes hormonbehandlinger som kan hjelpe mange for både tørr skjede og manglende lyst og interesse. Snakk med en lege eller gynekolog. Anonymkode: 2ef50...22c Jeg har prøvd testosteron. Det fungerte, men jeg risikerer å bli skallet og få (satt på spissen) skjegg av det.. og fikk kortere lunte, så det måtte jeg slutte med. Østrogen p piller går jeg på allerede. Krem for vaginal tørrhet bruker jeg, som jeg har nevnt. Det hjelper, men det blir ikke det samme.. TS Anonymkode: 767f7...0c5
AnonymBruker Skrevet 14. juni #10 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og ikke minst: si nei til sex som skader deg! Får du i det hele tatt noe ut av fisting selv? Det skal ikke være sånn at du skal måtte deale med sår, sopp, uvi m.m. fordi at dere har sex! Spør deg selv: når er det jeg virkelig nyter sexen vi har? Når kjenner du at «yes, dette er ren nytelse!»? Også holder du deg til den sexen og sier nei til alt det andre ❤️ Anonymkode: 17290...1a9 Det er jo nok av menn som har lyst til å gå fra kvinnen sin fordi hun bare vil ha «kjedelig vanilje sex» og livet er for kort og alt det der.. Eller verre, er utro.. Føles risikabelt å si nei.. men jeg skjønner hva du mener! Det er sikkert lurt for min egen del. Er vel bare lei av at hans lykke avhenger av at jeg sprer beina.. Også tror han at det at han drar sin del av lasset hjemme med barn og hus skal gjøre meg fornøyd, når jeg har sagt så mange ganger at jeg kjeder meg og vil finne på noe sprell. Rafting eller klatring eller noe sånt. Så sier han ja, men feiger ut. Han har nok fått litt sosial angst eller noe, med alderen, var «festens midtpunkt» før.. Vet ikke, men han blir så rar rundt folk om dagen.. og jeg elsker å invitere folk og være med andre, han vil bare være hjemme, fikse i garasjen og være oss sammen som familie, på telt tur og sånt. Det er sikkert mye av kjernen her også, at jeg ikke føler meg sett eller møtt på det jeg vil gjøre for å føle meg levende.. kanskje hvis vi hadde gjort mer av det hadde jeg hatt mer lyst også. Føler meg «skrudd av» på en eller annen måte.. TS Anonymkode: 767f7...0c5
Vibelator Skrevet 14. juni #11 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg var kåt som bare det som ung, men i 30-årene mistet jeg plutselig helt piffen. Og jeg har ikke barn en gang. Jeg er glad i mannen min og sex byr meg ikke imot på noen måte (og som med deg, så har jeg jo glede av det når vi først kommer i gang), men det er bare ikke noe jeg føler noe behov for å ha. Jeg kjenner meg omtrent aldri spontant kåt, og har nesten sluttet å ha solosex også (noe jeg gjorde MYE før). Og som deg, så har jeg heller ikke lyst på andre menn. Det er bare ... ingenting å hente liksom. Ingen trang til å ha sex eller bli seksuelt tilfredsstilt. Dette til tross for at mannen er god i senga og vet akkurat hva han skal gjøre for å få meg til å komme. Det er skikkelig frustrerende. Har dessverre ingen tips og råd, men ville bare trøste deg med at du ikke er alene. Anonymkode: 718d2...d8e More women heter piller som kan hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå