AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:46 #21 Skrevet søndag kl 12:46 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det var 50 % på sengetøy så betalte ikke full pris 😊 Men varen skal jo være skikkelig uansett tenker jeg. Anonymkode: ab124...bd1 Men det er jo du som kunde som er ansvarlig for hba du kjøper… Man bør slltid sjekke at tingene er fra samme batch før man kjøper. Kjøper du garn også ukritisk, uten å sjekke at fargen er fra samme parti? Tapet? Man ser jo tydelig forskjell på merkelappene. Dette er ditt ansvar å oppdage. Du får kjøpe et nytt av den ene, så har du to like. Så får du ha det umake settet på gjesterommet. Protip: Med dobbel-dyne unngår du dette problemet i fremtiden. Bedre for sexlivet er det også. Anonymkode: 87a91...351
Hulderen Skrevet søndag kl 12:54 #22 Skrevet søndag kl 12:54 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men det er jo du som kunde som er ansvarlig for hba du kjøper… Man bør slltid sjekke at tingene er fra samme batch før man kjøper. Kjøper du garn også ukritisk, uten å sjekke at fargen er fra samme parti? Tapet? Man ser jo tydelig forskjell på merkelappene. Dette er ditt ansvar å oppdage. Du får kjøpe et nytt av den ene, så har du to like. Så får du ha det umake settet på gjesterommet. Protip: Med dobbel-dyne unngår du dette problemet i fremtiden. Bedre for sexlivet er det også. Anonymkode: 87a91...351 Når man kjøper garn og tapet, så sørger jo selger for at det er samme parti/batch. Det kurde selgeren på Kid også gjøre. 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:05 #23 Skrevet søndag kl 13:05 Ser ut til å være fra to forskjellige batch. 94556 vs 86514 Anonymkode: a3cdd...005 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:53 #24 Skrevet søndag kl 20:53 Ville bare sendt de en mail eller melding på Messenger! Anonymkode: e2b8b...338
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:00 #25 Skrevet søndag kl 21:00 Jeg vil ha tatt begge med meg tilbake til butikken og klaget. Det er en åpenbar feil. Anonymkode: 0329a...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå