AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Som overskriften sier. Jeg klarte ikke å være helt åpen om det når jeg var yngre. Men nå er jeg i 40 åra, i et forholdsvis nytt forhold og vi snakker mye om det. Det er utrolig deilig å kunne være så åpen. Så har vi litt av en jobb foran oss og leve ut alt 😅 Anonymkode: 7a220...a0a
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Aldri. Om jeg ikke da kan kalle det fantasi å ha sex i det hele tatt. Ektemannen ser ikke ut til å ønske det. Anonymkode: 16d9f...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Vi har vært gift i 20 år. Har ikke noen fantasi som jeg ikke har fortalt om. Det meste er gjort og prøvd opp igjennom årene, mens noe egner seg ikke for utprøving. Jeg skiller mellom fantasier som man har lyst å gjennomføre, og fantasier som man vet at bare egner seg oppi hodet og ikke har noe ønske om å sette ut i livet. Anonymkode: 29126...d3c 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har vært gift i 20 år. Har ikke noen fantasi som jeg ikke har fortalt om. Det meste er gjort og prøvd opp igjennom årene, mens noe egner seg ikke for utprøving. Jeg skiller mellom fantasier som man har lyst å gjennomføre, og fantasier som man vet at bare egner seg oppi hodet og ikke har noe ønske om å sette ut i livet. Anonymkode: 29126...d3c Det er veldig sant, ikke alt som egner seg nei. Ts Anonymkode: 7a220...a0a 2
aksase Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni Snakker ikke om det til vanlig, men vi liker av og til å ta fram et eller annet spill, kortspill, app eller noe, som inneholder utfordringer vi enten skal gjøre eller spørsmål vi skal svare på. På denne måten har vi fått "hjelp" til å snakke om ting vi ellers ikke snakker om, og det har vært fint for oss og vi kan holde på i timevis med dette hvor vi snakker om personlige ting eller utfører ulike erotiske oppgaver ettersom hva som dukker opp i spillet. Så er det lov å trekke ny oppgave eller nytt spørsmål dersom noe er for ukomfortabelt å gjøre eller snakke om fordi ingen skal presses til noe de ikke vil. "Nødt eller sannhet"(Truth or dare), er typen jeg tenker på. Disse finnes ferdig i mange utgaver på ulike språk og tilpasset alle slags konstellasjoner, fra nyforelskede via vennegrupper til etablerte par. En gang laget jeg også mitt eget gjennom å finne lister over oppgaver og spørsmål på nett og skrive disse ut, klippe de opp og legge de i en boks. Så byttet vi på å trekke lapper og gjøre det som stod der. Det fungerte veldig fint. 1 1
Snok1 Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni Vi er ganske åpne på både å snakke om det og å prøve det ut. Mine fantaier er oftest mer billedlige, så det er nok jeg som leder an i utprøving. Også dette er vi enige om. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni Nei det er blitt ett ikke-tema siden hun ikke har fantasier, hun hevder ihvertfall at hun ikke har fantasier. Jeg prøvde å initiere til å snakke om fantasier tidligere, men hun utleverte kun fantasier som var veldig ufarlige og politisk korrekte. Eksempel, jeg fantaserer kun om deg og alt det gode du gjør med meg (sikkert hørt på Bjørn Eidsvåg). Og når jeg har fortalt om litt mer utleverende fantasier, så er det mer som hun rynker på nesen og viser på en måte at hun ikke vil identifiseres med slike fantasier. Så da skjønner man at deling av fantasier ikke er noen god idè, og vil bare lage uhygge. Så da fortsetter samlivet uten at vi deler noen seksuelle tanker, jeg sitter med intrykket at hun ikke har noen fantasier, ikke ønsker å dele, ikke vil utvikle sexlivet. Hjernen er det største erotiske organet, og tanken på at det er tomt der, gjør sexlivet lite spennende. Anonymkode: 4f731...f07 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det er blitt ett ikke-tema siden hun ikke har fantasier, hun hevder ihvertfall at hun ikke har fantasier. Jeg prøvde å initiere til å snakke om fantasier tidligere, men hun utleverte kun fantasier som var veldig ufarlige og politisk korrekte. Eksempel, jeg fantaserer kun om deg og alt det gode du gjør med meg (sikkert hørt på Bjørn Eidsvåg). Og når jeg har fortalt om litt mer utleverende fantasier, så er det mer som hun rynker på nesen og viser på en måte at hun ikke vil identifiseres med slike fantasier. Så da skjønner man at deling av fantasier ikke er noen god idè, og vil bare lage uhygge. Så da fortsetter samlivet uten at vi deler noen seksuelle tanker, jeg sitter med intrykket at hun ikke har noen fantasier, ikke ønsker å dele, ikke vil utvikle sexlivet. Hjernen er det største erotiske organet, og tanken på at det er tomt der, gjør sexlivet lite spennende. Anonymkode: 4f731...f07 Nekter å tru at man ikke har fantasier. Og som tidligere nevnt, man trenger jo ikke å leve det ut. Anonymkode: 7a220...a0a
AnonymBruker Skrevet 14. juni #10 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nekter å tru at man ikke har fantasier. Og som tidligere nevnt, man trenger jo ikke å leve det ut. Anonymkode: 7a220...a0a Jeg vil også tro at alle har noen fantasier, og om det ikke er tilfellet så ser jeg på det som absolutt avtennede. Ønsker ikke å dele sexlivet med noen som ikke har noen fantasier, for det tyder jo på at hjernen er blottet for seksuelle tanker. Og det å ha sex med noen som ikke gir utrykk for noen seksuelle fantasier, føles nesten som et overgrep, for du kan jo lure på om de har lyst i det hele tatt, eller om de kun gjør det for din del. Anonymkode: 4f731...f07 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #11 Skrevet 14. juni Ikke åpne. Kona ønsker ikke å høre om det, og har reagert negativt i starten av forholdet. Så vi snakker generelt ikke om sex Anonymkode: e17ce...195 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #12 Skrevet 14. juni Jeg er ganske åpen om mine fantasier om jeg opplever at det er rom for det. Er ikke alle fantasier som trenger å bli til virkelighet. Jeg ser på fantasier som forspill og opphisselse til glede for begge. Kan like å utfordre meg selv, om jeg føler meg trygg nok til det. Anonymkode: d62a0...1a9
AnonymBruker Skrevet 14. juni #13 Skrevet 14. juni Ikke i det hele tatt lenger dessverre.. Han liker det røft, det betyr å behandle meg røft, jeg tror til den grad at det er vondt for meg, uten at han har sagt det, men de gangene vi har prøvd ut sånt litt har jeg lagt merke til det. Det liker jeg ikke. Smerte og sex hører ikke sammen i mitt hode. Jeg gråt og bønnfalt han om å forlate meg hvis dette var viktig for han, for jeg kunne ikke gi han det. Jeg er nok litt ekshibisjonistisk, men han har blitt ganske sjalu med årene, så da er jo det uaktuelt..: så vi snakker ikke om det, og jeg ser ikke for meg at vi blir gamle sammen dessverre.. Anonymkode: 084c0...3af 1
sicario Skrevet 14. juni #14 Skrevet 14. juni Jeg har faktisk ingen «fantasier». I hvert fall ikke som det er noe poeng å fortelle om. De få ønskene vi har hatt, har vi snakket om for lenge, lenge siden 😊 1
sicario Skrevet 14. juni #15 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nekter å tru at man ikke har fantasier. Og som tidligere nevnt, man trenger jo ikke å leve det ut. Anonymkode: 7a220...a0a Jeg ser hva du skriver. Jeg kan «fantasere» om sex jeg har opplevd. Det er mere minner om ting. Jeg har ingen andre fantasier. Ingen. Det jeg har hatt av fantasier tidligere er ingen ting jeg har snakket om. Det er null poeng å snakke om, da det var private fantasier og ikke noe jeg ønsket at noen skulle ha noen del i. Jeg har derimot hatt noen ønsker. Alt innenfor det de fleste vil omtale som «vanilje». Men ønsker er noe annet en fantasier. 2 1
sicario Skrevet 14. juni #16 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil også tro at alle har noen fantasier, og om det ikke er tilfellet så ser jeg på det som absolutt avtennede. Ønsker ikke å dele sexlivet med noen som ikke har noen fantasier, for det tyder jo på at hjernen er blottet for seksuelle tanker. Og det å ha sex med noen som ikke gir utrykk for noen seksuelle fantasier, føles nesten som et overgrep, for du kan jo lure på om de har lyst i det hele tatt, eller om de kun gjør det for din del. Anonymkode: 4f731...f07 Tror kanskje mange operer med ulike tanker om hva seksuelle fantasier er. Jeg har ingen fantasier. Ingen. De jeg har hatt tidligere er private og ikke noe jeg ville delt. Det var fantasier, ikke ønsker. 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #17 Skrevet 14. juni Vært sammen i 15 år, har tre barn. Her er vi åpne om alt. Kan dele fantasier vi har hatt om andre også. Er noe ekstra pirrende med det, og ingen av oss blir sjalu. Anonymkode: 4f2e5...25b 1
Victoria93 Skrevet 15. juni #18 Skrevet 15. juni Vi snakker åpent om fantasier. Og en del av dem har vi levd ut sammen også.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19 Skrevet 15. juni Forskjell på en fantasi du har hatt en eller en sjelden gang kontra noe en "drømmer om" hele tiden? Har ikke mange kvinner en gang i livet hatt en fantasi om å "bli tatt" av en diger sort kuk og bli fylt skikkelig opp? Å si at man en gang hadde en slik fantasi tror jeg bare hadde fyra opp mannen? Er det derimot noe du stadig vekk ytrer ønske om derimot, så hadde det ikke vert så populært å få høre, kanskje? Anonymkode: d2f58...e47
AnonymBruker Skrevet 15. juni #20 Skrevet 15. juni Aldri. Har tidligere vært åpen til to andre partnere, og begge syntes det var sært og ville ikke prøve. Så etter det har det bare vært hemmelig. Anonymkode: f6152...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå