Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er en voksen mann på 35 år, er det creepy av meg å dra på VG Lista?? Vil høre på god musikk

Anonymkode: d68ed...639

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det god musikk der? Hvem spiller da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei jeg er en voksen mann på 35 år, er det creepy av meg å dra på VG Lista?? Vil høre på god musikk

God musikk for dem over 35 finnes ikke på VG lista. Den er for kids. Og ja, det er veldig rart.

Musikkens dag var forrige helg, det er piknik i parken på Løkka i dag, Tons of Rock om et par uker og mange festivaler i sommer. 

Hvorfor et arrangement for ungdom?

Anonymkode: 155dc...d2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke creepy, men hvorfor ikke heller dra et sted med god musikk hvis du vil høre god musikk.

Anonymkode: 64545...79f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En gang jeg var i Oslo så var det VG Lista, og jeg bare kom sånn tilfeldigvis over det. 

Jeg sto nå og hørte på, og tenkte ikke at dette bare var for ungdommer. Det er jo et sånt arrangement man går litt til og fra, og musikken høres jo over hele området. Folk som sitter på Aker brygge, går jo ikke hjem når det setter igang liksom. 

Anonymkode: 064b9...ddf

Skrevet

Så lenge du ikke står fremst ved scenen går det greit

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 17.05):

God musikk for dem over 35 finnes ikke på VG lista. Den er for kids. Og ja, det er veldig rart.

Musikkens dag var forrige helg, det er piknik i parken på Løkka i dag, Tons of Rock om et par uker og mange festivaler i sommer. 

Alle liker ikke rock?! 
Jeg er 46. Syntes det var skikkelig mange favoritter på ett sted på vg-lista. Benjamin Ingrosso, Molly Sandén, Ida Lova, Julie Bergan og Olivia Lobato 🧡 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser null problem med det. Jeg er over 35 selv og er altetende når det kommer til musikk.  Kunne fint dratt på VG-lista.

Anonymkode: 27e65...766

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er strengt forbudt for folk over 21 år :ironi:

AnonymBruker
Skrevet

Det kan nok se bittelitt rart ut på tv-bildene hvis du står helt foran sammen med fjortisjentene og hyler over gjerdet.

Anonymkode: 4b271...992

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 17.05):

Tons of rock med Weezer og Martha Leivestad? 😆 Neida, det er en del bra der i år 🤟🏼

Anonymkode: 2649a...1b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...