Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Kometen skrev (7 minutter siden):

Dette er en ikke-sak. Let it go. Tilby deg å kjøre evt.

Det er ikke en ikke-sak, det er en av mange saker som gjør at jeg stusser og reagerer. Det er jo noe med å vise respekt, at sønnen bør lære å vise høflighet, og ønske meg velkommen som en del av gjengen (de to, som gradvis bør bli «vi tre»). Men ja, jeg kan tilby å kjøre noen ganger. Det er bare mer logisk at han kjører, for de bor sånn til at det er lang omvei for meg å skulle hente de. 

Anonymkode: c7fe9...a6f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke en ikke-sak, det er en av mange saker som gjør at jeg stusser og reagerer. Det er jo noe med å vise respekt, at sønnen bør lære å vise høflighet, og ønske meg velkommen som en del av gjengen (de to, som gradvis bør bli «vi tre»). Men ja, jeg kan tilby å kjøre noen ganger. Det er bare mer logisk at han kjører, for de bor sånn til at det er lang omvei for meg å skulle hente de. 

Er det kortere for dem å hente deg?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Kometen skrev (Akkurat nå):

De bor litt unna alt, og jeg bor sånn at det alltid er på veien til dit vi skal. Så det er mest logisk at de henter meg, ja.

• Liker 1
Skrevet
Kometen skrev (Akkurat nå):

Og du: dere blir aldri «vi tre». Denne gutten har en mor og en far allerede. Du er fars kjæreste. For gutten er alenetid med far mye mer verdt.

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier du ikke at du vil kjøre når de kommer til deg da? Dette gjør du til et større problem enn hva det er.

Anonymkode: fab06...946

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de henter deg og sønnen alt sitter foran, er det greit at du setter deg inn bak. Men jeg hadde bedt mitt barn sette seg bak. 

Ellers får du kjøre, så skal du se sønnen setter seg bak og du får mannen ved siden av. 

Anonymkode: 4c69b...a44

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor sier du ikke at du vil kjøre når de kommer til deg da? Dette gjør du til et større problem enn hva det er.

Anonymkode: fab06...946

Det er jo bare ekstra styr, skal de måtte flytte tingene sine fra deres bil til min, bare fordi jeg vil kjøre? Kan være en del ting og tang som pakkes med til både strandtur og andre lengre turer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kometen skrev (8 minutter siden):

Og du: dere blir aldri «vi tre». Denne gutten har en mor og en far allerede. Du er fars kjæreste. For gutten er alenetid med far mye mer verdt.

For all del, jeg skjønner at deres egentid er viktig, men på en eller annen måte må de jo vise at jeg får plass i livet deres, og faren må vise at jeg også er viktig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis de henter deg og sønnen alt sitter foran, er det greit at du setter deg inn bak. Men jeg hadde bedt mitt barn sette seg bak. 

Selv om vi skal kjøre et par timer, og jeg får vondt i ryggen av å sitte bak?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enig.  Det er snakk om to voksne gutter her. Har vært i lignende situasjon . Hvor sønnen var litt yngre. Jeg prøvde i 4 år... på tilbudssida med det meste . 

Hvor lenge har dere vært sammen ? 

Anonymkode: 828fe...fd5

• Liker 1
Skrevet

Her sitter ungdommen bak hvis begge oss foreldre er med

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig.  Det er snakk om to voksne gutter her. Har vært i lignende situasjon . Hvor sønnen var litt yngre. Jeg prøvde i 4 år... på tilbudssida med det meste . 

Hvor lenge har dere vært sammen ? 

Ja ikke sant? Det er en ting at jeg får vondt i ryggen av sitte bak, det har jeg ikke nevnt for kjæresten, men han vet at jeg generelt har en vond kropp. Han burde tenkt på det, og like mye er det er spørsmål om vanlig høflighet, og det å være litt gentleman. Det er usjarmerende at ikke kjæresten tenker på dette, og lærer opp sønnen sin. Vi har vært sammen i halvannet år, så ikke så lenge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja ikke sant? Det er en ting at jeg får vondt i ryggen av sitte bak, det har jeg ikke nevnt for kjæresten, men han vet at jeg generelt har en vond kropp. Han burde tenkt på det, og like mye er det er spørsmål om vanlig høflighet, og det å være litt gentleman. Det er usjarmerende at ikke kjæresten tenker på dette, og lærer opp sønnen sin. Vi har vært sammen i halvannet år, så ikke så lenge.

1,5 år er lenge nok til å sitte foran 🤣

Men du , hvordan  løser han høytidene ? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge stemor eller stefar er eldre enn barna så sitter steforeldrene foran. 

I de tilfellene hvor stemor er yngre så sitter hun bak. 

Anonymkode: 72604...099

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Men sitter dere foran blir det jo tilsvarende bedre plass bak. Så denne forstod jeg virkelig ikke. 

Anonymkode: bdfd3...b16

Dette er jo off topic, men det er absolutt ikke alle biler hvor du får grei benplass som lang - selv om forsetet dras lengst mulig frem. 

Anonymkode: e305d...768

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bursdager,jul og nyttår, 17.mai og de 2 Valentinesdagene dere har hatt. ? 

Involvering ifht hans foreldre,søsken,venner ,,jobb ...fritid  , fremtidsplaner etc ...😅

Er han like noldus der ? 🙈

..

• Liker 2
Skrevet

Prøvde meg på en m barn, der måtte sønnen på 5 sitte fremme, for ellers prøvde jeg å komme mellom dem visstnok, ikke faen om jeg gadd dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og har DU barn ? ❤

AnonymBruker
Skrevet

At far ikke ser dette blir rart? Jeg hadde ikke giddet på disse turene. 

Anonymkode: f30a4...9f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter gjerne bak😊 Hans datter sitter foran. Hun vil helst sitte foran med far og jeg trives godt i baksetet. 

Anonymkode: 8f39d...1a1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...