AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Jeg ser ofte at bekjente og venner klikker interessert eller at de skal delta på ulike arrangementer, men vet at de fleste kanskje ikke gjennomfører det. Jeg har en perifer venninne som er alenemo, og hun klikker "interessert" eller melder seg på alt som skjer i byen. Hver dag når jeg scroller gjennom Facebook, så har hun meldt seg på mellom 5-10 arrangementer, og hun gjennomfører det meste. Hun legger ut bilder og dokumenterer, og barnet tar hun med seg til byen nesten hver dag for å se om det skjer noe. Jeeg kan ikke fatte og begripe at ikke både hun og barnet blir utslitt av aldri å være hjemme en ettermiddag? Anonymkode: 83314...8f8
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Jeg deltar ikke på alt jeg trykker interessert på. Men jeg trykker interessert fordi jeg vil ha påminnelse og få med meg informasjon. Hvis jeg skal på ett arrangement så trykker jeg "skal". Noen har mer energi enn andre. Noen får mer energi av å være ute blant folk. Anonymkode: b0e1e...e96 5 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Interessert betyr interessert, det betyr ikke at jeg skal. Men at jeg ønsker oppdateringer om arrangementet og at det havner i kalenderen på fb. Jeg pleier klikke på at det ikke skal være synlig for venner, regner ikke med det har interesse for andre hva jeg skal eller hvor sjelden/ofte. Mulig jeg tar feil, basert på HI 😅 Anonymkode: 52e6b...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser ofte at bekjente og venner klikker interessert eller at de skal delta på ulike arrangementer, men vet at de fleste kanskje ikke gjennomfører det. Jeg har en perifer venninne som er alenemo, og hun klikker "interessert" eller melder seg på alt som skjer i byen. Hver dag når jeg scroller gjennom Facebook, så har hun meldt seg på mellom 5-10 arrangementer, og hun gjennomfører det meste. Hun legger ut bilder og dokumenterer, og barnet tar hun med seg til byen nesten hver dag for å se om det skjer noe. Jeeg kan ikke fatte og begripe at ikke både hun og barnet blir utslitt av aldri å være hjemme en ettermiddag? Anonymkode: 83314...8f8 Driver ikke og klikker på alt mulig. Trenger ikke legge igjen spor over hele internett. Anonymkode: 1e707...d2e
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser ofte at bekjente og venner klikker interessert eller at de skal delta på ulike arrangementer, men vet at de fleste kanskje ikke gjennomfører det. Jeg har en perifer venninne som er alenemo, og hun klikker "interessert" eller melder seg på alt som skjer i byen. Hver dag når jeg scroller gjennom Facebook, så har hun meldt seg på mellom 5-10 arrangementer, og hun gjennomfører det meste. Hun legger ut bilder og dokumenterer, og barnet tar hun med seg til byen nesten hver dag for å se om det skjer noe. Jeeg kan ikke fatte og begripe at ikke både hun og barnet blir utslitt av aldri å være hjemme en ettermiddag? Anonymkode: 83314...8f8 Det er ikke normalt å være så utslitt av sin hverdag at man ligger rett ut etter jobb. Det er ikke god livskvalitet. Dersom du opplever at du har dårligere livskvalitet enn du kunne tenkt deg å ha er lege (og nok søvn, normalt sunt kosthold og trening) løsningen. Løsningen er ikke å være misunnelig på de som mestrer livet slik de har valgt å leve det. Det er bare trist. Anonymkode: b8159...0cd
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni På ingen måte! Jeg klikker "interessert" på det jeg vil følge med på. Visste ikke at det lå noen forpliktelse i det. Anonymkode: 04b35...428
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Driver ikke og klikker på alt mulig. Trenger ikke legge igjen spor over hele internett. Anonymkode: 1e707...d2e Er så enig. Jeg synes nesten det er pinlig å være så "på". Anonymkode: 3bbaa...18a
Anonymbruker*** Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni Jeg klikker aldri interessert på offentlige arrangementer jeg ser på fb. Det er noen få ting jeg deltar på som fb har informert meg om, men det blir ikke dokumenter på fb. Noen liker å fylle de fleste ettermiddager og fridager med aktiviteter utenfor hjemmet. Det er virkelig ikke noe vits å henge seg opp i. Hilsen en som tilbringer de fleste ettermiddager hjemme.
BobbySocks Skrevet 14. juni #9 Skrevet 14. juni Velger interessert for å få info fortløpende. Velger aldri skal. Drar på det som passer og interesserer meg.
AnonymBruker Skrevet 14. juni #10 Skrevet 14. juni Nei. Kanskje 20%. Og da er det sjeldent jeg markerer det som "going". Anonymkode: 489d5...ef5
origin Skrevet 4. juli #11 Skrevet 4. juli Nei. Jeg er en av de som kan trykke kanskje eller interessert på endel arrangementer. Men nei jeg deltar ikke på alt.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli Å trykke interessert betyr vel nettopp det, at man er interessert og vil ha oppdateringer/påminnelser. Jeg er interessert i et helt lass med ting rundt i byen her jeg også, også ser jeg an når påminnelsen kommer hvordan planene faktisk ser ut. Trykker «skal» om jeg er helt sikker/har veldig veldig lyst og tenker at jeg skal dra dit. Anonymkode: 16483...57e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #13 Skrevet 4. juli Selvsagt ikke. Jeg deltar på 99% av det jeg trykker skal på. Anonymkode: 4906d...af5
AnonymBruker Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli Trykker på «interessert» mest for å påvirke algoritmene, slik at jeg kan få beskjed om lignende arrangementer som passer interessene mine. Anonymkode: 970cc...143 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #15 Skrevet 4. juli Deltar bare på en brøkdel. Trykker stort sett Interessert for at jeg ønsker å bli påminnet om arrangementet litt nærmere dato. Anonymkode: 955f2...62c
AnonymBruker Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli Trykker aldri interessert på noe jeg. Anonymkode: e7ce7...511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå