AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Har sett meg ut en bikinioverdel bandeau i Cubus, de har ikke den i butikken så må bestille på nett. Usikker på om jeg skal gå for XL eller 2XL. De jeg har fra før er 42-46 og bittelitt liten i cup’en. Bør jeg heller gå for 2 XL, hva tenker dere? Anonymkode: 39135...a95
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Jeg må alltid prøve alle overdeler for å finne de som passer, men i bikini bruker jeg som regel M, selv om jeg har små bryster og bruker S i gensre. Tror ville bestilt den største. Anonymkode: 2998c...628
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har sett meg ut en bikinioverdel bandeau i Cubus, de har ikke den i butikken så må bestille på nett. Usikker på om jeg skal gå for XL eller 2XL. De jeg har fra før er 42-46 og bittelitt liten i cup’en. Bør jeg heller gå for 2 XL, hva tenker dere? Anonymkode: 39135...a95 Bestill begge, prøv og returner den som ikke passer. Anonymkode: 49e87...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå