Gjest camillo Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 Jeg hater å ikke få glasslokkene til kjelene rene. Det renner vann, og striper seg til alltid. Noen tips?
Gjest Donna Skrevet 18. mars 2006 #3 Skrevet 18. mars 2006 Ta dem i oppvaskmaskinen - da blir de gullrene ... Jeg har bare Høyang sine party-gryter med glasslokk ... og de holder seg kjempefint.
Gjest camillo Skrevet 18. mars 2006 #4 Skrevet 18. mars 2006 Jeg synes ikke mikrofiber funker heller, blir fortsatt streker etter vannet. Har dessverre ikke oppvaskmaskin.
Gjest Binna Skrevet 18. mars 2006 #5 Skrevet 18. mars 2006 Jeg bruker mikrofiber på vinduer og speil hvertfall. Ingen striper der
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #7 Skrevet 18. mars 2006 Er ikke problemet at det kommer vann under den ringen som er på kanten? Da hjelper det selvfølgelig ikke med mikrofiberklut. Vet ikke hvordan du oppbevarer lokkene dine, men hvis du tørker dem, og legger dem flatt så vannet får rent ut av den ringen etter vask, så vil det ikke bli striper.
Gjest Binna Skrevet 18. mars 2006 #8 Skrevet 18. mars 2006 Er ikke problemet at det kommer vann under den ringen som er på kanten? Da hjelper det selvfølgelig ikke med mikrofiberklut. Vet ikke hvordan du oppbevarer lokkene dine, men hvis du tørker dem, og legger dem flatt så vannet får rent ut av den ringen etter vask, så vil det ikke bli striper. ← hvor står det? Ts har problemer med striper på lokkene.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #9 Skrevet 18. mars 2006 hvor står det? Ts har problemer med striper på lokkene. ← På'n igjen. Stripene er vann som renner nedover glasset etter at hun tror hun har tørket lokket rent. Vann som har komemt under den ringet jeg nevnte.
Gjest camillo Skrevet 18. mars 2006 #10 Skrevet 18. mars 2006 Jo, det er sikkert det som skjer. Forklarte litt dårlig hæxa, men det er det som er problemet. Jeg skal prøve å legge dem til tørk i stedet for å tørke dem med en gang. Takk for tips.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #11 Skrevet 18. mars 2006 Jeg skal prøve å legge dem til tørk i stedet for å tørke dem med en gang.← Nei, tørk dem først - så legger du dem flatt så vannet under ringen får renne vekk. Det er ikke snakk om så mye vann under der - ser bare så ille ut når de renenr nedover glasset. Husk å legge lokket med krummingen opp, så vannet renner vekk fra glasset.
Gjest camillo Skrevet 18. mars 2006 #12 Skrevet 18. mars 2006 Nei, tørk dem først - så legger du dem flatt så vannet under ringen får renne vekk. Det er ikke snakk om så mye vann under der - ser bare så ille ut når de renenr nedover glasset. Husk å legge lokket med krummingen opp, så vannet renner vekk fra glasset. ← Ok. Det skal ikke være lett. Takk.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #13 Skrevet 18. mars 2006 Alt er lett når man kan det, så nå er det lett for deg også.
Gjest Binna Skrevet 18. mars 2006 #14 Skrevet 18. mars 2006 Jo, det er sikkert det som skjer. Forklarte litt dårlig hæxa, men det er det som er problemet. Jeg skal prøve å legge dem til tørk i stedet for å tørke dem med en gang. Takk for tips. ← aha, skjønner. på mine glasslokk får jeg skjolder, men det kommer ikke fra ringene.. bedre å unngå det helt fra starten av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå