Maleficenta Skrevet 15. juni #41 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 10.19): Hvorfor heter det fortsatt brunost og heller ikke noe mer inkluderende navn? Vi lever i 2025 og burde vært mer opplyste, er en grunn for at Joikakaker og negerboller ble omdøpt liksom. Karamellost hadde vært mye bedre. Hva er dine forslag? Anonymkode: b8bb1...21d Herlighet. Brun er da bare en farge. Brunfargen på brunosten har da ingenting med hudfarge å gjøre 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #42 Skrevet 16. juni Jaaa brunosten min sitter i kjøleskapet og roper rasistiske utsagn til de andre matvarene. Anonymkode: 55deb...a76 1
Maleficenta Skrevet 16. juni #43 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jaaa brunosten min sitter i kjøleskapet og roper rasistiske utsagn til de andre matvarene. Anonymkode: 55deb...a76 😂Din jævla salami. Dra tilbake dit du kom fra 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #44 Skrevet 16. juni Er dette et forsøk på ragebait? Ingen som har klaget på navnet brunost, noensinne. Anonymkode: a7aeb...eeb 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #45 Skrevet 17. juni Hvis du assosierer ‘’brun’’ med noe negativt er det jo ikke ordet som er rasistisk. Det er assosiasjonene som er det. Anonymkode: 05024...f74 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #46 Skrevet 17. juni I nord-gudbransdalen (hvor osten har sin opprinnelse), kaller vi den "raudost" Anonymkode: 73fa2...b61
AnonymBruker Skrevet 18. juni #47 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 1.58): Er dette et forsøk på ragebait? Ingen som har klaget på navnet brunost, noensinne. Anonymkode: a7aeb...eeb Selvsagt. Like oppkonstruert som de fleste andre slike problemstillinger. Anonymkode: 5ec2f...304
AnonymBruker Skrevet 18. juni #48 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 6.38): Jaaa brunosten min sitter i kjøleskapet og roper rasistiske utsagn til de andre matvarene. Anonymkode: 55deb...a76 Min og, ikke bare rasistiske utsagn. Stakkars pultosten som jeg kjøpte på tilbud i går, den har hørt mye rart siden den kom inn i kjøleskapet! Forpulte, billlige tøs, hørte jeg den si. Anonymkode: bd644...396 1
Maleficenta Skrevet 18. juni #49 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min og, ikke bare rasistiske utsagn. Stakkars pultosten som jeg kjøpte på tilbud i går, den har hørt mye rart siden den kom inn i kjøleskapet! Forpulte, billlige tøs, hørte jeg den si. Anonymkode: bd644...396 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå