AnonymBruker Skrevet 14. juni #21 Skrevet 14. juni Så heter det ikke brunost heller men G36, fløtemysost eller Anno. Anonymkode: b71e8...63d 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #22 Skrevet 14. juni blir for dumt dette finn noe bedre vær så snill Anonymkode: f994f...071 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #23 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så heter det ikke brunost heller men G36, fløtemysost eller Anno. Anonymkode: b71e8...63d brunost er samlebetegnelse Anonymkode: f994f...071
Havspeil Skrevet 14. juni #24 Skrevet 14. juni Ost skal du ikke bekymre deg over. Heller ikke fargeskalaer. Dersom jeg skal male husveggen brun, så ber jeg om den fargen hos fargehandleren. ...eller vent ...er fargehandel noe som fortsatt eksisterer i 2025 ? 😅 Hvertfall Monter .. Brunost,hvitost,gulost ...ingenting woke med det. Pultost derimot ..🤣 1 2
Perfume Skrevet 14. juni #25 Skrevet 14. juni Nei kutt ut a.... Den er brun. Brun er en farge. Hvit er en slags farge, samme med svart. Skal love deg at jeg på trass kommer til å evig kalle brunost for det, om noen skulle være så teite at de endrer navnet. Hva slags hysteri er dette????Æsj! Skjerpings til de som måtte mene det er rasistisk.
AnonymBruker Skrevet 14. juni #26 Skrevet 14. juni Holder du på med å øve deg på trolling ti sommeren ts? Anonymkode: 712d5...555 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #27 Skrevet 14. juni Farget ost? Mangfold-ost? Er visst mange her som ikke har humor Anonymkode: c696c...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #28 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jo, de gjør dessverre det🙇♀️ Anonymkode: a885e...14d Nei, de gjør ikke det. Det er absolutt ingen noen gang som har latt seg fornærme av at en brunost omtales som brunost. Jeg har vært omgitt av slitsomt radikale og politisk korrekte gjøker i årevis, men dette er bare rør. Helt vilt å se at såpass mange i denne tråden er idioter nok til å gå fem på så grenseløst åpenbar trolling. Anonymkode: c4511...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #29 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så heter det ikke brunost heller men G36, fløtemysost eller Anno. Anonymkode: b71e8...63d G35 mener du. Anonymkode: 6ab39...c77
TomKrus Skrevet 14. juni #30 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor heter det fortsatt brunost og heller ikke noe mer inkluderende navn? Vi lever i 2025 og burde vært mer opplyste, er en grunn for at Joikakaker og negerboller ble omdøpt liksom. Karamellost hadde vært mye bedre. Hva er dine forslag? Anonymkode: b8bb1...21d Det er jo ingen karamell ost, og den er brun på farge. Så Brunost er et helt rett navn. Altså når man begynner å rote inn rasisme i en ostedebatt da har man virkelig mistet alt kontakt med virkeligheten 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #31 Skrevet 14. juni Brun er et beskrivende ord for fargen. Det er ikke rasistisk. Hadde det het «negerost» så kunne vi vært enig i at navnet burde endres. Brunost, det er en brun ost. Punktum. Likt som vi har gul ost. Ikke ilegg det større tanker enn det er. Anonymkode: 3964a...4ae
TomKrus Skrevet 14. juni #32 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Brun er et beskrivende ord for fargen. Det er ikke rasistisk. Hadde det het «negerost» så kunne vi vært enig i at navnet burde endres. Brunost, det er en brun ost. Punktum. Likt som vi har gul ost. Ikke ilegg det større tanker enn det er. Anonymkode: 3964a...4ae Da er jo gulost rasisme mot alle Asiater Må bare le av hele greien. Verden er blitt riv ruskende gal under Woke.
TomKrus Skrevet 14. juni #33 Skrevet 14. juni Havspeil skrev (8 timer siden): Ost skal du ikke bekymre deg over. Heller ikke fargeskalaer. Dersom jeg skal male husveggen brun, så ber jeg om den fargen hos fargehandleren. ...eller vent ...er fargehandel noe som fortsatt eksisterer i 2025 ? 😅 Hvertfall Monter .. Brunost,hvitost,gulost ...ingenting woke med det. Pultost derimot ..🤣 Ha ha ha den siste der er drøy 1
Gentleman59 Skrevet 14. juni #34 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor heter det fortsatt brunost og heller ikke noe mer inkluderende navn? Vi lever i 2025 og burde vært mer opplyste, er en grunn for at Joikakaker og negerboller ble omdøpt liksom. Karamellost hadde vært mye bedre. Hva er dine forslag? Anonymkode: b8bb1...21d M66: Du er et søtt lite troll. Sannsynlig spiser du kålsuppe og får din lønn i rubler. Ja, jeg sier brunost og jeg kommer til å fortsette med det. Neger, negerboller, Black Boy og Joikakaker sier jeg også. For øvrig: Alle mine melaninrike (sic.) venner i USA ønsker at jeg omtaler dem som negroes. Dårlig trolling dette TS.
Grüner Skrevet 14. juni #35 Skrevet 14. juni (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor heter det fortsatt brunost og heller ikke noe mer inkluderende navn? Vi lever i 2025 og burde vært mer opplyste, er en grunn for at Joikakaker og negerboller ble omdøpt liksom. Karamellost hadde vært mye bedre. Hva er dine forslag? Anonymkode: b8bb1...21d Hæ? Brunost er jo ikke et navn som kan sammenlignes med negerboller?! Brun er jo en farge; det samme med hvit. Brunost og hvitost/gulost har fått navnet pga fargen. Du har jo helt misforstått hva rasisme er. Dette blir for dumt. Endret 14. juni av Grüner
AnonymBruker Skrevet 14. juni #36 Skrevet 14. juni Kun hvitsosten som er rasistisk. Anonymkode: 5d23e...86f
Grüner Skrevet 14. juni #37 Skrevet 14. juni Perfume skrev (8 timer siden): Nei kutt ut a.... Den er brun. Brun er en farge. Hvit er en slags farge, samme med svart. Skal love deg at jeg på trass kommer til å evig kalle brunost for det, om noen skulle være så teite at de endrer navnet. Hva slags hysteri er dette????Æsj! Skjerpings til de som måtte mene det er rasistisk. Tror ts er i ganske ensom majestet der… 1
Gjest Måne69 Skrevet 15. juni #38 Skrevet 15. juni (endret) Du skal ha for at du orker. Endret 17. juni av Måne69 .
Urwa Skrevet 15. juni #39 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 10.19): Hvorfor heter det fortsatt brunost og heller ikke noe mer inkluderende navn? Vi lever i 2025 og burde vært mer opplyste, er en grunn for at Joikakaker og negerboller ble omdøpt liksom. Karamellost hadde vært mye bedre. Hva er dine forslag? Anonymkode: b8bb1...21d 😂😂😂😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 15. juni #40 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 10.19): Hvorfor heter det fortsatt brunost og heller ikke noe mer inkluderende navn? Vi lever i 2025 og burde vært mer opplyste, er en grunn for at Joikakaker og negerboller ble omdøpt liksom. Karamellost hadde vært mye bedre. Hva er dine forslag? Anonymkode: b8bb1...21d 1/10 Anonymkode: f0ed3...aac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå