AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Min nabo tar ikke katten sin med ut i sele fordi det er flaut, så katten hennes må være inne hele tiden. Fortalte henne at det er ganske vanlig og at ingen løfter på et øyebryn når de ser katter i sele, men hun mener det er under hennes verdighet å bli sett på tur med katten i sele. Er det ikke ganske vanlig da? Anonymkode: 486d4...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Jeg må innrømme at jeg ikke har sett noen andre med det, men jeg tror ikke det er veldig uvanlig likevel 😅 Men jeg hadde katten min i sele da vi flytta til ny plass. Gikk både tur og hadde katten i bånd i hagen, da jeg syns det ble litt trist at han bare skulle være inne i en lang periode. Anonymkode: 037ba...f38 1
Janina1 Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Her jeg bor er det flere og flere som går tur med katten i sele, meg inkludert. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni Min katt nektet å gå i sele, ble helt rasende, da ble han innekatt. Anonymkode: d384c...4fe
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni Jeg ville applaudert katt i sele hvis det betød at den ikke dreit i hagen min. Anonymkode: 3eb8d...d29 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni Jeg bor landlig til og burde nok i manges øyne sluppet kattene mine fritt ut, men jeg lufter mine i sele. Da slipper jeg veterinærregninger fordi kattene skader seg eller blir syke, og jeg slipper at naboene irriterer seg over mine katter. Jeg slipper også at kattene forsvinner over lengre tid. Å ha katter i sele burde være like normalt som å ha hunder i bånd. Si til henne at hun burde lufte kattene sine i sele! Stadig flere gjør det, og stadig flere synes det er fine greier! Anonymkode: e6f26...e87 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ville applaudert katt i sele hvis det betød at den ikke dreit i hagen min. Anonymkode: 3eb8d...d29 Det gjør nok det. Jeg har aldri opplevd at kattene mine har gjort fra seg ute mens de luftes i sele. De er nok for godt vant med innedo Anonymkode: e6f26...e87 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #9 Skrevet 14. juni Jeg gikk tur med sele på katten i starten da den skulle få gjøre seg kjent med lukter og nabolaget. Vi hadde flyttet til nytt sted, og den var gammel nok da til å snart få gå ut alene. Så jeg gikk turer. Den snuste og så seg rundt på turene, gjorde seg kjent med hvor den bodde. Gjentok samme prosedyre noen år senere da vi igjen flyttet til ny plass, for at den skulle klare å finne hjem igjen uten problemer. Anonymkode: 58739...647
AnonymBruker Skrevet 14. juni #10 Skrevet 14. juni Jeg mener at det er bra for katten hennes å komme seg ut, så da er det trist at det er hennes forfengelighet som er viktigst. Katten hennes var utekatt før hun kom til naboen min, og nå sitter hun i vinduet daglig og mjauer, mens min katt lever livet ute nesten døgnet rundt nå når det er sommer, og kunne ikke hatt det bedre. Han var også i sele det første året for å bli kjent og trygg. Vi bor i et område i sentrum av byen, men har ikke trafikk rundt bygården og masse beplantning, gress og busker som kattene er i. ts Anonymkode: 486d4...3b4
AnonymBruker Skrevet 14. juni #11 Skrevet 14. juni Jeg har utekatt, men hun har vært mye ute i sele når vi er på tur andre steder. Eneste gangen jeg har fått reaksjoner var når hun var med på ski tur 🫣 det var bare 500 meter fra bilen til hytten, men vi fikk noen rare blikk den dagen ja 😂 ellers er det helt vanlig med katt i sele, og ikke noe jeg ville tenkt over ihvertfall 😊 Anonymkode: 53907...c77 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #12 Skrevet 14. juni Da jeg var rundt 12, gikk jeg mye ute med kattungen min i sele for å lære han å unngå biler. Vi fikk mye oppmerksomhet, mange syns han var skikkelig søt i selen sin🥰 Anonymkode: e0340...c6a
Akhenaton Skrevet 14. juni #13 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min nabo tar ikke katten sin med ut i sele fordi det er flaut, så katten hennes må være inne hele tiden. Fortalte henne at det er ganske vanlig og at ingen løfter på et øyebryn når de ser katter i sele, men hun mener det er under hennes verdighet å bli sett på tur med katten i sele. Er det ikke ganske vanlig da? Anonymkode: 486d4...3b4 Det er helt utrolig merkelig hva enkelte greier å henge seg opp i. Hvorfor skulle det være flaut?
AnonymBruker Skrevet 14. juni #14 Skrevet 14. juni Jeg går med min i sele. Går helt fint. Hender jo noen sender noen blikk, men jeg bryr meg ikke noe om det. Anonymkode: 9e2a9...fbc
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni Aldri sett, det er sært det. Anonymkode: a0c90...e7a
AnonymBruker Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni Her er det ikke veldig vanlig, men har en nabo som lufter katten i sele. Og jeg synes det er kjempefint å se! Alternativet er jo at den er inne hele tiden, så det er jo så mye bedre for katten. Så har du jo noen særinger som tenker at det er teit, ref personen over her ^ Det er personer som bryr seg mer om eget image enn om dyrevelferd, og de er ikke noe å bry seg om 😊 Anonymkode: b55de...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni Vi har de ute i sele til vi har råd til å få bolig med hage Anonymkode: 31105...740
Kålrota Skrevet 17. juni #19 Skrevet 17. juni Jeg ser noen ganger rasekatter i sele og må innrømme at jeg tenker mitt om de eierne. Skjønner naboen godt. De fleste katter tåler å være ute alene, altså.
AnonymBruker Skrevet 17. juni #20 Skrevet 17. juni Kålrota skrev (1 time siden): Jeg ser noen ganger rasekatter i sele og må innrømme at jeg tenker mitt om de eierne. Skjønner naboen godt. De fleste katter tåler å være ute alene, altså. Tror du misforstår. Naboen min synes det er flaut å ha katten i sele, så da må den være inne 24/7, istedenfor å få være ute alene. Ts Anonymkode: 486d4...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå