AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Hvor mye sitter dere igjen med etter faste utgifter? Dvs det som er igjen til sparing, matutgifter, fritidsaktiviteter og andre løpende ikke-faste utgifter? Anonymkode: ae987...e2a
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Ca 16 000. Har dessverre bare en 80 prosent stilling, vanskelig jobbmarked her vi bor. Anonymkode: fcb0a...532
Søker råd! Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni (endret) Etter skatt og renter boliglån og studielån. Sitter igjen med ca 25500 som skal gå til mat, eiendomsskatt, kommunale avgifter, avdrag boliglån og studielån, sfo, forsikringer, bil, bompenger, etc. Endret 14. juni av Søker råd!
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Søker råd! skrev (Akkurat nå): Jeg er 100% aleneforsørger for et barn i småskolen. Har 44000 brutto i lønn. Ca 10000 går til skatt, 8500 til rente boliglån og studielån. Sitter igjen med ca 25500 som skal gå til mat, eiendomsskatt, kommunale avgifter, avdrag boliglån og studielån, sfo, forsikringer, kontaktlinser, bil, bompenger, etc. Det er vel en grei slump med barnebidrag og barnetrygd? Anonymkode: ae987...e2a
Søker råd! Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel en grei slump med barnebidrag og barnetrygd? Anonymkode: ae987...e2a 5000 der totalt, men de går til aktiviteter for barnet og sparing til barnets konfirmasjon
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni Søker råd! skrev (1 minutt siden): 5000 der totalt, men de går til aktiviteter for barnet og sparing til barnets konfirmasjon 5000 i barnebidrag og 5000 i barnetrygd? Eller er det halvparten fordi det er snakk om 1 barn? Anonymkode: ae987...e2a
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni Sparing er inkludert i det jeg anser å være faste utgifter. (Autotrekk) Etter det har jeg igjen ca 12 000. Anonymkode: 424a4...bbe
Søker råd! Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 5000 i barnebidrag og 5000 i barnetrygd? Eller er det halvparten fordi det er snakk om 1 barn? Anonymkode: ae987...e2a 4200 i utvidet barnetrygd og 1200 i barnebidrag
AnonymBruker Skrevet 14. juni #9 Skrevet 14. juni Jeg får ikke bidrag. Jeg sitter igjen med null kroner hver måned. Klarer ikke å spare, og klarer ikke alltid betale alle regninger på inntekten min. Har heldigvis en god buffer fra før jeg kan ta av så jeg ikke går på trynet økonomisk. Anonymkode: 32d66...7ff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå