Katteelsker23 Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Noen her som har herpes genitalis? Mistenker at jeg har et utbrudd på vei og planen er egginsett i løpet av neste uke…. Noen som har erfaringer????
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:05 #2 Skrevet tirsdag kl 19:05 Hei! Ja, jeg har det og vært igjennom et par runder ivf. Første innsett sa legene at jeg måtte kutte alt av medisiner mot herpes (valtrex - som jeg går på fast) - dette resulterte i utbrudd da jeg hadde innsett. Da måtte jeg ha en gyn.undersøkelse for å se om det kun var sår utvendig, for dersom det var noe inne i skjeden hadde insettet blitt avbrutt🫨 Og det hadde vært SYKT kjipt da det var det eneste embryoet jeg hadde og det var tint opp den dagen.. heldigvis fikk jeg innsett og det ble baby🩷 Neste gang jeg skulle ha innsett sa legene at jeg skulle gå på valtrex frem til innsett (og at det ikke var noen fare for graviditeten). Sluttet samme dag som innsett nr 2. det ble det også en baby av💙 Lykke til!! Anonymkode: ec57a...1e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå