Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 Jeg så den i går. Det var en av de beste filmee jeg har sett på lenge. Synes både Joaquin og Reese spilte og sang utrolig bra. Og musikken er helt fantastisk! Må ut og kjøpe noen Johnny Cash cd-er i dag.
Murron Skrevet 18. mars 2006 #2 Skrevet 18. mars 2006 :bukke: Ja helt enig med deg! Ble litt sånn glad av den! Jammen flinke å synge både Reese og Jaquin. Kunne i grunnen tenkt meg cd av når de 2 synger jeg, i tillegg til Cash selv såklart. Sjekke ut filmmusikken tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #3 Skrevet 18. mars 2006 Jeg skal også kjøpe filmmusikken! De sang så utrolig bra!
Cherie Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Synes faktisk Reese synger bedre enn Jane(?). Synes det var en utrolig bra film. Savnet bare "hurt" da han liksom våkna og var "edru". Men den sangen er vel av mye nyere dato.. det er vel derfor den mangler. Skal ha den filmen på DVD!
Gjest Cosmic Girl Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Jeg kjøpte filmmusikk CD'en for en god stund siden, og hører fortsatt masse på den. Ble først litt skuffet da jeg så det ikke var Cash selv som sang, men Joaquin Phoenix, men ble mektig imponert. Gå og kjøp! Eller kjøp på www.play.com. Det er det jeg alltid gjør, med både CD'er og filmer. Sparer en del penger på det. Frakten er inkludert, og etter at du bestiller tar det ca 1 uke før filmen/CD'en ligger i postkassen.
fuerza Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 Jeg sitter og hører "I walk the line" med Joaquin Phoenix om og om igjen. Forelsket meg i den sangen Skulle jeg ønske jeg fikk tak i "time's a wastin" også. Der sang Witherspoon kjempebra. "Walk the line" har blitt en av mine favorittfilmer :-)
Gjest Embla s Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 Har ikke sett den, enda. Men skal definitivt se den, gleder meg! (og gleder meg enda mer etter å ha lest denne tråden)!
Cherie Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 Jeg sitter og hører "I walk the line" med Joaquin Phoenix om og om igjen. Forelsket meg i den sangen Skulle jeg ønske jeg fikk tak i "time's a wastin" også. Der sang Witherspoon kjempebra. "Walk the line" har blitt en av mine favorittfilmer :-) ← Om du liker Walk the line så ville jeg hørt gruppa LIVE sin versjon. Den er også råbra. Den finnes på skiva "Awake: The best og LIVE" Jeg skal ned til byen for å kjøpe soundtrak i morgen den dag. Jeg fant først ut i helga at Reese sang selv. Fatter ikke de som ikke liker henne.. hun fikser jo ALLE roller hun får.
Cherie Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er lat .. jeg vet jeg sikkert finner svaret på nett.. menne.... Har walk the line kommet på DVD nå?
Cherie Skrevet 25. juni 2006 #12 Skrevet 25. juni 2006 "Walk the line" har blitt en av mine favorittfilmer :-) ← Thihi Oppdaget signaturen din først nå.
fuerza Skrevet 25. juni 2006 #13 Skrevet 25. juni 2006 Takk for tips, jeg skal definitivt sjekke ut Live sin versjon Og så vidt jeg vet er releasedato for filmen på dvd 28/6, altså ikke lenge til =)
fuerza Skrevet 25. juni 2006 #14 Skrevet 25. juni 2006 Thihi Oppdaget signaturen din først nå. ← hehe, jepp, måtte jo snike inn et lite johnny cash-sangsitat der.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #15 Skrevet 26. juni 2006 Åh ja! Beste film hittil i år! Nydelig kjærlighetshistorie. Hadde ikke noe forhold til Johnny Cash før jeg så filmen. (Bortsett fra at jeg synes Hurt er veldig bra). Jeg hadde ikke noe stor lyst til å se filmen men der snudde jeg fort gitt! Uansett om man misliker musikkens hans er livshistorien verdt å se! (Og konas (Carter) utholdenhet). Årets lovestory!
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. juni 2006 #16 Skrevet 27. juni 2006 Åja, det var virkelig årets beste. Jeg var veldig glad i Johnny Cash før jeg så filmen, og så den mest for musikken sin del. Men ble virkelig rørt av historien. Sukk, syns det var så spennende med forholdet deres. Og jeg likte så godt hvordan flere av de viktige tingene i forholdet fant sted på scenen. Nei, sjelden har jeg sett en så god kombinasjon av musikken og historien. Er veldig glad i musikk- og dansefilmer, men ofte er ikke historien i seg selv så bra. Dette er jo en sann historie, men de hadde virkelig framstilt den på en bra måte. Og begge var veldig flinke. Leste at den skulle komme på DVD i juli, tror jeg det var.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #17 Skrevet 27. juni 2006 hehe, jepp, måtte jo snike inn et lite johnny cash-sangsitat der. ← Hakke nubbesjans om å se at det står noe der jeg...
fuerza Skrevet 27. juni 2006 #19 Skrevet 27. juni 2006 Hakke nubbesjans om å se at det står noe der jeg... ← hva? Ser du ikke det fine Cash-sitatet mitt?:klø: God jul!
Cherie Skrevet 28. juni 2006 #20 Skrevet 28. juni 2006 Hakke nubbesjans om å se at det står noe der jeg... ← Du finner altså ikke dette: I keep a close watch on this heart of mine I keep my eyes wide open all the time. ? Pokker glemte å kjøpe film i dag ..nå jah ..får ta dte i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå