AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni ... med alle kjærestene, er det bare meg som synes dett er komisk? F eks har jeg en bekjent som, selvfølgelig, legger ut bilder av seg selv sammen med kjærestene, men så står det typ det samme hver gang, bare nytt kvinnfolk. Det blir så klisje ar det blir komiske. Den finaste eg veit med Hellbilles dedikert til kjærestene i tur og orden. 😂 Og så står kvinnfolkene der og gliser som en idiot og tror hun er spesiell og at hun har gjort et kupp. Så går det noen måneder, kanskje noen få år, og så er det repeat med ny person. 😂 Jeg håper ikke jeg er slik selv. Har jeg hatt en spesiell sang med en mann/kjæreste, så er den liksom oppbrukt for meg, den var "vår". Anonymkode: 0ecfb...c67 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Kanskje ikke akkurat det samme, men jeg har jo sett folk falle pladask igjen og igjen og igjen, og hver gang er det "drømmedama" eller "drømmemannen". Når forelskelsen går over etter to år er det plutselig ikke like stas lengre, og jakten på ny drømmepartner er igang. Jeg forstår ikke at de ikke ser selv hvor flaut det er å utbasunere slike kjærlighetserklæringer gang på gang. Anonymkode: 80004...6ac 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Kjenner en som sliter med sjalusi, og alltid nekter daværende kjæreste å ha kontakt med det motsatte kjønn. Krangling hver gang kjæresten er ute på byen osv. de holder utrolig nok ut i et par år, så er hun singel en stund før det dukker opp en ny. Hun er på fjerde kjæresten siden jeg ble kjent med henne nå… Hun går i det minste til psykolog, men ser ikke ut til at det hjelper så veldig. Helt sykt å bevitne, når er man egentlig ærlig om at noen passer best som singel til de får hjelp? Anonymkode: 8cf1b...8ff 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): ... med alle kjærestene, er det bare meg som synes dett er komisk? F eks har jeg en bekjent som, selvfølgelig, legger ut bilder av seg selv sammen med kjærestene, men så står det typ det samme hver gang, bare nytt kvinnfolk. Det blir så klisje ar det blir komiske. Den finaste eg veit med Hellbilles dedikert til kjærestene i tur og orden. 😂 Og så står kvinnfolkene der og gliser som en idiot og tror hun er spesiell og at hun har gjort et kupp. Så går det noen måneder, kanskje noen få år, og så er det repeat med ny person. 😂 Jeg håper ikke jeg er slik selv. Har jeg hatt en spesiell sang med en mann/kjæreste, så er den liksom oppbrukt for meg, den var "vår". Anonymkode: 0ecfb...c67 Det er ikke komisk, det er trist. Har vært vitne til dette flere ganger. Det de har til felles er å komme til kort når det gjelder sosiale antenner. Spesielt når det gjelder såkalte «uværsdager». I tillegg har de ekstremt kortvarige forhold, eller forhold som ender i å surne totalt. Er nok veldig følelsesstyrte mennesker med tilnærmet narsissistisk behov for oppmerksomhet. Hadde dette vært en av mine egne barn, hadde jeg bedt han/hun om ikke ytre seg i sosiale media. Anonymkode: dd287...703 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni En jeg vet om tror jeg snart må ha vært «sammen» med hele filippinene, ny kjæreste derfra annenhver mnd. De elsker hverandre høyt og kan bare ikke vente til de skal treffes. Han redigerer bilder slik at bildene skal se ut som de to har tatt bilde sammen. De tagger hverandre på facebook og han har lange kjærlighetserklæringer på facebook hver dag, både til hun og evt barna hennes. Men så skjærer idyllen sprekker han blir sjalu om han ser andre kommentere bildene hennes, og de fleste oppdager at han har kontakt med flere (greit å helgardere seg). Dessuten når det nærmer seg at de skal komme så har han jo ikke økonomi til å få de hit. Nå har jeg måtte ta han vekk slik at jeg ikke ser innleggene for hver gang det er en ny som blir tagget med livets kjærlighetserklæring så vrenger jeg meg.. Anonymkode: f105c...962 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kjenner en som sliter med sjalusi, og alltid nekter daværende kjæreste å ha kontakt med det motsatte kjønn. Krangling hver gang kjæresten er ute på byen osv. de holder utrolig nok ut i et par år, så er hun singel en stund før det dukker opp en ny. Hun er på fjerde kjæresten siden jeg ble kjent med henne nå… Hun går i det minste til psykolog, men ser ikke ut til at det hjelper så veldig. Helt sykt å bevitne, når er man egentlig ærlig om at noen passer best som singel til de får hjelp? Anonymkode: 8cf1b...8ff Psykolog kan bare hjelpe med de tingene pasienten snakker om. Anonymkode: 61436...ffd
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjenner en som sliter med sjalusi, og alltid nekter daværende kjæreste å ha kontakt med det motsatte kjønn. Krangling hver gang kjæresten er ute på byen osv. de holder utrolig nok ut i et par år, så er hun singel en stund før det dukker opp en ny. Hun er på fjerde kjæresten siden jeg ble kjent med henne nå… Hun går i det minste til psykolog, men ser ikke ut til at det hjelper så veldig. Helt sykt å bevitne, når er man egentlig ærlig om at noen passer best som singel til de får hjelp? Anonymkode: 8cf1b...8ff Hvor lenge siden du ble kjent med henne? Anonymkode: e0e15...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå