AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Dette er andre gang jeg har opplevd at noen forteller meg om min egen babyshower til meg.. første gang fordi bestevenninna mi sa til en av de andre venninnene mine at hun ikke visste hva noen av vennene mine het.. og det gjorde visst ikke hun heller så hun valgte å avsløre alt så jeg kunne fortelle hvem som burde inviteres selv. Det var rart syns jeg, når vi har vært venner i 20 år og fortsatt ikke fått med seg hvilke venner jeg har. Så denne gangen spoiler søsteren min babyshower de planlegger for meg, fordi hun lurer på hvilken dag det passer best.. og igjen hvem jeg vil invitere og ikke. Nå fikk jeg seriøst ikke lyst på babyshower likevel 🙈 gidder ikke være med og planlegge! Argh hormonell og sliten i tillegg.. jeg som hadde ønsket å bli overrasket! Føler snytt for andre gang her Anonymkode: 3f013...898 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. juni Populært innlegg #2 Skrevet 13. juni Daakars… 🙄 slutt å sutre og vær glad de arrangerer for deg i det heletatt. Anonymkode: 7ac93...3f5 72 1 13
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Hadde du kommunisert tydelig at du ønsket å bli overrasket? Siden det var en så stor skuffelse neste gang, ville det vært veldig naturlig for deg å være tydelig på den forventningen denne gangen. For mange, de fleste her til lands, så er jo ikke dette med baby shower en innprentet greie. De fleste er ikke så nøye på det, og da er det fort gjort å ikke ta ting så seriøst tenker jeg? Anonymkode: db3ce...1fb 11 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Bortskjemte prinsesse på sitt ‘beste’…. Anonymkode: 94957...384 31 2
Nymfomanen Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde du kommunisert tydelig at du ønsket å bli overrasket? Siden det var en så stor skuffelse neste gang, ville det vært veldig naturlig for deg å være tydelig på den forventningen denne gangen. For mange, de fleste her til lands, så er jo ikke dette med baby shower en innprentet greie. De fleste er ikke så nøye på det, og da er det fort gjort å ikke ta ting så seriøst tenker jeg? Anonymkode: db3ce...1fb Endret 13. juni av Nymfomanen
Gjest pop up bruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni Er det ikke fint at de både ønsker at allle vennenne dine skal være der, og at dagen faktisk passer for deg? Noen velger å bruke tid, penger og ressurser på DEG fordi de vil og tydeligvis liker deg og vil deg godt. Det bør du verdsette mer enn du gjør nå.
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni Husk at det er en gravid og hormonell kvinne dere prater til. Ting har en tendens til å bli blåst opp og krisemaksimert av svangerskapshormoner. ts, trekk pusten dypt, og prøv å reflektere over det store bildet. Hvor viktig er egentlig en baby shower i det store og det hele? Er det ikke fint å ha venner som bryr seg nok til å stelle i stand for deg? Tenk, mange som er der for akkurat deg! Så utrolig fint å være elsket av flere. ❤️ gråt litt fordi det ikke ble som forventet, men så prøv å snu tankegangen til noe mer konstruktivt. Pust med magen - det går fint. Anonymkode: 873a5...574 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni Babyshower og utdrikningslag er akkurat passe dumt begge deler. Bortkastet og tar opp tid fo folk som føler de må delta Anonymkode: be24a...8ab 15 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #9 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Daakars… 🙄 slutt å sutre og vær glad de arrangerer for deg i det heletatt. Anonymkode: 7ac93...3f5 Jupp 👆 To barn senere har jeg aldri opplevd noen har villet gjøre noe så fint for meg. 20 års vennskap betyr ikke de hr oversikt over alle vennene dine, men hun visste nok til at det var noe som hun selv ikke kjente som burde være der for deg. Anonymkode: 1dd8d...8ce 6 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #10 Skrevet 13. juni Ingen lagde babyshower for meg noen av gangene jeg var gravid… jeg synes du er heldig. Anonymkode: 6056a...4d4 9 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jupp 👆 To barn senere har jeg aldri opplevd noen har villet gjøre noe så fint for meg. 20 års vennskap betyr ikke de hr oversikt over alle vennene dine, men hun visste nok til at det var noe som hun selv ikke kjente som burde være der for deg. Anonymkode: 1dd8d...8ce Jeg er 37 uker på vei selv med min nr2 selv og det har aldri vært snakk om noen babyshower til meg. Jeg har arrangert for tre venninner og vært deltager på enda flere men likevel får jeg null i retur. Så TS bør bare dra inn furteleppen og være glad de gidder. Anonymkode: 7ac93...3f5 5 2 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni #12 Skrevet 13. juni Hvis du ønsker deg babyshower bør du bare glad for at noen gidder å arrangere. Selv er jeg sjeleglad for at jeg slipper, synes babyshower bare er teit. Anonymkode: 0f5db...40f 6 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #13 Skrevet 14. juni Ingen arrangerte babyshower til meg Men det døde jeg ikke av. Veldig glad for de som kom etter fødselen da, og spesielt de som kom med takeaway 🥰 Anonymkode: 64bfb...a9a 5 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni #14 Skrevet 14. juni Synes du er heldig. Kunne ønske jeg hadde venner. Anonymkode: 79b65...8fd 5 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #15 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Husk at det er en gravid og hormonell kvinne dere prater til. Ting har en tendens til å bli blåst opp og krisemaksimert av svangerskapshormoner. ts, trekk pusten dypt, og prøv å reflektere over det store bildet. Hvor viktig er egentlig en baby shower i det store og det hele? Er det ikke fint å ha venner som bryr seg nok til å stelle i stand for deg? Tenk, mange som er der for akkurat deg! Så utrolig fint å være elsket av flere. ❤️ gråt litt fordi det ikke ble som forventet, men så prøv å snu tankegangen til noe mer konstruktivt. Pust med magen - det går fint. Anonymkode: 873a5...574 Man mister faktisk ikke totalt vettet og alle sosiale antenner fordi man er gravid. Anonymkode: 8caf7...245 15 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni #16 Skrevet 14. juni Finnes ikke synd i deg. Babyshower er harry. Anonymkode: 24f9c...8c5 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #17 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dette er andre gang jeg har opplevd at noen forteller meg om min egen babyshower til meg.. første gang fordi bestevenninna mi sa til en av de andre venninnene mine at hun ikke visste hva noen av vennene mine het.. og det gjorde visst ikke hun heller så hun valgte å avsløre alt så jeg kunne fortelle hvem som burde inviteres selv. Det var rart syns jeg, når vi har vært venner i 20 år og fortsatt ikke fått med seg hvilke venner jeg har. Så denne gangen spoiler søsteren min babyshower de planlegger for meg, fordi hun lurer på hvilken dag det passer best.. og igjen hvem jeg vil invitere og ikke. Nå fikk jeg seriøst ikke lyst på babyshower likevel 🙈 gidder ikke være med og planlegge! Argh hormonell og sliten i tillegg.. jeg som hadde ønsket å bli overrasket! Føler snytt for andre gang her Anonymkode: 3f013...898 Kødder du??? Du har en gjeng som ønsker å legge til rette og invitere de DU vil ha der, og du er sur fordi det ikke blir en overraskelse??? Nei, du er ikke hormonell. Du er bortskjemt, egosentrisk og har sett for mye på amerikanske filmer 😂 "Grrrr, folk ødelegger alt når de vil at jeg skal være fornøyd og bli ivaretatt!! Stakkars meg, med slike grusomme folk i livet mitt 😭" Altså, du trenger en oppvekker ikke en babyshower. Anonymkode: ee3b4...0f5 21 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni #18 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Husk at det er en gravid og hormonell kvinne dere prater til. Ting har en tendens til å bli blåst opp og krisemaksimert av svangerskapshormoner. ts, trekk pusten dypt, og prøv å reflektere over det store bildet. Hvor viktig er egentlig en baby shower i det store og det hele? Er det ikke fint å ha venner som bryr seg nok til å stelle i stand for deg? Tenk, mange som er der for akkurat deg! Så utrolig fint å være elsket av flere. ❤️ gråt litt fordi det ikke ble som forventet, men så prøv å snu tankegangen til noe mer konstruktivt. Pust med magen - det går fint. Anonymkode: 873a5...574 Gravid og hormonell gir ikke kognitiv svikt. Da hadde ingen som opererer tungt maskineri eller jobbet innen helse fått være på jobb frem til fødsel.. Anonymkode: ee3b4...0f5 15 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni #19 Skrevet 14. juni Oida. Trolleri. Selv om det var mannen som var hovedpersonen. Så tror jeg at jeg måtte spurt både om "liste over venner", og "når han er ledig". Måtte til og med brukt 15-20 minutter på å sette opp en slik liste for eget selskap 😂 Anonymkode: a418e...8a8
Daisy-love Skrevet 14. juni #20 Skrevet 14. juni (endret) Jeg er en del av et internasjonalt miljø, med mange amerikanere, og alle babyshowere jeg har vært i (20+) har kommende mor visst om det på forhånd og bidratt til hva hun/de trenger/ønsker seg. Jeg har ikke lest alt, men jeg tror ikke det er så vanlig å overraske. Noen blir sikkert det, men mange ikke. Er det vanlig med showere i deres miljø? Er jo nytt for mange og ulike måter å arrangere det på. (Sånn om dette ikke er trolling, så er det lurt å adressere det før tredjemann 😉) Håper det blir et fint babyshower med gode venninner og familie 😊 Endret 14. juni av Daisy-love 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå