AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Jeg hadde en stor skuresvamp. Vet ike hvor den kom fra eller hvor jeg kjøpte den men jeg likte den veldig godt. Jeg brukte den til å vaske/skrubbe veggene i dusjen. Og det gikk veldig fort med den fordi den var stor i lengen og i bredden mens den jeg bruker nå er en liten som man får kjøpt overalt. Det tar lengre tid med den. Lurer på om hvor jeg kan kjøpe stor svamp? Har sjekket på europris men de har ikke den størrelsen jeg ønsker meg Anonymkode: e3075...b2b 1
visp Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Jeg var på Obs bygg i går og så en skikkelig svær en der. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Biltema, Europris, Jula, Rusta, Obs og byggevare forretninger Anonymkode: bcb64...1a0
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni visp skrev (På 15.6.2025 den 21.24): Jeg var på Obs bygg i går og så en skikkelig svær en der. Var det skuresvamp?? Store svamper har jeg også sett på biltema. Men de er uten skure del Anonymkode: e3075...b2b
AnonymBruker Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni Men hvis du skurer gjør du jo bare overflaten ripete og enda mer mottakelig for skitt… Anonymkode: 586b1...dbc
AnonymBruker Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni Jeg bruker sånn hvit magisk svamp, og synes den er best til å ta skitt. Finnes i et par str, men ikke sånn veldig stor. Anonymkode: 8c242...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå