AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Bedriften jeg jobber i skal ha nedbemanning og blitt tilbudt 6 måneder sluttpakke. Enten engangsbeløp eller månedlig. Har trekk fra namsmannen og SISMO på lønn, hvis jeg får engangsutbetaling blir det da trukket for 6 mnd på dette eller blir det trukket en gang? Anonymkode: b19fc...248
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Det må du nesten spørre namsmannen om. Vil du ikke helst bruke sluttpakken til å betale tilbake alt du skylder? Anonymkode: cefdc...7da 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:07 #3 Skrevet søndag kl 00:07 Lønningskontoret som utbetaler og utfører trekk og de har fått beskjed om å trekke en viss sum per måned og skal forholde seg til det. Så ta sluttpakke du. Anonymkode: bf752...29e
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:15 #4 Skrevet søndag kl 00:15 AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 20.18): Bedriften jeg jobber i skal ha nedbemanning og blitt tilbudt 6 måneder sluttpakke. Enten engangsbeløp eller månedlig. Har trekk fra namsmannen og SISMO på lønn, hvis jeg får engangsutbetaling blir det da trukket for 6 mnd på dette eller blir det trukket en gang? Anonymkode: b19fc...248 Det vil kun trekkes måneden det utbetales. Men du vil ikke få dagpenger på 6 måneder uansett hvilken utbetaling du velger. Anonymkode: 5910f...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå