AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Jeg har én kollega som har noen personlige issues, burde nok ha bedt legen sin om en utredning. Hun har over en lengre tid lagt meg for hat og gjør alt hun kan for å forsøke å dytte meg ut av jobben. Jeg blir utrygg med en gang hun er i rommet, hun er ustabil, og hun skriver ned hver minste lille ting hun mener jeg gjør feil, og alle ting jeg ikke husker slik som hennes klisterhjerne gjør (ingen andre på jobben har denne klisterhjernen heller). Da jeg var sykemeldt en periode så hun sitt snitt til å snakke meg ned, på en slik måte at hun kom i et bedre lys, til leder og enkelte kollegaer. Jeg har ikke blitt nevnt med navn til alle men det har heller ikke vært vanskelig å forstå hvem hun har siktet til. Hun passer alltid på å si ting slik at hun ikke kan «tas». Etter jeg kom tilbake har hun forsøkt ekstremt hardt å utestenge meg sosialt, men har ikke lykkes med det da 1. jeg har ikke involvert meg sosialt med noen siden jrg kom tilbake, og 2. vi er alt for få i teamet til at hun klarer å få med seg folk på den greia der. Etter hvert skal jeg nok ut i svangerskapspermisjon, og jeg vet jeg har alle mine rettigheter på min side. Men lurte på om noen her har lignende erfaringer og kan dele litt opp hvordan dere opplevde det å være borte i svangerskapspermisjon og komme tilbake etterpå? Kom du tilbake til at ditt gode navn og rykte måtte bygges opp igjen etter et sladrehelvete i ditt fravær? Hadde vedkommende fått med seg andre på dette, i ditt fravær? Eller var det kanskje noe annet når du var ute i permisjon kontra sykemelding? Anonymkode: eba23...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå