AnonymBruker Skrevet 14. juni #21 Skrevet 14. juni Sam Fox skrev (5 minutter siden): Grunnen til at det er mye lettere hos oss enn menn, er at vi har 8000 nerver i vår lille klitoris, mens menn har 4000 i penishodet. Men det er mulig. Penis har jo ikke kun nerver i penishodet. Det har blitt anslått av nevrologen Kenneth McGrath at forhuden inkl. frenulum har mellom 3000 og 10000 nerveendinger. Men at dette varierer mye individuelt. Derfor kan noen menn nyte ekstremt evt. også komme kun av stimuli av frenulum og området rundt, mens andre ikke. Hverken kvinner eller menn har et eksakt antall nerveendinger der eller der... Det er stor variasjon fra person til person. Uansett ikke unormalt at det mest følsomme området på penis hos mange menn er "trekanten" rundt frenulum på undersiden av penishodet. Anonymkode: 76ed8...054
Bamseklemmer Skrevet 14. juni #22 Skrevet 14. juni Sam Fox skrev (1 time siden): Grunnen til at det er mye lettere hos oss enn menn, er at vi har 8000 nerver i vår lille klitoris, mens menn har 4000 i penishodet. Men det er mulig. Nei.. de 8000 nervecellene som tidligere antatt, var forskning på ei ku🫠 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #23 Skrevet 14. juni Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Nei.. de 8000 nervecellene som tidligere antatt, var forskning på ei ku🫠 Du vet jo ikke noe om sex, og det klarte du fint å understreke her også. For @Sam Fox har helt rett faktisk! Et kjapt googlesøk ga meg samme svaret! Anonymkode: 7fcdd...30d
AnonymBruker Skrevet 14. juni #24 Skrevet 14. juni Jeg vil tro det er like individuelt hos menn som damer. Hvor vidt jeg kommer av slikking kommer IKKE an på mannen som slikker, det kommer av meg, hvor kåt jeg er og hva slags mental tilstedeværelse jeg har. Er jeg veldig sliten eller bekymret, finnes det ikke en mann som får slikket meg til orgasme. Men, er jeg påskrudd og helt i rett mood vil jeg si nesten enhver mann jeg er tent på kan få det til. Personlig har jeg slikket mannen til utløsning, men da har ikke det vært det eneste vi har gjort. Da har han allerede blitt stimulert og kåtet opp på andre måter, også er det de siste minuttene med slikking som «får han over kanten». Å kun slikke har vi aldri hatt noen interesse av å prøve. Anonymkode: 01f16...377
AnonymBruker Skrevet 14. juni #25 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du vet jo ikke noe om sex, og det klarte du fint å understreke her også. For @Sam Fox har helt rett faktisk! Et kjapt googlesøk ga meg samme svaret! Anonymkode: 7fcdd...30d Han kan ingenting. Han bare skryter og later som han er guds gave til kvinnen. Han er bare en stor vits. Anonymkode: af4fc...89a 2
Bamseklemmer Skrevet 14. juni #26 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet jo ikke noe om sex, og det klarte du fint å understreke her også. For @Sam Fox har helt rett faktisk! Et kjapt googlesøk ga meg samme svaret! Anonymkode: 7fcdd...30d Like greit at du tok den som anonym, for du dreit deg ut med å være nesevis og seksuell udatert😅 https://www.forskning.no/menneskekroppen-seksualitet/klitoris-er-talt-opphar-mer-enn-10000-nerver/2104939
AnonymBruker Skrevet 14. juni #27 Skrevet 14. juni Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Like greit at du tok den som anonym, for du dreit deg ut med å være nesevis og seksuell udatert😅 https://www.forskning.no/menneskekroppen-seksualitet/klitoris-er-talt-opphar-mer-enn-10000-nerver/2104939 Dine henvisninger hit og dit spiller ingen rolle Hr.Nesevis! Anonymkode: 7fcdd...30d
AnonymBruker Skrevet 14. juni #28 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 19.53): Noen som har klart eller hørt om noen som har klart å slikke en penis, akkurat på lik måte som når en utfører oral på ei kvinne, som resulterer i orgasme? Altså frenulum og glansen er jo slekt med klitorishetten. Flere tusen nerve ender Så det burde være mulig(?) Virker i hvert fall med en vibrator. Anonymkode: 9a9a4...7f9 Det går helt klart, typen får kjempeorgasme av det. Anonymkode: 21e3c...614 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #29 Skrevet 15. juni Da skal det i tilfelle sleikes i mange timer tror jeg. Jeg får ikke orgasme av å bli sugd. Anonymkode: d127d...ff0
AnonymBruker Skrevet 16. juni #30 Skrevet 16. juni Jeg kommer fortere ved slikking enn suging. Anonymkode: 96905...030 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #31 Skrevet 18. juni Mannen min kommer lett av slikking på penis/underside penishode. Trodde alle menn gjorde det jeg - så feil kan man altså ta. Han kommer like lett av det som av tradisjonell suging. Anonymkode: cc793...4a6 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #32 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min kommer lett av slikking på penis/underside penishode. Trodde alle menn gjorde det jeg - så feil kan man altså ta. Han kommer like lett av det som av tradisjonell suging. Anonymkode: cc793...4a6 Jeg vet, litt ru tunge mot strengen og baksiden av penishodet så får jeg voldsomme orgasmer med heavy sprut. Får lett flere orgasmer på rad av dette😅💦 Anonymkode: 21e3c...614 1 1
draug 75 Skrevet 19. juni #33 Skrevet 19. juni Ingen har klart det på meg. Men jeg vil ikke påstå jeg har vært utsatt for de mest helhjertede forsøkene heller. (Vi diskuterer slikking, ikke klassisk avsuging). Det skal være mulig å komme bare ved stimulering av frenulum, strengen. Det kan like gjerne gjøres med tunga som noe annet, så da er det ingenting teoretisk i vegen for å få det til. Jeg tror også det har litt med alder og hvordan kroppen har vent seg til testosteronet. Det er nok enklere på en tenåring enn en førtiåring. Man bør vel som førtiåring ha noe mer stamina og forhåpentlig ha en kuk som tåler noe mer stimulans, er mer herdet så å si, enn en 18-åring. I alle fall hvis man er over gjennomsnittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå