AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:21 #1 Skrevet fredag kl 17:21 Noen som har fått behandling for dette i det offentlige etter traumatisk hendelse? Hvordan var det, og hjalp det? Hvor lenge varte det? Noen oppfølging i ettertid? Dette er jo ikke akkurat Quick fix.... ? Anonymkode: 894a7...27c
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:24 #2 Skrevet fredag kl 17:24 Vil bare anbefale private behandlere. Det er ikke nok tid til god traumebehandling ved DPS. Dette gjelder Oslo/Østlandet. Anonymkode: 3c03c...c12
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:34 #3 Skrevet fredag kl 17:34 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen som har fått behandling for dette i det offentlige etter traumatisk hendelse? Hvordan var det, og hjalp det? Hvor lenge varte det? Noen oppfølging i ettertid? Dette er jo ikke akkurat Quick fix.... ? Anonymkode: 894a7...27c Etter en enkelthendelse? Nei, det er nesten umulig å få, selv for den med kompleks variant som har blitt utsatt hundre eller tusenvis av ganger... Har gått privat i ti år jeg og skal fortsette med det.. Anonymkode: a1f98...ea5
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:53 #4 Skrevet fredag kl 17:53 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Etter en enkelthendelse? Nei, det er nesten umulig å få, selv for den med kompleks variant som har blitt utsatt hundre eller tusenvis av ganger... Har gått privat i ti år jeg og skal fortsette med det.. Ok... takk for svar. Så henvisning til avtalespesialist er også sjansespill? Om du vet noe om det? Anonymkode: 894a7...27c
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:07 #5 Skrevet fredag kl 18:07 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ok... takk for svar. Så henvisning til avtalespesialist er også sjansespill? Om du vet noe om det? Anonymkode: 894a7...27c De færreste avtalespesialister har tilstrekkelig traumekompetanse. Min erfaring er at i min region (Agder) finnes det ikke. Har hørt det er lignende tilstander i andre regioner også. Anonymkode: 3a195...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå