AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni I de 4+ årene jeg har bodd i dette nabolaget har naboen på andre siden av hekken spilt musikk på høytaller hver eneste helg, om sommeren kan det gjerne være hver eneste kveld også, jeg kjenner at det begynner å gå meg litt på nervene nå da sønnen plutselig har fått interesse av det ved leggetid. Jeg lurer jo på om det oppriktig er innafor å be han i det minste dempe bassen littegran? Ja, jeg vet det kan virke drit kjipt fra min side men etter flere år med den dunkingen blir det ganske slitsomt for oss også, spesielt når musikksmaken absolutt ikke er det samme😜 Anonymkode: 2d22a...cd0
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Andre siden av hekken - er det enebolig kan du vel ikke si noe? Hvorfor ikke høre på musikk selv - problem solved. Anonymkode: f67ef...a32
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Si fra. Sånt er immari irriterende. Evt setter du Baby shark på repeat kl.8:00 lørdag morgen. Anonymkode: 5f348...ec8 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Andre siden av hekken - er det enebolig kan du vel ikke si noe? Hvorfor ikke høre på musikk selv - problem solved. Anonymkode: f67ef...a32 Fordi jeg, som mange andre, verdsetter litt ro og stillhet en gang i blandt. Vi hører mye på musikk på dagtid med sønnen, men vi pleier som regel å ta hensyn. Hadde jo vært fint å kunne ha en stille og rolig kveld, eventuelt en kveld hvor man kan se på litt tv uten dunking og musikk i bakgrunnen😂 Anonymkode: 2d22a...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Si fra. Sånt er immari irriterende. Evt setter du Baby shark på repeat kl.8:00 lørdag morgen. Anonymkode: 5f348...ec8 Har vurdert en ekstremt tidlig morgen med sang og musikk i helgen ja, innenfor regelverket selvfølgelig! Anonymkode: 2d22a...cd0
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg, som mange andre, verdsetter litt ro og stillhet en gang i blandt. Vi hører mye på musikk på dagtid med sønnen, men vi pleier som regel å ta hensyn. Hadde jo vært fint å kunne ha en stille og rolig kveld, eventuelt en kveld hvor man kan se på litt tv uten dunking og musikk i bakgrunnen😂 Anonymkode: 2d22a...cd0 Så det er musikk hver eneste kveld utenom søndager? Anonymkode: f67ef...a32
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så det er musikk hver eneste kveld utenom søndager? Anonymkode: f67ef...a32 Søndager er ikke et unntak. Men da er det som regel i tillegg både gressklipping og annet hagearbeid, da er også naboen på andre siden av huset aktiv med terassebygging. Anonymkode: 2d22a...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå