FrøkenFarao Skrevet 23. juli #41 Skrevet 23. juli J_1990 skrev (På 21.7.2025 den 19.45): fortalte hun noen gang hva som skjedde med mannen når han måtte hentes med ambulanse og flere dager på sykehus? Nei ingenting,bare at han måtte ta d rolig. Stress kan føre til mye🤷🏼♀️ 1
Arkin Skrevet 9. desember #43 Skrevet 9. desember Ja helt sikkert, hun har jo sendt inn flere søknader.. de har vel råd til å fikse den hytta selv ? Virker veldig privilegerte 1
Angel75 Skrevet 9. desember #44 Skrevet 9. desember Arkin skrev (24 minutter siden): Ja helt sikkert, hun har jo sendt inn flere søknader.. de har vel råd til å fikse den hytta selv ? Virker veldig privilegerte Det er ikke gratis og bli med. Bilde fra Google. Så jeg hadde heller pusset opp selv og fått det som jeg ville. 1 1
FrøkenFarao Skrevet 10. desember #45 Skrevet 10. desember Angel75 skrev (11 timer siden): Det er ikke gratis og bli med. Bilde fra Google. Så jeg hadde heller pusset opp selv og fått det som jeg ville. Oida…så alt fra 200-500K snakker vi her🙄🤷🏼♀️ Da skjønner jeg alldeles ikke at de ikke har hatt penger til å ta kjøkkenet som hun tydeligvis hater…men ser jo at hu elsker rampelyset,finnes jo flere artikler m henne hvis man søker opp navnet. Klart det blir stas og,være på fornavn med Mr Bakke 1 3
Vanilje70 Skrevet 10. desember Forfatter #46 Skrevet 10. desember FrøkenFarao skrev (2 timer siden): Oida…så alt fra 200-500K snakker vi her🙄🤷🏼♀️ Da skjønner jeg alldeles ikke at de ikke har hatt penger til å ta kjøkkenet som hun tydeligvis hater…men ser jo at hu elsker rampelyset,finnes jo flere artikler m henne hvis man søker opp navnet. Klart det blir stas og,være på fornavn med Mr Bakke De ee økonomisk priviligerte, og elsker skryt og vise hva de har. Hva betaler ikke hun heller for litt fame og vise seg frem. Kommer følgere gratis og gul stjerne sikkert snart . Er vel det hun invisterer i 1 3
Vanilje70 Skrevet 10. desember Forfatter #47 Skrevet 10. desember (endret) Og selvfølgelig skal de få frokost og lunch når de er hos dem. De får sikkert gratis mat og overnatting også til crewet. Blir vel sponsa som alt anna dem får gratis av alle hele tiden De eier også byens eneste bakeri. Så nei, de er full av pæng. Men klart dem har spart på det gamle kjøkkenet osv. for de hadde vel ikke fått blitt m om dem hadde pussa opp hytta selv. Fame fame er viktig for fine bydamer vett dere Endret 10. desember av Vanilje70 2
FrøkenFarao Skrevet 10. desember #48 Skrevet 10. desember Men hu mener at de kun skal betale 70K og overnattig/mat, men over her står d jo møbler/materialer også? Jaja,blir vel stort sett jassing om det framover da👍 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå