Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
FrøkenFarao skrev (Akkurat nå):

Ja orker ikke se hele snappen til tider,mye babling om og om igjen..har tenkt at hun har meget mild ME grad selv. Hun hadde visst endel UGC(video som lages for kunde) som dro inn noe cash,og da fikk hun redusert ufør en mnd el to

Ja da var det kanskje UGC inntekten jeg fikk med meg så vidt☺️

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ja,jeg har fulgt henne i flere år, ganske lenge før de flyttet 😊

Hun er en av mine favoritter, åpen og ærlig om mye og mangt.

Dere som kritiserer har neppe fulgt med godt "i timen", da hun flere ganger har fortalt og forklart hvordan de har råd til cruise feks. 😉

De de skal på nå i Aug. vant de på siste cruise de var på.

Ellers handler de med trumf, og sparer opp masse eurobonus. Velger billigste lugar osv.

Får penger til jul/bursdag de bruker osv 😊

At hun "klagde" over leil. til svigers snakket hun også mye om. De bodde i kasser og sekker med sine klær og toalettsaker. De sov på en liten/dårlig sovesofa, og hun plages mye med kroppen og smerter. Hun er vant med en helt annen type sofa å hvile på, svigers sine var en vanlig finsofa for å sitte i 😊

Samtidig er man redd for å ødelegge/søle osv når man bor i andre sine ting.

Så klag gjerne så mye dere vil, men da bør dere ha fulgt med nok til å ha hørt henne fortelle fakta 🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Ruskesara1973 skrev (5 timer siden):

Dere som kritiserer har neppe fulgt med godt "i timen", da hun flere ganger har fortalt og forklart hvordan de har råd til cruise feks. 😉

Ellers handler de med trumf, og sparer opp masse eurobonus. Velger billigste lugar osv.

At hun "klagde" over leil. til svigers snakket hun også mye om. De bodde i kasser og sekker med sine klær og toalettsaker. De sov på en liten/dårlig sovesofa, og hun plages mye med kroppen og smerter. Hun er vant med en helt annen type sofa å hvile på, svigers sine var en vanlig finsofa for å sitte i 😊

Så klag gjerne så mye dere vil, men da bør dere ha fulgt med nok til å ha hørt henne fortelle fakta 🥰

Eg ser ingen "Fakta" i innlegget ditt som forsvarar klaginga på leiligheita til svigers. Ville holdt meg forgod til det på ein offentleg snappkanal.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
oss-to skrev (16 timer siden):

Eg ser ingen "Fakta" i innlegget ditt som forsvarar klaginga på leiligheita til svigers. Ville holdt meg forgod til det på ein offentleg snappkanal.

Hvilke fakta skal du ha? 🤣

Gamle skjermbilder av alle gangene hun snakket om, og forklarte hvorfor hun var frustrert? Det har jeg isåfall ikke 😄

Skrevet
Ruskesara1973 skrev (1 time siden):

Hvilke fakta skal du ha? 🤣

Gamle skjermbilder av alle gangene hun snakket om, og forklarte hvorfor hun var frustrert? Det har jeg isåfall ikke 😄

Nei😂. Trur deg på det, men meiner berre det ikkje held. Vi får være einig om å være ueinig.

• Liker 3
Skrevet

Hjelpes for en rant om at M kræsja bila…haugevis m snap,selv om ingen ble skadet liksom..har kræsja selv,enkelt å ringe forsikringa,dem ordnet m leiebil,fikk oppgjør 1 uke etterpå. Mye drama der i gården as..

Og håper hu på spons fra careless elr??

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Ruskesara1973 skrev (På 6.7.2025 den 14.10):

Ingen problem å reise så mye m den inntekta dem har tilsammen du..hu gir inntrykk av at dem må snu på krona innimellom,men som jeg skreiv tidligere: M er medeier i bowling,dem er medeier i en bygård m leieinntekter & M jobber i farens bakerfirma. Ikkeno problem mao m penger…

• Liker 4
Skrevet
FrøkenFarao skrev (46 minutter siden):

Hjelpes for en rant om at M kræsja bila…haugevis m snap,selv om ingen ble skadet liksom..har kræsja selv,enkelt å ringe forsikringa,dem ordnet m leiebil,fikk oppgjør 1 uke etterpå. Mye drama der i gården as..

Og håper hu på spons fra careless elr??

Det er jo ikke så mye hun tåler før verden hennes raser… 🙄 det som er normalt for oss andre blir hauset opp x10 hos henne. 

Og ja, hun håper nok på å bli lagt merke til av Sara Emilie😅

• Liker 2
Skrevet
Sophie1988 skrev (10 minutter siden):

Det er jo ikke så mye hun tåler før verden hennes raser… 🙄 det som er normalt for oss andre blir hauset opp x10 hos henne. 

Og ja, hun håper nok på å bli lagt merke til av Sara Emilie😅

Ja og i min verden er d alldeles IKKE billigere å kjøpe helt splitter ny bil enn brukt🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

De bor gratis og er pengesterke, men hjelper lite om hu sparer seg blakk.. klager over penger hele tiden og nei skal prøve å fremstå som den perfekte damilie. Og hun tåler lite ja, verden raser for hun , der vi andte såvidt hadde hevet ett øyebryn. Liker å være pen byfrue . Alt er så flott og perfekt all the time. Tror hun prøver å smiske seg inn i careless familien ja. Vil bli sponsa ja. Virker veldig offer hele tiden. Hvorfor får de slle hagemøblene gratis hele tiden tro. Pengesekken handler kun om en ting, og det er prioriteringer. Og om de velger å spare seg blakke, da får du dårlig råd. Smatt smatt sku æ te å sej..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner hva folk mener om at ting kan hauses opp, men å kræsje en bil så den ikke kan brukes lenger er da virkelig ingen filleting?! Jeg hadde blitt både lei meg og sur. Det er jo penger og en ting mange blir glad i og bruker hver dag, selv om det ordner seg med forsikring. Og bare for å ha det sagt; i min verden kunne det vært bedre med ny bil enn brukt, da brukt i mitt liv har betydd mye verksted og penger ut tidligere. Jeg er alldeles ikke rik altså, men det er vel en prioritering. Godt vi er forskjellige 😊 

• Nyttig 1
Skrevet
FrøkenFarao skrev (På 15.6.2025 den 21.37):

Har stussa på d lenge..ikke dårlig økonomi der i gården,flere cruiseturer,shopping(pakker nesten hver dag), dem eier del av bowlinghall,en hel bygård(der dem bor) og mannen er bakersønn m eget firma. Kjøpte bil til døtrene. Lista er enda lengre..

Ja samme tenkte jeg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fått klage på at hun skryter og deler utsikten sin hele tiden nå lagt ut innlegg på ig om det nå

Endret av Vanilje70
  • Liker 2
Skrevet

Noen som vet om hun vant nytt tak til hytta? Måtte slutte å følge henne når hun la ut den, hun irriterer meg grenseløst. Så stakkars meg at jeg får fnatt av hele kjerringa.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Kosetosta skrev (8 timer siden):

Noen som vet om hun vant nytt tak til hytta? Måtte slutte å følge henne når hun la ut den, hun irriterer meg grenseløst. Så stakkars meg at jeg får fnatt av hele kjerringa.

Åguuuuud jaaaa!!!hadde hun vunnet, hadde vi fått hørt det!! Tro du meg! Siden hun ikke sier ett pip om det eller om hvem som vant, tviler jeg!! 
nei nå er jo alt picture perfect når begge ungdommene har fått innvilget 1.plass på studiene og de flytter og blir studenter og kan starte voksenlivet kan du tru!! 
så nå er det kun glede og god stemning i heimen og skrytet vil ingen ende ta kan su skjønne. 
lurer på hvor mye hun klaree å skryte nå av den perfekte lille familien på den perfekte hytta 😍😍💀💀💀💀

klikke æ å, må bare avfølge. Klarer ikke den fasaden

Endret av Vanilje70
  • Liker 6
Skrevet

Og d vaskes og d vaskes…hun har ME..men nå når d er finvær,klarer hun altså å sove minimalt,holde en hel dag gående til sent på natt(for må jo vise solnedgang og nattehimmeln for å sei d sånn),vaske,rydde,osv osv..kommer vel snart en snap om å lade å lainne..jeg har selv en mild form for ME,men i denne varmen sliter jeg skilkelig,må ha søvn,og vasking? Ja d er nedprioritert 😔 Hadde jeg hatt den energien der,ville jeg jobbet igjen! Men vi er alle forskjellig,sku æ te å sei..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Kosetosta skrev (18 timer siden):

Ja DET hadde vi fått vite i alle kanaler! Hun søkte jo eventyrlig oppussing og,det stussa JEG på! For det er svindyrt,må holde alle kostnader av overnatting t hele crewet,mat,transport osv osv..DET hadde dem råd til?? Men ikke nytt tak?🤷🏼‍♀️

• Nyttig 3
Skrevet
FrøkenFarao skrev (3 timer siden):

Og d vaskes og d vaskes…hun har ME..men nå når d er finvær,klarer hun altså å sove minimalt,holde en hel dag gående til sent på natt(for må jo vise solnedgang og nattehimmeln for å sei d sånn),vaske,rydde,osv osv..kommer vel snart en snap om å lade å lainne..jeg har selv en mild form for ME,men i denne varmen sliter jeg skilkelig,må ha søvn,og vasking? Ja d er nedprioritert 😔 Hadde jeg hatt den energien der,ville jeg jobbet igjen! Men vi er alle forskjellig,sku æ te å sei..

Veldig merkelig å ikke høre noe om det nå i varmen. Det er nå jeg får skikkelig fariqe hvertfall. Nei hun klarer å ha huset fullt i gjester, vaske etter de og holder på du. Ikke mye me nå

Skrevet
FrøkenFarao skrev (3 timer siden):

Ja DET hadde vi fått vite i alle kanaler! Hun søkte jo eventyrlig oppussing og,det stussa JEG på! For det er svindyrt,må holde alle kostnader av overnatting t hele crewet,mat,transport osv osv..DET hadde dem råd til?? Men ikke nytt tak?🤷🏼‍♀️

Ja det hadde de nok betalt gladelig for en skryte episode og fame

• Liker 1
Skrevet

fortalte hun noen gang hva som skjedde med mannen når han måtte hentes med ambulanse og flere dager på sykehus?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...