AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Jeg har nå BMI under 35. Men jeg er slankeoperert og hadde da BMI over 40 fordi det måtte man får å bli operert. Kan jeg da få Mysimba på blå resept? Eller gjelder det ikke da? Anonymkode: f70d3...41f
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Hva skal du med mysimba om du er slankeoperert? Anonymkode: 6185b...9c7
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skal du med mysimba om du er slankeoperert? Anonymkode: 6185b...9c7 Gått opp igjen dessverre. Anonymkode: f70d3...41f
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Ingen som vet noe om dette? Anonymkode: f70d3...41f
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Spør legen din for å være sikker, men jeg finner ingenting i kriteriene som handler om noe annet enn bmi og eventuell følge sykdom. Slankeoperasjon eller ei er så vidt jeg kan se irrelevant. Om du tåler medisin etter en slik operasjon, derimot, er en annen sak. Snakk med legen din. Anonymkode: 5f1ca...f83
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Jeg mener min bmi var mellom 30 og 35 da jeg fikk det. Anonymkode: 4b3a2...6dc
Mandalorianxx Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 18.52): Jeg har nå BMI under 35. Men jeg er slankeoperert og hadde da BMI over 40 fordi det måtte man får å bli operert. Kan jeg da få Mysimba på blå resept? Eller gjelder det ikke da? Anonymkode: f70d3...41f Send meg en pm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå