AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:01 #1 Skrevet fredag kl 16:01 Noen som vil anbefale en god vaskehjelp/vasketjeneste i Oslo? Er snakk om en 100 kvadrat leilighet på ett plan, så er snakk om maks noen timer i året. Ønsker ideelt sett at det er en og samme person så man slipper å forholde seg til mange, men vil samtidig gjøre det hvitt. Tenker helt vanlig ukesvask med støvtørk og gå over gulv, samt vask av bad og bytte av sengetøy. Også fint med mulighet til å utvide/sesongvaske litt ekstra noen ganger i året, for eksempel førhjulsvask og vindu. Og rent bort fra hvilke firma folk har erfaring med så er jeg også nysgjerrig på hva folk føler at man har «fått igjen» i form av mindre stress på hjemmebane og hvor ofte dere følte at det var vits i å ha det. I utgangspunktet ser jeg for meg annenhver uke, men åpen for innspill. Småbarnsfamilie, så ganske mye som må rakes over daglig uansett for å holde det hyggelig hjemme. På forhånd takk for alle tips og innspill. Anonymkode: 605bb...4a1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:32 #2 Skrevet fredag kl 19:32 Følger! Har like stor leilighet og samme behov, og vurderer å skaffe vaskehjelp for å frigjøre tid. Anonymkode: 035c5...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå