Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et nytt par med hvite tøysko. Gikk en tur i fint vær, så kom det en uanmeldt voldsom regnskur, vannet skvatt rundt og skoene ble skitne. Skjønner at hvite sko blir lett skitne, men dette gikk litt fortere enn jeg hadde sett for meg. Ok, finnes det en effektiv metode for å få de renere igjen? Jeg kjøpte noen våtservietter som skulle fjerne skitt, men de virket selvsagt ikke i det hele tatt. Jeg har googlet og funnet tips, men ønsker å høre om noen har testet ut noen metoder med suksess. :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar alle mine hvite stoffsko i vaskemaskinen. Tar ut innersålrn hvis den er løs og kjører der på skånvask 40grader.

Anonymkode: 5dc5b...953

AnonymBruker
Skrevet

Hvite tøysko blir ikke helt rene igjen er min erfaring, så ikke noe jeg kjøper lenger. Men Vanish og maskin i vaskepose hjelper.

Anonymkode: 520e0...51b

Skrevet

Jeg kan prøve å vaske dem i maskin, ja. Takk for tips! Jeg skjønner at de ikke kommer til å bli helt hvite igjen, men håper at det verste forsvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

Påstell såpe😊 fåes kjøpt på nett, på jernia osv 

Anonymkode: 8d0cb...68e

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Påstell såpe😊 fåes kjøpt på nett, på jernia osv 

Anonymkode: 8d0cb...68e

Sitronsåpe, altså? Det kan jeg prøve! ☺️

Skrevet
every woman skrev (13 timer siden):

Sitronsåpe, altså? Det kan jeg prøve! ☺️

Ja😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
every woman skrev (På 13.6.2025 den 17.39):

Jeg har et nytt par med hvite tøysko. Gikk en tur i fint vær, så kom det en uanmeldt voldsom regnskur, vannet skvatt rundt og skoene ble skitne. Skjønner at hvite sko blir lett skitne, men dette gikk litt fortere enn jeg hadde sett for meg. Ok, finnes det en effektiv metode for å få de renere igjen? Jeg kjøpte noen våtservietter som skulle fjerne skitt, men de virket selvsagt ikke i det hele tatt. Jeg har googlet og funnet tips, men ønsker å høre om noen har testet ut noen metoder med suksess. :) 

Vaskebøtte med blenda vaskepulver oppi.  -> Blendahvite sko.

Anonymkode: 2341a...c69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...