every woman Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Jeg har et nytt par med hvite tøysko. Gikk en tur i fint vær, så kom det en uanmeldt voldsom regnskur, vannet skvatt rundt og skoene ble skitne. Skjønner at hvite sko blir lett skitne, men dette gikk litt fortere enn jeg hadde sett for meg. Ok, finnes det en effektiv metode for å få de renere igjen? Jeg kjøpte noen våtservietter som skulle fjerne skitt, men de virket selvsagt ikke i det hele tatt. Jeg har googlet og funnet tips, men ønsker å høre om noen har testet ut noen metoder med suksess.
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Jeg tar alle mine hvite stoffsko i vaskemaskinen. Tar ut innersålrn hvis den er løs og kjører der på skånvask 40grader. Anonymkode: 5dc5b...953
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Hvite tøysko blir ikke helt rene igjen er min erfaring, så ikke noe jeg kjøper lenger. Men Vanish og maskin i vaskepose hjelper. Anonymkode: 520e0...51b
every woman Skrevet 13. juni Forfatter #4 Skrevet 13. juni Jeg kan prøve å vaske dem i maskin, ja. Takk for tips! Jeg skjønner at de ikke kommer til å bli helt hvite igjen, men håper at det verste forsvinner.
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni Påstell såpe😊 fåes kjøpt på nett, på jernia osv Anonymkode: 8d0cb...68e
every woman Skrevet 13. juni Forfatter #6 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Påstell såpe😊 fåes kjøpt på nett, på jernia osv Anonymkode: 8d0cb...68e Sitronsåpe, altså? Det kan jeg prøve! ☺️
Mar88 Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni every woman skrev (13 timer siden): Sitronsåpe, altså? Det kan jeg prøve! ☺️ Ja😊 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni every woman skrev (På 13.6.2025 den 17.39): Jeg har et nytt par med hvite tøysko. Gikk en tur i fint vær, så kom det en uanmeldt voldsom regnskur, vannet skvatt rundt og skoene ble skitne. Skjønner at hvite sko blir lett skitne, men dette gikk litt fortere enn jeg hadde sett for meg. Ok, finnes det en effektiv metode for å få de renere igjen? Jeg kjøpte noen våtservietter som skulle fjerne skitt, men de virket selvsagt ikke i det hele tatt. Jeg har googlet og funnet tips, men ønsker å høre om noen har testet ut noen metoder med suksess. Vaskebøtte med blenda vaskepulver oppi. -> Blendahvite sko. Anonymkode: 2341a...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå