AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Jeg bestilte en pakke gjennom Zalando.no. Ser i postnord appen at pakken kan hentes. Men så står det : Du er ikke registrert som mottaker av denne pakken så nå får jeg ikke hente ut pakken fra pakkeautomat. Flere som har opplevd dette ? Anonymkode: 8b740...3e9
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Nei, det har jeg aldri opplevd, men jeg henter aldri fra pakkebokser, men fra utleveringssted. Ta det opp med avsender, så de kan kontakte PostNord fra sin side. Det er de som må "frigjøre" pakken for henting, du som mottaker kan ikke få forandret noe. Anonymkode: 42182...65c
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det har jeg aldri opplevd, men jeg henter aldri fra pakkebokser, men fra utleveringssted. Ta det opp med avsender, så de kan kontakte PostNord fra sin side. Det er de som må "frigjøre" pakken for henting, du som mottaker kan ikke få forandret noe. Anonymkode: 42182...65c Skjønner ikke dette. Bestilte en ny pakke fra zalando dagen etter og den kom i dag med posten. Så de bruker sikkert forskjellige firma for å sende pakker Anonymkode: 8b740...3e9
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Du må jo snakke med Postnorda da vettu. Anonymkode: 55a4b...40f
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skjønner ikke dette. Bestilte en ny pakke fra zalando dagen etter og den kom i dag med posten. Så de bruker sikkert forskjellige firma for å sende pakker Anonymkode: 8b740...3e9 Ja de bruker både Posten og PostNord, du velger jo selv hvilken du vil få det sendt med Anonymkode: 7d75f...42c
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg bestilte en pakke gjennom Zalando.no. Ser i postnord appen at pakken kan hentes. Men så står det : Du er ikke registrert som mottaker av denne pakken så nå får jeg ikke hente ut pakken fra pakkeautomat. Flere som har opplevd dette ? Anonymkode: 8b740...3e9 Ja, jeg har opplevd det nylig. Jeg hadde en annen e-post registrert hos PostNord enn den hos Zalando. Jeg la til den andre e-postadressen i PostNord-appen og fikk hentet ut pakken. Anonymkode: ae440...825
Macro Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni De få gangene jeg har fått noe fra PostNord har jeg vært nødt til å diskutere på butikken for å få pakken utlevert. Pakken er levert og jeg er ikke mottaker. Hver. Eneste. Gang.
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni Macro skrev (3 timer siden): De få gangene jeg har fått noe fra PostNord har jeg vært nødt til å diskutere på butikken for å få pakken utlevert. Pakken er levert og jeg er ikke mottaker. Hver. Eneste. Gang. For ett styr. Men dessverre valgte jeg pakkeautomat denne gangen 🙈 Anonymkode: 8b740...3e9
TBL12 Skrevet 14. juni #9 Skrevet 14. juni PostNord og Posten bruker telefonnummer og epostadresse for å identifisere mottaker. Mulig det er oppgitt ulike telefon eller epost adresser. Har opplevd tilsvarende når mottakeren er Borettslag. Ved å knytte telefon eller epost til PostNord profilen har jeg kunnet hente pakken via pakkeboks. Det kan en gjøre selv via nettsiden eller app. Har ikke vært behov for å kontakte kundeservice for min del.
AnonymBruker Skrevet 14. juni #10 Skrevet 14. juni TBL12 skrev (1 minutt siden): PostNord og Posten bruker telefonnummer og epostadresse for å identifisere mottaker. Mulig det er oppgitt ulike telefon eller epost adresser. Har opplevd tilsvarende når mottakeren er Borettslag. Ved å knytte telefon eller epost til PostNord profilen har jeg kunnet hente pakken via pakkeboks. Det kan en gjøre selv via nettsiden eller app. Har ikke vært behov for å kontakte kundeservice for min del. Oppdager nå feilen. Er feil mailadresse registrert på zalando.no. Ble registrert: .com istedet for: .no . Men å kontakte zalando er ikke så lett Anonymkode: 8b740...3e9
AnonymBruker Skrevet 14. juni #11 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg bestilte en pakke gjennom Zalando.no. Ser i postnord appen at pakken kan hentes. Men så står det : Du er ikke registrert som mottaker av denne pakken så nå får jeg ikke hente ut pakken fra pakkeautomat. Flere som har opplevd dette ? Anonymkode: 8b740...3e9 Når du har et problem med en tjeneste, her Postnord, tror du den beste hjelpen da er å få fra andre på et nettforum? Eller kan det tenkes at du får bedre hjelp ved å kontakte nettopp Postnord? Jeg tipper det siste. Jeg tipper og at du ved å kontakte kundeservice hos Postnord, får løst problemet ditt lekende lett. Anonymkode: 262b7...f57 1
TBL12 Skrevet 14. juni #12 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oppdager nå feilen. Er feil mailadresse registrert på zalando.no. Ble registrert: .com istedet for: .no . Men å kontakte zalando er ikke så lett Anonymkode: 8b740...3e9 En naturlig forklaring. 😀 I teorien skal du kunne knytte pakken til deg via mobil nr, om det er opplyst til Zalando og til PostNord?
AnonymBruker Skrevet 14. juni #13 Skrevet 14. juni Skal ringe postnord på mandag. Litt rart at pakken dukker opp i min postnord app, men så står det at jeg ikke er registrert som mottaker 😅 Blir kun brukt posten fremover Anonymkode: 8b740...3e9
AnonymBruker Skrevet 14. juni #14 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skal ringe postnord på mandag. Litt rart at pakken dukker opp i min postnord app, men så står det at jeg ikke er registrert som mottaker 😅 Blir kun brukt posten fremover Anonymkode: 8b740...3e9 Det er fordi du sannsynligvis også har knyttet mobilnummeret ditt til appen? Litt rart å klandre PostNord for en feil du har gjort hos Zalando. Anonymkode: ae440...825 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #15 Skrevet 14. juni Alltid surr med postnord. Leverer i feil by og akkurat der som det passer de. Anonymkode: bb004...b89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå