AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/har-ikke-hatt-sex-pa-20-ar-er-utroskap-eneste-utvei/17707164/ Mange par kan vera veletablert med ordnet økonomi men den eine part føler det er noe som mangler når han eller hun ikkje får dekket sitt seksuelle behov, og det intime gradvise har visnet bort Paret imidletid ha mange felles intresser saman med barn, og barnebarn ,og de kan ha eit godt samarbeide, og de er gode venner. å skille seg å begynne på nytt føler mange at de har rett og slett ikkje overskudd., og derfor velger mange å bo i eit sexløst forhold. Spørsmålet er da hva er alternativet. ? Synes Anonymkode: ddf52...bb3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni I denne artikkelen så har han fått klarsignal av kona til å ha sex med noen andre. Hun vil bare ikke vite om det, og det er fair. Tror det er flere som har det slik i et forhold. Jeg tror at om flere par hadde vært mer rause med hverandre, og gode på å kommunisere ulike behov, så hadde det ført til færre brudd. Åpenhet er viktig. Er mange mennesker som skammer seg over sin egen seksualitet har jeg inntrykk av, og det er faktisk skammelig i seg selv! Anonymkode: 72a6e...060
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni For meg er det i hvert fall ikke det. Når jeg er sammen med noen, så er det den personen jeg vil ha sex med. Ikke en eller annen tilfeldig dame. Det er helt uinteressant. Hadde jeg hatt lyst til å ha sex sex med noen andre, så hadde jeg ikke vært i et forhold. Anonymkode: 2a4d0...28a 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): For meg er det i hvert fall ikke det. Når jeg er sammen med noen, så er det den personen jeg vil ha sex med. Ikke en eller annen tilfeldig dame. Det er helt uinteressant. Hadde jeg hatt lyst til å ha sex sex med noen andre, så hadde jeg ikke vært i et forhold. Anonymkode: 2a4d0...28a Her har du eit godt poeng, men når ein ikkje får sex med den personen ein helst ønsker å ha sex med saman så er alternativet samlivsbrudd. Er det medisinske årsaker eller sykdom som ligg til grunn for at ein ikkje kan ha sex med sin partner så synes eg ein skal vera trufast Anonymkode: ddf52...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå