AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Hei. Jeg har en liten hund på 2 år med påvist hjertearytmi og bilyd. Hun har også hatt noe tung pust og uro i hvile, og jeg vurderer nå å få henne vurdert hos Evidensia Tiller – hos veterinær Audrey Webb Hoholm, som jeg har fått vite har spesialisering innen hjertesykdom og indremedisin. Har noen av dere erfaring med henne eller dette sykehuset? Eventuelt anbefalinger om andre dyresykehus i Norge med god kompetanse på hjerteutredning? Setter veldig stor pris på ærlige erfaringer – fra en bekymret hundemamma (Send gjerne direkte melding også om du vil dele erfaringer mer privat!) Takk på forhånd ❤️ Anonymkode: e99d5...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Sikkert ikke aktuelt så langt unna, antar du bor i Trondheim, og vet ikke om de har spesiell kompetanse med hjertesykdommer, men jeg fikk veldig god hjelp med katten min hos Fredrikstad Dyrehospital. Gikk til nevrolog Bodil Koch. Du kan evt sjekke ut hjemmesidene deres for mer info. https://f-d.no/ Anonymkode: 89567...658
strawberry88 Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 16.07): Sikkert ikke aktuelt så langt unna, antar du bor i Trondheim, og vet ikke om de har spesiell kompetanse med hjertesykdommer, men jeg fikk veldig god hjelp med katten min hos Fredrikstad Dyrehospital. Gikk til nevrolog Bodil Koch. Du kan evt sjekke ut hjemmesidene deres for mer info. https://f-d.no/ Anonymkode: 89567...658 Litt merkelig å anbefale en nevrolog for kardiologiske problemer... 🤷♀️. Har ikke annen erfaring enn at de er helt supre ved akuttetilfeller. De var enestående da hunden vår ble bitt av hoggorm. Onkelen min (som har hatt flere hunder oppigjennom årene) sverget til dem, med alle sine hunder Endret 17. juni av strawberry88 Skrivefeil 1
Million Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Det er ingen som kan sende deg private meldinger her når du skriver under AnonymBruker. Du må skrive en post under eget brukernavn for at folk skal kunne sende deg pm. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni Leif Rønning er ekspert på hjerte. Vet ikke hvilken klinikk han jobber hos nå. Anonymkode: 1955b...64c
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni Per Jørgen hos anicura Stjørdal, han er veldig flink med katten min som har hcm hvertfall. Anonymkode: 09932...944
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni Vi ble anbefalt en hjertespesialist i Stjørdalen til vår hund, mener det var Per Jørgen Engum, han var veldig dyktig. Anonymkode: 9ea04...ffc
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 16.43): Leif Rønning er ekspert på hjerte. Vet ikke hvilken klinikk han jobber hos nå. Anonymkode: 1955b...64c Ekspert faktisk 😂😂😂😂 nei! Han er ikke det. Han liker hjertesykdommer. Men han har ikke avlagt spesialisteksamen i kardiologi. jeg blir sprø av disse klinikkene som får lov å skrive hva som helst på hjemmesider og i SoMe og eiere sluker det helt ukritisk her til lands…… Anonymkode: 7fa29...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå