Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lawyam
Skrevet

Gleder meg. Kan bli gøy dette her. Liker så godt julekalenderen, så sommerkalender kan jo bli kjekt. Lurer på hvordan den flåttkonkurransen blir; helt sikkert ikke å nappe flått. ;)

Men veldig få jeg kjenner til her, så særlig kjendistungt blir det ikke - for meg hvertfall - og for de som heller ikke kjenner til så mange - og er litt lei av kjendiser, så må det vel være en lettelse å se noen andre fjes enn de som går igjen overalt.

https://www.vg.no/rampelys/i/o3gK5j/disse-kjendisene-er-med-i-nrk-serien-20-stjerners-sommerferie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker konseptet, liker Silje men er redd "20 stjerners..." ikke blir det samme uten Markus Nerby.

Ang deltagere så er det ingen som utpeker seg som favoritt hos meg, alle er bare greie. Men kommer til å se fordet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
Me for life skrev (32 minutter siden):

Elsker konseptet, liker Silje men er redd "20 stjerners..." ikke blir det samme uten Markus Nerby.

Ang deltagere så er det ingen som utpeker seg som favoritt hos meg, alle er bare greie. Men kommer til å se fordet. 

Enig med deg mtp Silje. Hun er jo ikke akkurat 'festlig', fare for at hun blir kjedelig, men det er jo deltakerene som skal prestere, så.. Vi har jo litt det samme konseptet på Discovery, og det er jo seendes, men ikke morsomt, så jeg er litt redd det blir mer som det, bare med ferre deltakere. Håper ikke det.

Endret av Lawyam
Skrevet

Jeg ble fasinert av av at flere deltagerene karakteriserer seg som drevet. Vet hva det betyr å være dreven i ett eller annet, men drevet? Sier man om seg selv at man er drevet?

Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
Londonjenta skrev (20 minutter siden):

Jeg ble fasinert av av at flere deltagerene karakteriserer seg som drevet. Vet hva det betyr å være dreven i ett eller annet, men drevet? Sier man om seg selv at man er drevet?

Jeg bruker ikke det ordet mye. Drevet handler vel om å ha et driv, å være 'rammet' av noe, gå etter noe, være motivert? Det er nå et helt annet ord. Dreven er å være erfaren, dyktig osv. 

Endret av Lawyam
Skrevet

Er jo halvparten vanlige, ukjente mennesker jo! Fint å se!

• Liker 2
Skrevet

Veldig artig mix av deltagere, jeg skal se! 

• 3 uker senere...
Skrevet

Ikke mye sommerstemning der 😑

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Londonjenta skrev (På 13.6.2025 den 14.54):

Tror det er et forsøk på å oversette det engelske uttrykket «driven», men da ville kanskje heller «ambisiøs» vært et bedre valg. 

Har ikke sett programmet enda, er litt mettet på den slags underholdning, men gir det sikkert et forsøk en dag jeg kjeder meg. 

Skrevet

Bra at det går NOE annet enn repriser om sommeren. Er jo helt skandaløst lite å se på om dagen.

• Liker 6
Skrevet

Dette fenget meg ikke helt.. lite kjente folk, og jeg er vel en av de få som synes det er gøy med kjendiser! 

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker konseptet og det er gøy å ha noe å se på sammen med familien på kvelden. MEN det med personlighetstrekkene kunne de ha droppa. Virker som det er med for å fylle sendetid.

• Liker 5
Skrevet

Morsomme folk med, så synes det er helt grei sommerunderholdning. Har fått en god latter flere ganger allerede, men det ser kaldt ut - er det spilt inn tidlig på våren kanskje? Det med personlighetstrekkene gir ikke så mye ekstra synes jeg, så det kunne de droppet. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå har jeg sett på i flere dager, men merker at dette ikke fenger. Det er virkelig noe helt annet enn 24-stjerners julekalender, dette er langt fra like ko-ko-sprøtt, morsomt eller underholdende...

Det kunne vært bra siden det er andre folk, og ikke alle de "vanlige" kjendisene som er med, men er skuffa ja.. 

Endret av enkefru
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
enkefru skrev (9 timer siden):

Nå har jeg sett på i flere dager, men merker at dette ikke fenger. Det er virkelig noe helt annet enn 24-stjerners julekalender, dette er langt fra like ko-ko-sprøtt, morsomt eller underholdende...

Det kunne vært bra siden det er andre folk, og ikke alle de "vanlige" kjendisene som er med, men er skuffa ja.. 

Samme her, kjedelig, skuffende, gidder ikke å følge med på det.

• Liker 6
Skrevet

Jeg klarer ikke å se et program med Iselin Guttormsen. Hun er altfor fokusert på underlivet sitt. Det klarer jeg meg fint uten. 

Jeg så reklamen hvor man skulle finne ut temperaturen i lufta. Det holdt.

• Liker 13
Skrevet
bonsaijenta skrev (4 minutter siden):

Jeg klarer ikke å se et program med Iselin Guttormsen. Hun er altfor fokusert på underlivet sitt. Det klarer jeg meg fint uten. 

Takk for info. Vurderte å se meg opp på dette programmet,  i mangel på noe annet. Men er IG med så dropper jeg det. Orker ikke.

• Liker 8
Skrevet
bonsaijenta skrev (På 7.7.2025 den 6.06):

Det var et lite klipp og det har foreløpig blitt med det ene. Utover det, har hun hittil vist lite av seg og har vært veldig nedtonet syns jeg da.
Det er et helt greit program, men 24 stjerners julekalender er noe helt annet. Jeg liker Silje, men syns hun er mye flinkere på Maskorama enn på dette her - de filosofiske betraktningene hennes på slutten blir skikkelig irriterende og bare nej.. 🫣

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mala_L skrev (På 5.7.2025 den 9.49):

Morsomme folk med, så synes det er helt grei sommerunderholdning. Har fått en god latter flere ganger allerede, men det ser kaldt ut - er det spilt inn tidlig på våren kanskje? Det med personlighetstrekkene gir ikke så mye ekstra synes jeg, så det kunne de droppet. 

Synes det er veldig gøy med personlighetstrekkene :D 

• Liker 2
Skrevet

Likte verken ”kjendisene” eller konseptet. Overhode ikke det samme som 24 stjerners julekalender. Så en halv episode. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...