Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal i bryllup i Italia i høst, og ble så usikker på kjolen jeg har skaffet meg. Den er lyserosa med blomster, og rekker helt til gulvet. Er redd den er for lys og formell pga lengden. Vet ingenting om kleskoden, dessverre. Hva hadde du tenkt?

https://www.jjshouse.com/no/a-line-kjole-firkantet-hals-gulvlengde-chiffon-brudepikekjole-med-sloyfe-007414733-g414733?country=NO&currency=NOK&utm_source=email&utm_medium=order&utm_campaign=confirm_delivery_one_package&utm_term=2025061212002550ff816110ab85b1caa8ba89fc4334e586298247d1e7d9b9c0ad6bb6aea162104de8a,,&utm_content=

Anonymkode: e4e7f...dab

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den er hverken for lys eller formell, så det går fint.

Personlig ville jeg ha sydd ned splitten en del centimeter, synes det blir litt mye i et bryllup.

Anonymkode: 02d5a...af9

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjolen passer fint til bryllupsfest, men du må ha noe over skuldrene under vielsen.

Men en annen ting, den er mye varmere enn den ser ut til. Gikk med en lignende kjole i Italia for noen år siden og jeg holdt på å å krepere. Måtte løfte den opp hver gang jeg kunne for å få luft på beina og  livet. Ser luftig ut, men chiffon på yttersiden gjør den utrolig tett. Jeg kvittet meg med begge mine kjoler som var slik...og jeg liker å ha det varmt.

Så jeg hadde tatt med en kortere kjole også i tilfelle det er en skikkelig var, dag.

Anonymkode: 14866...9a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjolen er fin. Du trenger et sjal å kunne legge over skuldrene under vielsen. Utenom det er den veldig fin

Anonymkode: 8b61d...217

• Liker 1
Skrevet

Fin kjole! Jeg ville ikke brukt noe over i kirken, men kanskje det er jeg som ikke har skjønt etiketten

AnonymBruker
Skrevet
Iia skrev (9 minutter siden):

Fin kjole! Jeg ville ikke brukt noe over i kirken, men kanskje det er jeg som ikke har skjønt etiketten

I Italia går man ikke med bare skuldre og utringning i kirken. Er nok derfor noen foreslår å ha noe over. Men det kan løses med å ha et lett skal over skuldre/utringing.

Anonymkode: 09e4a...ffd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ville valgt en kjole som er laga av naturmaterialer, viskose, lin eller bomull. Dette fordi de puster mye bedre og holder seg kjøligere i varmen. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...