Gjest laban Skrevet 21. november 2002 #1 Skrevet 21. november 2002 http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/11/20/354296.html Dette var jammen meg på tide... Hun har kjempa halve livet sitt, etter ulykken!!!!!! " Det er utrolig deilig å være ferdig. Jeg har brukt halve livet på denne saken, sier trafikkskadde Katrine Bråtane (23) etter dagens avgjørelse i Høyesterett. Hun får tidenes største erstatning etter trafikkskade." Dette blir jeg glad over å høre! . Godt for henne at hun vant fram!
Lilly Skrevet 21. november 2002 #2 Skrevet 21. november 2002 :D Kjempeflott at hun vant frem ja :D Det er sinnsykt at man skal måtte bruke så mange år på å få utbetalt erstatning. Man kan av og til lure på hvorfor man har forsikringer. Men hvem tør å droppe dem.... Ikke jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #3 Skrevet 21. november 2002 Jeg satt også og klappet for henne når jeg hørte nyheten i går. You go girl. Det er helt utrolig at hun måtte kjempe så mye i utgangspunktet. Forsikringsselskaper - du begynner jammen meg å lure på hva du skal med dem i utgangspunktet mange ganger. Har selv jobbet hos Advokater og sett mange grove overtramp i slike saker der det er helt åpenlyst at forsikringsselskapene har feil. Så dette var rett og slett kjempeflott dette.
Gjest Zalomine Skrevet 22. november 2002 #4 Skrevet 22. november 2002 Vel... man kan spørre seg om hva man sakl med forsikringer, men de er nå gode å ha når man trenger dem... Og hva skulle hun gjort om hun ikke hadde hatt forsikring her? Da hadde hun vel fått NULL OG NIKS! Det burde selvsagt vært unødvendig å bruke så lang tid på å få erstatning, det er jeg helt enig i. Mitt peng er... det er absurd å spørre seg hva man skal med forskringsselskaper, de gir jo INGENTING til de som ikke er kunder der da... selvsagt. Bare min mening, en fredags ettermiddag med lite å finne på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå