Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/11/20/354296.html

Dette var jammen meg på tide... Hun har kjempa halve livet sitt, etter ulykken!!!!!!

" Det er utrolig deilig å være ferdig. Jeg har brukt halve livet på denne saken, sier trafikkskadde Katrine Bråtane (23) etter dagens avgjørelse i Høyesterett. Hun får tidenes største erstatning etter trafikkskade."

Dette blir jeg glad over å høre! :) . Godt for henne at hun vant fram!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D Kjempeflott at hun vant frem ja :D

Det er sinnsykt at man skal måtte bruke så mange år på å få utbetalt erstatning. Man kan av og til lure på hvorfor man har forsikringer. Men hvem tør å droppe dem.... Ikke jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg satt også og klappet for henne når jeg hørte nyheten i går. You go girl. Det er helt utrolig at hun måtte kjempe så mye i utgangspunktet. Forsikringsselskaper - du begynner jammen meg å lure på hva du skal med dem i utgangspunktet mange ganger. Har selv jobbet hos Advokater og sett mange grove overtramp i slike saker der det er helt åpenlyst at forsikringsselskapene har feil.

Så dette var rett og slett kjempeflott dette.

Gjest Zalomine
Skrevet

Vel... man kan spørre seg om hva man sakl med forsikringer, men de er nå gode å ha når man trenger dem... Og hva skulle hun gjort om hun ikke hadde hatt forsikring her? Da hadde hun vel fått NULL OG NIKS! Det burde selvsagt vært unødvendig å bruke så lang tid på å få erstatning, det er jeg helt enig i. Mitt peng er... det er absurd å spørre seg hva man skal med forskringsselskaper, de gir jo INGENTING til de som ikke er kunder der da... selvsagt.

Bare min mening, en fredags ettermiddag med lite å finne på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...